Meiden die pas in het ziekenhuis lopen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door loutjelou, 30 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Over een tijdje kom ik hier ook hcg strooien!
    Ik had de hoop deze ronde al lang opgegeven en was echt op mijn ongi aan het wachten.
    Durf nog niet te hard te juichen, hou het ook nog lekker tussen mijn mannetje en mij en hier natuurlijk.
    Heb nog last van bruinverlies, dus bel volgende week even naar de gyn, misschien mag ik wel langskomen daar.

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Lijst
    Bekijk bijlage 18785
    NOD

27-09 - Blackeyedgirl - ronde 8, 1e kind

01-10 - Charmedknorrie - ronde 15, 1e kind
    03-10 - Emma 79 - ronde 19, 1e kind
    13-10 - bereke - ronde 8, 1e kind
    21-10 - Nonja - ronde 13, 1e kind

Afspraken

sept - Blackeyedgirl - wachten op ongi, voor afspraak HSG

25-09 - Charmedknorrie - zaadonderzoek
    28-09 - Sunnyqueen - uitslagen onderzoeken
    28-09 - Charmedknorrie - bloed prikken

okt - Norwegian-sky - samenlevingstest
    okt - Marnat - uitslag onderzoeken
    okt - Charmedknorrie - bloedprikken en uitslagen onderzoeken

01-10 - Loutjelou - 2e zaadonderzoek
    02-10 - Esther1983 - uitslagen onderzoeken
    06-10 - Nonja - 1e afspraak gyn
    07-10 - Loutjelou - uitslagen onderzoeken
    07-10 - Neletje - intake IUI
    14-10 - Bereke -
    2 afspraken (bij 2 verschillende zh/ fertiliteitsartsen) waarvan bij 1 uitslagen onderzoeken
    20-10 - Saz667 - uitslagen onderzoeken, 1e afspraak FA

18-11 - marnat - naar neorologie

15-12 - sunnyqueen - nieuwe zaadtest en ondertussen afvallen!!!!

Om de lijst te veranderen:

*Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": 2873309DSC03953.JPG . Of:http://www.leskist.nl/files/1235-Rieten%20kinderwagen.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst.
    *Meldt tenslotte eventjes wat je veranderd hebt

Even nieuwe gegevens er bij gezet, en ik kreef ons plaatje er niet bij dus heb maar even een ander plaatje neer gezet voor de leuk! Kon zo snel even niks anders vinden en ons oude plaatje pakt hij niet!!

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ zwangeren Gefeliciteerd!

@ sunnyqueen, succes met afvallen hoop dat je ook weer een mooie cyclus krijgt na het afvallen, bij mij heeft het in ieder geval gewerkt na 10% van mij gewicht kwijt te raken !

@ alle wachten succes met alle onderzoeken!

Liefs esther

4. Detje

Detje Lid

27 sep 2009
    6
    0
    0
    Heyy meiden

Marnat heel veel sterkte met de crematie van je oma en neem de tijd om alles te verwerken. Vanaf hier een dikke knuf!

Wat grappig Bereke we lopen idd bijna gelijk met de afspraak, wordt dit je eerste gesprek ivm icsi? Heb al wel een info map binnen gekregen krijg het al benauwd van alle medicatie die erin staat :). Aangezien ik op foliumzuur na nooit wat gebruik vind ik t wel vreemd dat ik dat straks waarschijnlijk allemaal moet gebruiken... Maarja alles voor het goede doel natuurlijk:)!!! Dus op naar 16e.. echt spannend!

BEG van harte gefeliciteerd wat leukkkkk voor jullie!!! Hoe voel je je??

Zelf zit ik nu ff niet zo lekker meer in m'n vel. Beetje dipperig en ben niet eens ongesteld meer :(
    Ging van ochtend op de weegschaal gaan staan werd ik ook niet zo vrolijk van eigenlijk pfff ben altijd een jojo'er en zal nooit echt slank zijn maare t gaat nu weer echt de verkeerde kant op. Heb me de laatste 3 weken ook weer alleen maar vol zitten proppen met lekkere dingen, om de spanning een beetje weg te drukken denk ik....
    Vervelend he Sunnyqueen vooral als het allemaal ook nog eens invloed kan hebben op het zwanger worden, had daar zelf nooit zo bij stil gestaan eigenlijk... Nou meid het moet lukken die 25 kilo!!
    Ik lijn voorlopig weer ff met je mee want bij mag er ook wel weer 10 kilo af! heb jij nog een speciale manier of alleen gezond/regelmatig eten en bewegen??

5. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @ Detje, Ik gebruik de shakes van modifast en let er daarnaast op hoeveel kcal ik binnen krijg. Om af te vallen mag ik niet meer dan 1000 kcal per dag en in het weekend sta ik mezelf 1500 kcal toe en als ik straks weer op gewicht zit, mag ik gewoon 2100 kcal op een dag! EN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL WATERRRR! drinken!!

Liefs

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    BEG!! SUPER! Gefeliciteerd en geniet er van!

Sunnyqueen, Hmm.. Heel veel succes met afvallen! Weet hoe moeilijk het is, maar je hebt een goede stok achter de deur! 25kg is best veel, maar misschien helpt het al als je 10% kwijt bent..

Ben ff een paar dagen niet zoveel hier op het forum geweest, moest ff m'n zinnen verzetten..

Zaterdagavond verjaardag gehad en daarna nog met de band (van vriendlief) wat zitten drinken thuis.. Kwamen we uit op een hevige discussie over kinderen.. Goede vriendin/vriendin gitarist wil graag stoppen met de pil, haar vriend bedenkt allerlei redenen waarom ie er nog niet aan toe is, en maakte vervolgens de opmerking dat je kinderen NEEMT.... Ja, dat schoot in het verkeerde keelgat, dus werd kwaad, begon te janken, en toen heb ik hem en de zanger maar ff duidelijk uitgelegd dat het bij vrouwen niet zo makkelijk is om dat oerinstinct uit te schakelen.. Toen snapten ze het wel, maar ja, om voor je vrienden in janken uit te barsten is nou ook niet geweldig.. En vriendlief lag er languit op de bank te slapen, en heeft er dus niks van meegekregen. :S

Zit er over te denken om het toch maar snel aan m'n ouders te vertellen dat we de MMM in gaan, maar weet nog absoluut niet hoe ik er over moet beginnen.. Heb een hele goede band met ze, maar vind het moeilijk om over m'n gevoelens te praten, en al helemaal over iets als de MMM. Maar dat onze vrienden het nu weten luchtte zo op, dat ik denk dat het ook wel een opluchting zou zijn als m'n ouders op de hoogte zijn. Schoonmoeder weet het al wel, net als een andere goede vriendin van me. Heb nog een paar uur bedenktijd, gezien ik nu bij de parental unit ben.

Nog 20 dagen tot de FA, dan ben ik waarschijnlijk net weer ongi geweest..

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Helaas meiden, halverwege de ochtend is het misgegaan, 2 stolsels verloren en ben nu aan het bloeden.

8. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ohw, damn, NEE!!

Meis, wat ontzettend K*T!

Heel veel sterkte de komende tijd!

Knuff!

9. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ownee BEG, dit is niet eerlijk! Hele dikke knuf!!! XXX

10. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @ BEG ik heb er geen woorden voor. Ik leef met jullie mee en geef een digitale schouder als troost. Kruip je ventje lekker aan en rust goed uit. Ik denk aan je. Ik vind het echt heel kut voor je! Sterkte!!

*ego*
    Ik ben afgelopen week 3,5 kg verloren... Dus zit nu al op 6kg in totaal.... Gaat de goede kant op!!!
    *einde ego*

Liefs

11. bereke

bereke Niet meer actief

BEG, oh nee toch! Dikke knuffel meid! Weet even niet wat zeggen...

Rest, heb niks bijgelezen. Ben stikkapot dus dadelijk maar eens slapen.

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Lijst

Bekijk bijlage 19217

NOD

01-10 - Charmedknorrie - ronde 15, 1e kind

Afspraken

okt - Charmedknorrie - bloedprikken en uitslagen onderzoeken

09-10 - Blackeyedgirl - afspraak gyn onderzoek miskraam
    14-10 - Bereke -
    2 afspraken (bij 2 verschillende zh/ fertiliteitsartsen) waarvan bij 1 uitslagen onderzoeken

*Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url":
    http://www.leskist.nl/files/1235-Rieten%20kinderwagen.jpg
    Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst.

oude data weggehaald, nieuwe data erbij

13. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    BEG, wat ontzettend verdrietig:(, sterkte meid.

Vandaag mijn NOD-dag. Ik heb wel al 8 dagen flink wat bruine afscheiding, terwijl ik dit normaal maar 4 dagen heb. Verder ook geen ongi-krampjes die ik normaal gesproken al 7 dagen voor NOD heb. Ik verwacht de ongi wel vandaag of anders morgen. Nou ja, vreemde maand dus;)

14. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Lijst
    Bekijk bijlage 19239

NOD

30-10 - Charmedknorrie - ronde 16 - 1e kind
    Afspraken

05-10 - Charmedknorrie bloedprikken
    09-10 - Blackeyedgirl - afspraak gyn onderzoek miskraam
    13-10 - Charmedknorrie - uitslagen onderzoeken en besprken behandelplan
    14-10 - Bereke -

*Vul je informatie in.
    *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url":
    http://www.leskist.nl/files/1235-Rieten%20kinderwagen.jpg
    Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst.

ik ben ongesteld geworden dus even het een en ander aangepast

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Hallo dames,

Vanmorgen mijn gesprek gehad voor de uitslagen en die waren eigenlijk allemaal goed! Dus dat scheelt in ieder geval. Wel kwam uit mijn bloedtest dat mijn antistoffen voor Rode Hond te laag zijn dus moet me daarvoor in laten enten van de gyna. Dan mag ik vervolgens 3 maanden niet zwanger worden.

Als ik in April nog niet zwanger ben, of mijn cyclussen worden toch weer langer mag ik terug komen. Ze heeft wel vandaag nog even bloed laten afnemen om te kijken of ik daarwerkelijk een eisprong heb gehad.

Tja daar ga je dan, de condooms weer tevoorschijn halen ;)

Doordat ik ben afgevallen heb ik pas sinds afgelopen Mei een normale cyclus (wel al sinds september 2008 bezig) en tellen ze ook pas vanaf Mei. Als ik een jaar bezig ben wordt ik geholpen.

Liefs esther

16. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @ BEG hoe gaat het nu met je meid??? Rustig aan hoor geef jezelf de tijd om het te verwerken.

@ Emma 79, jah als je al een paar dagen afscheiding hebt is er weinig spanning meer over je wel of niet ongi, meestal wordt je dan wel ongesteld. Jammer meid ik duim voor je voor de volgende ronde!!

@ Charmedknorrie, meid balen dat je ongi bent geworden, maar wel een keurige cyclus zo te zien! Dat kan ik niet zeggen hahaha.

@ Esther, fijn dat alle uitslagen goed waren, wel balen dat je nu weer 3 maanden moet wachten dan schiet het niks op natuurlijk. Mag ik je vragen hoeveel je af gevallen bent voordat je een normale cyclus kreeg, want ik moet ook afvallen dus was wel benieuwd!!

Liefs

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    heb me ziekgemeld en zit nu thuis
    heb nog steeds last van krampen en bloeden
    maar ook nog steeds last van zwangerschapsklachten, misselijkheid, gevoelige borsten
    dus beetje in de war
    en verder probeer ik me vooral een beetje bezig te houden
    niet te veel nadenken erover enzo

18. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik ben 10% afgevallen en het verschil is bij mij echt duidelijk te zien in mijn temp kaartjes. Eerst had ik geen eisprong en eeuwig duurderde cyclussen en nu sinds mei een nette temp kaart en een nette cyclus. Van de 80 kilo naar de 72 kilo. Hoop dat het bij jou ook helpt!

19. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Sterkte BEG ik denk aan je en hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Hopelijk zijn de krampen en andere klachten ook snel over, dan kan je het beter gaan verwerken lijkt mij. Dikke knuf!!!

Liefs

20. Detje

Detje Lid

27 sep 2009
    6
    0
    0
    Heyhey

Beg wat verschikkelijk voor je. Hele dikke knuffel. Weet ff niet wat ik er verder op moet zeggen.... Probeer het in ieder geval een plekje te geven en doe het maar lekker rustig aan, alles op z'n tijd.

Sunny wat goed man dat je al zo veel kilotjes kwijt bent gaat de goede kant op! Heb zelf nog nooit zo'n shake gedronken, is t een beetje te drinken?? En neem je die dan als ontbijt of lunch? Neem aan dat je wel gewoon avond eten eet?
    Ga vanaf maandag echt weer goed van start (ik snoep nu al niet meer) dan ga ik me weer gewoon 1 keer in de week wegen. En weer kcal tellen, en vooraal idd heeeeel veeel water drinken bah! Ohw ja en het 3 keer per week sporten natuurlijk want dat is er de laatste tijd ook weinig van gekomen!

Deel Deze Pagina