Meiden die pas in het ziekenhuis lopen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door loutjelou, 30 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou ik eet geen avond eten nee... Alleen in het weekend wel, want dan is het beter vol te houden, maar door de week gebruik ik alleen shakes of crackers met kaas, sneetje brood... Als ik maar onder de 1000 kcal blijf en in het weekend onder de 1500 kcal....
    Een paar jaar terug vond ik de shakes niet echt lekker, maar ze zijn verbeterd en nou vind ik ze best lekker eigenlijk. Ik haal altijd de pakjes met 3 zakjes er in en dan zijn het 3 verschillende smaken. Aardbei, chocolade en banaan. Dan kun je wat afwisselen. Ik gebruik het de ene keer als ontbijt of lunch en de andere keer ontbijt lunch en avondeten. Dat wisselt... Daar moet je je eigen weg wat in vinden. Succes meid.
    Sporten doe ik eigenlijk niet, want ik heb geen geld voor de fitness momenteel (en vind er niks aan) Ik houd sporten niet vol. En ik werk in de zorg en daar kom ik ook wel aan mijn beweging. En wonen 2 hoog dus moet ook 3 trappen op hahahaha!!!

Liefs

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Meiden die willen/moeten afvallen...mijn schoonzus is 15 kilo afgevallen mbv de weigth watchers. Zij mocht eigenlijk alles eten, ze moest alleen punten tellen. Zo mag je onbeperkt groente en fruit eten aangezien dat 0 punten is. Af en toe at ze ook gewoon een stukje appeltaart, moest ze alleen wel even goed tellen zodat ze niet over haar totaal aantal punten heen ging.

Ik wil jullie in ieder geval succes wensen:)

3. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @ emma, zie ik nou goed aan je banner dat je overtijd bent??? Heb je al getest meid???

Liefs

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Lijst

Bekijk bijlage 19889

NOD

03-10 - Emma 79 - ronde 19, 1e kind
    13-10 - bereke - ronde 8, 1e kind
    21-10 - Nonja - ronde 13, 1e kind
    30-10 - Charmedknorrie - ronde 16 - 1e kind

Afspraken

okt - Norwegian-sky - samenlevingstest
    okt - Marnat - uitslag onderzoeken

02-10 - Esther1983 - uitslagen onderzoeken
    05-10 - Charmedknorrie bloedprikken
    06-10 - Nonja - 1e afspraak gyn
    07-10 - Loutjelou - uitslagen onderzoeken
    07-10 - Neletje - intake IUI
    09-10 - Blackeyedgirl - afspraak gyn onderzoek miskraam
    13-10 - Charmedknorrie - uitslagen onderzoeken en bespreken behandelplan
    14-10 - Bereke -
    2 afspraken (bij 2 verschillende zh/ fertiliteitsartsen) waarvan bij 1 uitslagen onderzoeken
    20-10 - Saz667 - uitslagen onderzoeken, 1e afspraak FA

18-11 - marnat - naar neorologie

15-12 - sunnyqueen - nieuwe zaadtest en ondertussen afvallen!!!!

Om de lijst te veranderen:

*Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url":
    http://www.leskist.nl/files/1235-Rieten%20kinderwagen.jpg
    Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst.
    *Meldt tenslotte eventjes wat je veranderd hebt

weer even de lijst uppen

5. Detje

Detje Lid

27 sep 2009
    6
    0
    0
    Hey hey

Sunny jeetje denk niet dat ik alleen op shakes kan leven vind t echt knap dat dat vol houd! Het gaat nu wel goed eigenlijk, ik moet gewoon regelmatig blijven eten en niks overslaan dan gaat het goed want dan krijg ik geen honger. Maar dat drinken pfff dat valt nie mee, ik kan zo een hele dag zonder geen probleem. Probeer dus genoeg water te drinken!
    Verder alles goed met je?

Emma thanks voor de tip wie weet begin ik er nog eens aan!!
    Maare heb je al getest..?

Beg hoe gaat het nu met jou? hoe voel je je? beetje stomme vragen misschien maar heb t zo met je te doen wou het even weten....

6. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Sinds vorige week onder behandeling ziekenhuis, ik heb inmiddels mijn eerste uitgangsecho gehad. alles leek helemaal goed cyste die weer oplosde en mooi dun slijm. donderdag weer heen voor een echo denk ik???????

Groetjes Wilma

7. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hee meiden ben een tijdje niet geweest sorry!
    Even ego vandaag naar fert. arts geweest, heb een uitstrijkje en een echo gehad en moest een hele lijst met vragen beantwoorden. Was best wel zenuwachtig, maar het viel me alles mee. Op het eerste gezicht zag alles er goed uit, ben benieuwd naar de uitslagen en het verdere verloop.
    Ik kom snel weer mee kletsen.
    @BEG hoe is het meissie? Trek je het allemaal nog een beetje?
    Hele dikke knuf vanuit hier. Moet de hele tijd aan je denken!

8. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @ Detje, ik leef niet alleen op shakes, dat is inderdaad niet vol te houden. Momenteel ben ik met de shakes aan het minderen. Ik heb vandaag gewoon 1 shake als ontbijt gehad 2 crackers met kaas gehad als lunch en vanavond denk ik een cup a soup met een cracker met gekookt eitje ofzo neem. en een stukje brood met boter om in de soep te dippen bijvoorbeeld. Je moet zelf een beetje uitvinden hoeveel je nog mag hebben. En als ik tussendoor zin krijg neem ik 2 soepstengels... Ach iedereen is weer anders en voor iedereen werkt weer iets anders, maar water is gewoon 1 van de hoofdzaken die het belangrijkst blijft. En ook dat went. Ik heb een 75cl flesje waarvan ik 2 per dag drink. Dus 1,5 liter water in totaal. En daarnaast een beker melk o.i.d. bij het middageten en 's avonds drink +/- 2 glazen multivitamine!! Voorheen was ik een erg slechte drinker. Ik dronk overdag niks en dan 's avond zo 1,5 liter multivitamine.... HEEEL SLECHT!!! Succes!!! Je moet je eigen weg er wat in vinden..

@ Wilma26 welkom (helaas) meid. Hopelijk kun je hier je ervaringen kwijt en tips opdoen. Zoals je ziet hebben we ook een lijstje. Als je daar op wil hebben we wat gegevens nodig, zoals afspraken bij de gyn o.i.d. en wanneer je NOD is bijvoorbeeld. Ik wil je dan wel op de lijst zetten als het niet lukt!!

@Nonja fijn dat het meeviel! Spannend meid ben ook benieuwd naar je uitslagen!!

Liefs

9. ProudMom28

@ Wilma26 welkom (helaas) meid. Hopelijk kun je hier je ervaringen kwijt en tips opdoen. Zoals je ziet hebben we ook een lijstje. Als je daar op wil hebben we wat gegevens nodig, zoals afspraken bij de gyn o.i.d. en wanneer je NOD is bijvoorbeeld. Ik wil je dan wel op de lijst zetten als het niet lukt!!

Liefs[/QUOTE]

Ja als je wilt mag dat wel.

Ik zit nu een week naar mijn ongi, ik had altijd een cyclus van zo ongeveer 38 dagen. maar ik gebruik nu net voor het eerst de clomid en mischien dat ik hem dan nu na 28 dagen krijg??? als dat zo is moet ik met 20 dagen weer on worden.

Mijn afspraken zoals het gaat is het elke week

Nu a.s donderdag om 8.50
    hij gaat dan weer een inwendige echo doen. denk om te kijken hoe de eitjes zich rijpen als ze rijpen.

Kan ik die lijst ook terug zien? ben heel nieuwschierig hoe het bij de anderen enzo gaat.

Als je nog meer moet weten dan gewoon laten weten hoor.

Liefs Wilma

10. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Lijst

Bekijk bijlage 20135

NOD

Afspraken

09-10 - Nonja - bloedprikken CD21
    14-10 - Bereke -
    2 afspraken (bij 2 verschillende zh/ fertiliteitsartsen) waarvan bij 1 uitslagen onderzoeken
    16-10 - Nonja - Uitslag onderzoeken

*Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url":
    Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst.

Even wat gegevens van Nonja bijgevoegd!!

11. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb net de lijst geplaatst Wilma omdat er even wat gegevens van Nonja bij moesten, maar ik zal hem nog een keer plaatsen zometeen met jou gegevens erbij, dan zet ik je NOD op 26-10. Ik zou nog graag willen weten hoeveelste ronde dit voor jullie is en of het je 1e kindje wordt.
    Alvast bedankt!!

Liefs

12. ProudMom28

super dankjewel :D ik ben niet zo technische haha

het is onze 3e ronde nog maar, ons tweede kindje.

De gyn vond het niet nodig een jaar te wachten met de clomid de wens was er en hij zag het niet zo snel gebeuren, en stelde voor gelijk te gaan beginnen met de clomid. er zit een cyste op mijn eierstok die gaat daar elke keer zitten zo rond de menstruatie eisprong?

13. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Lijst

Bekijk bijlage 20137

NOD

26-10 - Wilma26 - ronde 3, 2e kind

Afspraken

08-10 - Wilma26 - inwendige echo
    09-10 - Nonja - bloedprikken CD21
    14-10 - Bereke -
    16-10 - Nonja - Uitslag onderzoeken

*Vul je informatie in.

WIlma26 je staat er bij hoor meid! En als je weer nieuwe gegevens hebt dan moet je gewoon even aan mij of aan de andere meiden vragen of die dat dan even op de lijst wil zetten! En de lijst wordt regelmatig naar voren gehaald zodat je niet veel pagina's terug hoeft te zoeken!!! Succes!!

Liefs

14. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    ik ben wel erg benieuwd naar Emma79, haar laatste bericht is van 02-10 en 03-10 was haar NOD. En haar banner geeft overtijd aan..... Emma waar ben je meid je houdt ons wel in spanning zo... hihihi!!

Liefs

15. ProudMom28

Geweldig super thanks!!!! dat doe ik zeker weten

Liefs Wilma

16. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    hey dames

Er wordt hier ondertussen al lekker doorgekletst.
    Wilma welkom hier (hopelijk kan je hier weer snel weg zijn hahahaha want dat betekend goed nieuws!)
    Ik heb gister bloed laten prikken VIJF!!! buisjes pffff....nou hoop dat t nu ff voldoende is. Ben erg nieuwsgierig volgende week de uitslagen.
    Ik zit hier onder de puistjes op mijn borst en mijn rug vraag me af of dat nog van die pillen tegen de chlamydia is want er stond wel als bijwerking huiduitslag, maar die heb ik 25 sept. al genomen zou het nu toch wel weg moeten zijn......Hopelijk is het snel foetsie want is erg irri.

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hoi meiden,
    Vanochtend een testje ertegen aan gegooid, nog maar 1 streepje, dus alle hcg is al uit mijn lichaam zo te zien

hoe is het verder hier?

groetjes

18. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hey BEG, meid hoe voel je je? Kun je er een beetje goed met je mannetje over praten? Het is aardig rustig hier zo midden in de nacht hihi! Maar zoals ik al eerder vermeld heb ben ik erg benieuwd waar emma gebleven is???
    Meid (BEG) dikke knuffel voor jou!

Liefs

19. ProudMom28

Dankjewel lief van je!!! ik hou jullie op de hoogte en idd ik hoop ook stiekem dat het mijn eerste en laatste keer is hier, maar dat hoop ik voor jullie allemaal hoor!!!!!

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Voor mezelf heb ik wel het gevoel dat ik het een beetje verwerkt heb. Manlief is nooit zo spraakzaam. Maar eigenlijk wil hij het aan alle ouders vertellen, ik heb zoiets dat ik het voorlopig nog niet wil.

Deel Deze Pagina