Meiden die pas in het ziekenhuis lopen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door loutjelou, 30 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Detje welkom! Pittig hoor heel veel succes!

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Aaaaargh, werd vanochtend wakker met een iets lagere temp en enorme krampen.
    Ben bang dat het einde oefening is, maar dat wordt denk ik morgenochtend pas duidelijk, als mijn temp dan nog lager is.

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    babs gefeliciteerd geniet er van

detje welkom en veel succes en sterkte met alles

hier hooft pijn en begin te realiseren dat oma er echt niet meer is moet veel huilen woensdag word ze gecremeerd ligt er aan hoe ik me voel maar kom dan waarschijnlijk een tijdje niet mee schrijven

meiden veel sterkte en succes met alles

knuf van mij

4. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    hey marnat heel veel sterkte en succes et het rouwproces nooit fijn dit soort momenten en we zien je dan wel weer verschijnen als je er aan toe bent. Dikke knuf.

@BEG Balen!!!!! Meer kan ik er niet van zeggen.

5. bereke

bereke Niet meer actief

Marnat, dikke knuffel! Neem je tijd maar om alles te verwerken!

BEG, neen! Hopelijk is je temp morgen toch terug de lucht ingeschoten!

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Vanmiddag een stipje roze bij het afvegen,
    later een beetje bruinverlies.
    Nu weer helemaal nix 8)

7. bereke

bereke Niet meer actief

AAAAH BEG, da's zo kl*te hé, die onzekerheid!

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Hallo dames,

Even niet meer geweest, maar dat kwam omdat ik een weekje naar Turkije was met mijn vriend en schoonmoeder. Helaas kreeg zij daar een longontsteking en is ze opgenomen in het ziekenhuis. Mijn vriend is bij haar gebleven en ik ben afgelopen weekend alleen naar huis gegaan. Ze kunnen als het goed is vrijdag avond terug naar Nederland.

Helaas heb ik vrijdagochtend het gesprek voor de uitslagen. Ik ga wel heen anders moet ik nog langer wachten en ik wil nu wel de uitslagen weten!

Zie een hoop nieuwelingen! Helaas welkom hier! Hopelijk kunnen we met elkaar van gedachten wisselen over van alles.

Liefs esther

9. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hallo dames,

Sorry dat ik nu pas weer online ben, maar gisteren hebben vriendlief en ik enorme ruzie gehad en om even op adem te komen heb ik bij mijn moeder gelogeerd. Ik had vannacht ook nachtdienst dus moest vanochtend eerst bijslapen!
    Goed de uitslagen: Chlamydia test negatief (dus goed) uitstrijkje goed. Hormoonwaardes.... slecht ik heb dus inderdaad PCO!! Ik moet eerst afvallen tot een BMI onder de 30 voordat ik hormonen mag gaan gebruiken. Zaad: Hoeveelheid iets te weinig, we moesten 2,0 cc inleveren en er zat maar 1,5 cc in. Daarin zaten weer te weinig zaadcellen, maar niet schrikbarend weinig. De beweegelijkheid was verder prima in orde. Normaal willen ze dan een eindscore van 2 miljoen en vriendlief had een score van 1,5 miljoen. Niet zorgwekkend omdat 1 zo'n zaadtest niks zegt. Over 3 maanden moet hij het nog een keer in leveren en als dan de uitslag gelijk is, hebben we mede door mijn PCO een verminderde kans op zwangerschap, maar ze zei ook meteen dat daar weer genoeg technieken voor waren. Het viel me uiteindelijk mee, het was wel een beetje wat ik verwacht had eigenlijk!! Zo heb ik mooi de tijd om af te vallen en vriendlief de tijd om zijn zaad te verversen!!

Liefs

10. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Wat ik nog vergeet, ik krijg niet uit mezelf een menstruatie en moet dus wel 1 x in de 3 maanden een opwekkuur krijgen om mijn baarmoederslijmvlies kwijt te raken!!

Liefs

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Lijst

NOD

27-09 - Blackeyedgirl - ronde 8, 1e kind

01-10 - Charmedknorrie - ronde 15, 1e kind
    03-10 - Emma 79 - ronde 19, 1e kind
    13-10 - bereke - ronde 8, 1e kind
    21-10 - Nonja - ronde 13, 1e kind

Afspraken

sept - Blackeyedgirl - wachten op ongi, voor afspraak HSG

25-09 - Charmedknorrie - zaadonderzoek
    28-09 - Sunnyqueen - uitslagen onderzoeken
    28-09 - Charmedknorrie - bloed prikken

okt - Norwegian-sky - samenlevingstest
    okt - Marnat - uitslag onderzoeken
    okt - Charmedknorrie - bloedprikken en uitslagen onderzoeken

01-10 - Loutjelou - 2e zaadonderzoek
    02-10 - Esther1983 - uitslagen onderzoeken
    06-10 - Nonja - 1e afspraak gyn
    07-10 - Loutjelou - uitslagen onderzoeken
    07-10 - Neletje - intake IUI
    14-10 - Bereke -
    2 afspraken (bij 2 verschillende zh/ fertiliteitsartsen) waarvan bij 1 uitslagen onderzoeken
    20-10 - Saz667 - uitslagen onderzoeken, 1e afspraak FA

18-11 - marnat - naar neorologie

Om de lijst te veranderen:

*Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": 2873309DSC03953.JPG . Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst.
    *Meldt tenslotte eventjes wat je veranderd hebt

even de lijst weer naar voren gehaald, plaatje lukt even niet

12. bereke

bereke Niet meer actief

BEG, hoe is het nu met jou?

Sunnyqueen, eum een paar goeie en een paar minder goede resultaten dus. Gelukkig valt het al bij al nog wel mee, zo te horen. Natuurlijk blijft het wel erg dat je PCO hebt en dat je die opwekkuren hoeft! Maar je hebt gelukkig niet te horen gekregen dat het heel moeilijk wordt ofzo. Maar hoe voel je je er onder? En je ruzie al bijgelegd?
    Moet je veel afvallen dan? Heb je al bedacht hoe je dat verder gaat aanpakken? Of gewoon verder doen zoals je bezig bent?

Esther, oei da's wel minder leuk tijdens je vakantie! Gelukkig kunnen ze bijna naar huis komen!
    Wel jammer dat je nu alleen moet voor de resultaten!

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Meiden, wat ik zo erg had gehoopt en gewild, is misschien wel werkelijkheid geworden.
    Kijk maar even in mijn album!
    Dit was een testje van vanmiddag.
    Morgenochtend doe ik het met ochtendurine!

14. bereke

bereke Niet meer actief

Nogmaals van harte proficiat BEG!

15. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    BEG dikke kus meid! Het is je zoo gegund! X

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    meid van harte gefeliciteerd!!!
    Geniet van dit wonder.

17. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    En hier gaan we je dus even wegsturen BEG!!!! Hier heb jij niks meer te zoeken hihiihiihi oh wat lekker voor je meid!!!!!

18. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @ BEG met tranen in mijn ogen van blijdschap wil ik je van harte feliciteren met dit mooie wonder! HEt is je van harte gegund en ik ben blij dat de mmm jullie bespaard blijft!!! Geniet er van meid!

@ Bereke, ik voel me er niet heel naar onder, want ik had het al verwacht. Bovendien is PCO ook weer niet het einde van de wereld, want als ik afval kan het best zijn dat ik weer een normale cyclus krijg en dan is er niks aan de hand en dan zal ik hoogstwaarschijnlijk wel hormonen krijgen in de vorm van Clomid om een goede eisprong te verkrijgen! ALs ik 10% afval zou ik alweer een normale cyclus kunnen krijgen, maar ik moet 25 kg kwijt om een BMI onder de 30 te krijgen! Dus werk aan de winkel, maar daar was ik al mee bezig en daar ga ik gewoon mee door!!
    De ruzie is inmiddels bij gelegd. Gisteravond ben ik weer thuis gekomen en we hebben 2 uur lang gepraat. Eerst heel moeizaam maar uiteindelijk kwamen we ergens. Een hele opluchting en nu kunnen we weer verder!!

Liefs

Deel Deze Pagina