Meiden die thuiszitten tijdens de zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suusje1985, 10 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    suusje is ook leuk hoor
    lekker pronken met die buik :D

    ik heb net mn werk gebeld
    zag er best wel tegen op, maar ze namen het wel goed op geloof ik

    vandaag gaan we de box ophalen als het goed is
    maar mn vriend heeft nachtdienst gehad,en wil m niet wakker maken dus als ie te laat wakker is halen we hem een ander keertje wel op

    gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?

    liefs kim
     
  2. Suusje1985

    23 mrt 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Ik ga weinig doen vandaag, moet zo nog even wat boodschappen doen, maar verder eigelijk niks.

    Wat fijn dat je werk het goed opnamen, ik zag ook altijd erg op tegen de telefoontjes. Is heel normaal denk ik.

    Liefs Suzanne
     
  3. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    lekker niks doen kan ook lekker zijn
    denk dat ik vandaag mn scrapbook hobby maar weer eens op ga pakken
    vult de dag weer
    heb ook nog een strijk liggen maar die doe ik altijd zittend op mn bed dus die komt straks als vriendlief uit bed is
    wel leuk hoor ben nu de baby was aan het doen
    zo schattig die kleine kleertjes aan de was lijn
    krijg ik echt de kriebels
    maar hij moet nog even blijven zitten
    zou niet best zijn als hij nu al zou komen
    liefs kim
     
  4. Michelle04

    Michelle04 Fanatiek lid

    6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hoi meiden. Ik voeg me ook bij jullie. Helaas zit ik nu al weer 3 weken thuis met rug, heup en bekkenklachten. Ik heb 2x in de week fysiotherapie en ik doe een zwangerschapscursus mensendieck. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog steeds als een kreupel paard bij loop :(
    Ik ben normaal echt een sportfreak en eerlijk gezegd ben ik wel flink teleurgesteld in mijn lijf. Het valt me echt tegen dat ik tijdens mijn zwangerschap half uit elkaar val.
    Over 3 weken gaat mijn verlof officieel in en ik ga zoals het er nu uitziet niet meer terug naar mijn werk tot na mijn verlof. Ik zit veel thuis en mag me gelukkig prijzen dat het weer de laatste tijd mooi is. En ik kan nog lachen dat is het belangrijkste natuurlijk :D
    De kleine groeit hartstikke goed en ik kijk er echt naar uit om hem (ja een klein mannetje) eens aan de buitenkant te bekijken.
    Willen jullie verder iets van me weten vraag het me gerust!

    Groetjes Michelle
     
  5. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    hoi michelle04

    welkom hier
    gezellig dat je mee komt kletsen hier
    ons verhaal komt wel een beetje overeen
    moest ook nog 3 weken en heb beetje de zelfde klachten als jou
    ik mag ook niet meer werken
    ben ook 30 weken zwanger, en wij krijgen ook een mannetje
    liefs kim
     
  6. Ilona19

    Ilona19 Actief lid

    14 nov 2008
    167
    0
    0
    Goeiemorgen,
    Hoe gaat het met iedereen?

    Klossen is niet meer nodig, hebben kratjes gehaald bij de supermarkt. :)
    Wat gaan jullie van het weekend allemaal doen, ik las laatst geloof ik wat over verjaardagen vieren?:)

    Ik ga zodirect maar beginnen met het huis schoonmaken want morgen hebben we housewarming! 's Avonds komen er vrienden en dan gaan we stappen, er blijven er geloof ik ook wel zo'n 7 slapen. Zondag familiedag met de familie van m'n vriend z'n stiefpa. We gaan geloof ik midgetgolfen en uit eten. Wel zin in maar ik denk dat ik he-le-maal dood ben na het weekend. :p

    Oja, de pretecho vanavond gaat niet door. :( Het apparaat is gister stuk gegaan. Daar baal ik wel echt van, maarja, niets aan te veranderen.

    Nou, ik zal vanavond nog even bijlezen en anders fijn weekend allemaal alvast!
     
  7. Michelle04

    Michelle04 Fanatiek lid

    6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hey Kim, dat is ook toevallig! Zo zie je maar je staat nooit alleen in je narigheid :) .
    En wat een lekker vol weekend heb jij Ilona, leuk vooruitzicht!
    Morgen moet ik 2x afscheid nemen. Eerst een etentje bij vrienden die allebei voor 8 maanden op uitzending gaan en daarna een borrel (nou ja het zal wel bij sinas blijven) van vrienden die een half jaar op wereldreis gaan. Verder zal ik het helaas rustig aan moeten doen met mijn vriend "rug".
    Ik kom er trouwens net achter dat mijn kat ook zwanger is, kennelijk een vruchtbare wijk waarin we wonen hihi. Nou ja ook wel gezellig al dat grut wat hier straks rondloopt :D
    Fijne dag allemaal!
     
  8. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    heey hallo


    zo ilona jij hebt idd een druk weekend
    je zal daarna wel gesloopt zijn
    ach ja daarna lekker rustig aan doen beentjes omhoog, daar ben je zwanger voor he ;)
    wat balen zeg dat het echo apparaat stuk was
    krijg je nu wel een vervangende afspraak?
    leef je er zo naar toe gebeurd dit

    wat leuk dat je kat zwanger is michelle
    wat voor kat heb je?
    ben helemaal gek van katten
    heb er 1 omdat meneertje totaal niet met andere katten overweg kan (teminste niet als ze hier in huis komen)
    maar anders had ik er nog wel eentje bij gewild, maar dan weet ik ook dat jimmy veranderd en dat is zon schat
    hij is zwart met wit
    heerlijke knuffelkont
    sinds ik zwanger ben knuffeld ie nog meer
    moest laatst zo lachen
    we hadden een wiegje gekocht van vrienden voor bij ons op de kamer
    ben ik elke keer mn kat kwijt.
    hij kwam nog wel eens boven, maar dat wordt m nu wel afgeleerd voor als de baby er zo is
    niet dat hij er bij gaat liggen want zo is meneer ook wel
    dat ie heerlijk met de baby zou gaan knuffelen, maar dat is een beetje gevaarlijk he.
    maar ik zocht me toen dus rot, ik al roepen en doen, zie ik ineens een kopje boven de rand van de wieg uit komen alsof meneer wil zeggen ,zoek je mij ik lag net zo lekker
    hihi
    zon stom gezicht
    moest nog een nieuw matrasje in enzo hoor
    gek beest haha,wel grappig

    uiteindelijk heb ik de wieg toch maar weg gedaan,
    moesten daar ook weer een heel matrasje voor aan laten meten en doen, en het kost allemaal al zo veel, maar nu wil ik gaan proberen bosrtvoeding te gaan geven krijg je als advies rooming in
    oeps haha.
    maar dan zetten we het ledikantje wel bij ons neer hoor.

    nou ik ga de vaatwasser even uitruimen,als mn rug dat toelaat
    spiek hier straks weer even
    liefs kim
     
  9. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    heb net trouwens even alle fotos van de 3-4d echo in mn album gezet en die van het kamertje
    voor degene die het leuk vinden
    liefs kim
     
  10. MijnKleine

    MijnKleine Fanatiek lid

    13 jan 2009
    1.521
    0
    0
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Suus, wat leuk al dat geregel voor je bruiloft!!!
    Wb de cursus, ik doe nu een cursus Kinderpsychologie van de NHA. Daar heb ik ook mijn cursus Zelfstandig Ondernemerschap gedaan een paar jaar geleden en ik vind de NHA fijner en goedkoper dan LOI.

    Michelle, ah, nog een bekkenslachtoffer! Ik ben toevallig gister bij de ostheopaat geweest en voel me nu alsof ik onder een trein ben gekomen. Mijn werk is sport dus ik weet hoe ellendig dat is! Moet wel zeggen dat ik van de fysio die ik jaren voor rug, bekken en knieën niet echt onder de indruk was en van de ostheopatie van gister enorm. Ik ben bang dat jij te ver bent in je zwangerschap om nu nog goed recht gezet te worden door een ostheopaat, maar wel een echte aanrader voor na de bevalling! Sterkte iig!
    Leuk dat je kat ook zwanger is :D

    Ilona, wat balen van je echo! Maar wel een leuk en druk weekend tegenmoet!

    Kim, haha onze Franse Bulldog is ook véél aanhankelijker dan hij al was. Heb er zelfs eens een topic hier over gestart over huisdieren die veranderen tijdens de zwangerschap :D

    Zo gisteren eerste keer in de vouw gelegd door de ostheopaat. Bekkeninstabiliteit was nog niet eens mijn grootste probleem zei ze, mijn stuitje is zwaar verbogen waardoor het bijna niet te doen zou zijn om normaal te bevallen ivm de pijn. Dus die gaan we proberen zo snel mogelijk recht te zetten. Verder ben ik van top tot teen scheef en zitten m'n gewrichten vast. M'n schedel is scheef, m'n rug is scheef, een wervel is gedraaid en zit vast, bekken scheef en instabiel, stuitje zo krom als wat, m'n rechtbeen is helemaal scheef. Kortom, ik ben behoorlijk scheef haha!
    Voel me nu echt alsof ik onder de trein ben gekomen, m'n hele onderstel voelt gammel, net alsof daar een enorm aambeeld op is geland en m'n hoofd alsof hij tussen een bankschroef zit geklemd. Maar ik zie nu liever even af van de ostheopatie, dan dat ik misschien levenslang last blijf houden van bekken en staartbeen.

    Verder ben ik nu 2 dagen bezig met m'n studie Kinderpsychologie en heb al 2 lessen huiswerk opgestuurd. Beetje stom dat je het elke maand per 4 lessen thuis krijgt gestuurd want dan ben ik zondag al klaar voor deze maand. Bij m'n vorige thuisstudie kreeg ik alles ineens. Maarja..
     
  11. MijnKleine

    MijnKleine Fanatiek lid

    13 jan 2009
    1.521
    0
    0
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Kim, heel leuk kamertje en de 3d fotos zijn ook echt mooi! :D Heel leuk!
     
  12. Maia

    Maia Niet meer actief

    goedemiddag dames.

    Ik heb echt een saai dagje. gelukkig heb ik m'n schoolwerk nog dus daar heb ik best wel wat voor kunnen doen anders zou ik hier gek worden. Word ik al eigenlijk :D Ben nu alvast een boodschappenlijstje voor morgen aan het maken. moet toch wat nietwaar ;)

    @ilona: balen dat de pretecho niet doorgaat zeg!

    @michelle: leuk dat je kat zwanger is!

    @kimmetjuh: wat een leuke foto's! Leuk kamertje trouwens ook!

    @dit weekend: heb niets geplanned. Lekker niksen en uitrusten samen met manlief. Heerlijk.
     
  13. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    kimmutjuh wat een mooie foto's!
    En een heel leuk kamertje! Ik besef nu pas dat ik nog helemaal geen schilderijtjes ofzo heb, ik ga dat even bedenken...

    Onze jack russel is ook een knuffelkont geworden, ik dacht eerst dat het door ouderdom kwam (ze is 11), maar waarschijnlijk is het echt de zwangerschap. Soms ligt ze op mijn schoot en dan schopt de baby tegen haar aan en dan kijkt ze me echt raar aan haha. Ze plast sinds kort wel af en toe in huis, moet zeggen dat ik er erg van baal...

    Ik moet zo ook schoonmaken, wij vieren zondag onze verjaardag. We geven een bbq in de tuin!

    @mijn kleine wat naar dat je je zo rot voelt, en dat je scheef bent hihi... hopelijk helpt de osteopatie!

    Ik ben ff een lijstje aan het maken wat ik nog nodig heb voor de mamamazzeldagen, ik ben benieuwd of we alles kunnen krijgen of dat alles zo uitverkocht is!
     
  14. MijnKleine

    MijnKleine Fanatiek lid

    13 jan 2009
    1.521
    0
    0
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Wanneer zijn de mamamazzeldagen eigenlijk?

    Gefeliciteerd met jullie verjaardag Debbie!
     
  15. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  16. MijnKleine

    MijnKleine Fanatiek lid

    13 jan 2009
    1.521
    0
    0
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Oh wat jammer, de 28e weten we wat we krijgen, dan wil ik daarna graag gaan shoppen. Balen!
     
  17. joanita

    joanita Fanatiek lid

    7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames
    ook ik wil me hier aanmelden,
    zit al vanaf week 8 thuis met bekkeninstabiliteit,
    en van allerlei andere klachten

    ben joanita 21 jaar zwanger van ons eerste wondertje, woon samen met me mannetje van 27 en hondje toby.

    verder ja als je vragen hebt stel maar zou ik zeggen

    kus joa
     
  18. Michelle04

    Michelle04 Fanatiek lid

    6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!! Meiden ik heb net een heel bericht naar jullie getikt en nu heb ik ipv het te plaatsen opgeslagen :confused: Hoe en waar vind ik het in hemelsnaam terug??? Help :cry:
     
  19. Michelle04

    Michelle04 Fanatiek lid

    6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hoi meiden!

    @Kim: wat een leuk kamertje heb je, al helemaal klaar voor de kleine man :D . Die van ons zou half april geleverd worden en tot op heden is hij nog steeds niet binnen. We hebben hem in december al besteld, kan je nagaan grrrrr! Vorige week gebeld en nu wordt het eind april zeggen ze.. We wachten af..Gelukkig is dat nog het enige waar we op wachten, verder is alles al af en binnengeshopt (hebben jullie ook zo'n drang om te babyshoppen btw? Het is voor mij echt een uitje :oops: )

    De zwangere kat is er een van het ras "zwart loeder". Gewoon een huis tuin en keuken modelletje maar een schat van een beest. Ze heeft 1x eerder kleintjes gehad en dat was een nestje van 4, echt zo schattig al dat grut. Dit wordt de laatste x en hierna laten we haar sterriliseren, vind het anders zo'n last voor haar met al die kittens de haar leegzuigen.
    Verder loopt hier nog een zwart/wit exemplaar rond en hebben we een chihuahua en ook een Franse bulldog (populair ras hier :D ). Ze zijn niet van me weg te slaan en ik vind het knap hoe ze zich na 31 weken zwangerschap nog om mijn buik heen weten te vouwen :)

    @Mijn kleine: als ik het zo lees zit het jou ook niet mee, zo scheef heb ik nog nooit iemand omschreven zien worden :confused: Ik hoop dat de pijn voor jou de komende maanden nog wel enigszins dragelijk blijft. Go ostheopaat!!

    @Debby82: Succes met de voorbereidingen en alvast (of alsnog) gefeliciteerd met jullie verjaardagen! Volgens mij hebben jullie hartstikke mooi weer voor de bbq. Volgende week zaterdag mag ik er weer een jaar bijtellen en ik duim ook alvast voor mooi weer [-o<

    @Joanita: Welkom hier en veel sterkte met je bekken en andere ongemakken. Wanneer ben je uitgerekend?

    @All: Fijn weekend!
     
  20. Michelle04

    Michelle04 Fanatiek lid

    6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Daar was ie al, sorry voor de paniek :oops:
     

Deel Deze Pagina