Hallo!! Zoals jullie in mijn ondertekening kunnen zien heb k in mei helaas een miskraam gehad. Ik was toen net gestopt met de pil en we waren nog helemaal niet aan het klussen voor een babietje. De ronde daarop wou ik niets anders dan terug zwanger zijn... Het leek net een obsessie! Helaas werd ik na 26dagen weer (netjes) ongesteld. Nu de ronde daarop doen we het heel rustig. Ik heb de miskraam geaccepteerd en ik heb weer rust. Wegens de drukte die wij de aankomende maanden gaan krijgen, hebben we een pauze ingepland en in eind september/begin oktober gaan we het weer proberen. Klussen voor een babietje!! (Ik kan eigenlijk helemaal niet wachten, maar geduld is een schone zaak hihi) Nou wil ik graag mijn cyclus beter leren kennen in deze aankomende maanden. Ik wil de volgende cyclus beginnen met temperaturen, om zo een beter inzicht te krijgen. Ik wil graag ervaringen horen van de deskundigen hier over het temperaturen! Hoe gaat het precies? Waar moet ik opletten? Ik moet dan elke dag op een zelfde tijdstip in de ochtend mijn temp. meten en als ie zakt, dan was dat mijn eisprong?? Leg het mij alsjeblief allemaal uit meiden!!!