deels in de ziektewet

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Annemarie76, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Huilend heb ik gister aan moeten geven dat de ochtenden( ik ben ziekenverzorgende thuiszorg) me te zwaar zijn geworden
    Ik baal er echt van, mede doordat ik straks stop met werken.. Voel me er schuldig over en t voelt als opgeven..
    Verstandelijk kan ik wel beredeneren dat ik niet voor Jan Doedel t signaal krijg dat t niet prettig is, al dat bukwerk..

Vandaag op de teamvergadering is t hele rooster weer eens op de kop gegaan.. Gistermiddag is een deel van mijn ochtenden al bij collega's onder gebracht en ook vanmorgen nog een paar..

De avonddiensten blijf ik werken, ongeveer 46 uur bijelkaar en voor 34 uur in de ZW. Ohja.. en overdag mogen collega's me hun klussen met zorgmappen laten doen.. Dat lijkt me een leuke afwisseling..

Ik hoop dit vol te kunnen houden tot aan mn verlof..

Om het te zeggen was / is niet t meest makkelijke.. maar als dan een dag later blijkt dat het in een team al zo snel en vrij soepel opgelost kan worden voelt dat wel goed.

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

goed gedaan meid! ;)

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Wat fijn dat men met je meedenkt en dat alles zo soepel opgelost kan worden.

4. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Dat is een heerlijk gevoel he! Als het toch zo opgevangen wordt. Goed dat je het zelf aangeeft!

5. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Goed hoor dat je het aangegeven hebt. Fijn ook dat het meteen opgelost is.

Deel Deze Pagina