Meiden die thuiszitten tijdens de zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suusje1985, 10 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusje1985

    23 mrt 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Hallo meiden

    Hoe is het hier? Net alles even terug gelezen, heb afgelopen week een kaakontsteking gehad en hierdoor flink koorts en pijn gehad, vandaar niet online geweest :(.

    @Kim: Ik voel me gelukkig nu wat beter, heb veel geslapen afgelopen week en dat doet een mens goed. Hopen dat het zo blijft. Verder niet te veel nadenken en veel afleiding zoeken, dan komt het allemaal wel goed.
    Gelukkig dat alles goed was met de kleine.

    @Klussertje: Heel veel sterkte de komende tijd om dit moeilijk nieuw te verwerken.

    @ Michelle: Hoe is je tuin geworden en hoe was de verjaardag. Hoop dat het wat beter met je bekken gaat.

    @Mijn kleine: Wat leuk een jongetje :) Mooi dat hij helemaal gezond is

    Nou meiden ik ga weer even verder

    Spreek jullie snel weer

    Liefs en een knuffel van mij
     
  2. Suusje1985

    23 mrt 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Wat is het stil hier.

    Hoe is het met iedereen????
     
  3. fiona1987

    fiona1987 Fanatiek lid

    16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    ik zit nu ook alweer 7 weken thuis ivm bekkeninstabiliteit en het feit dat mijn buik nu al zo groot is dat iedereen zich afvraagt of ik al moet bevallen en volgende week loopt mijn contract af en wordniet verlengt dus ik zit nog wel een poosje thuis
     
  4. Suusje1985

    23 mrt 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    @Fiona: welkom. Ik ken het gevoel. Maar moet zeggen vind het nu wel fijn om thuis te zitten ben zo snel moe.
    Vervelend dat je contract niet verlengd word. Ga je na je bevalling weer werken of ga je voor de kleine zorgen?

    Liefs Suzanne
     
  5. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    hoi hoi

    hier ben ik ook weer eens
    ben een poosje niet meer hier geweest omdat ik op het eind van mn zwangerschap niet zo lekker in mn vel zat en me overal druk om maakte
    dus heb verder even niks gelezen over zwangerschappen
    maar heb goed nieuws ben op 20 juni bevallen van een prachtig zoontje MILAN op 20 juni hij woog 2880 gram en nu 2 weken later al 3100 gram dus hij doet tharstikke goed
    dacht laat het jullie even weten
    hoe is het met jullie?
    liefs kim
     
  6. lovewomen

    lovewomen Lid

    25 sep 2008
    51
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Ik ben wel wat later haha, ik zie nu pas deze topic :S

    Mijn contract is in mei niet verlengt, 2 weken daarna kwam ik erachter dat ik zwanger ben.. Helemaal gelukkig mee enz enz.. Heb nu ww uitkering, en met het uwv ook open kaart gespeelt dat ik zwanger ben enz enz.. En hun zeiden zelf al: Momenteel is de crisis, en nemen ze niet makkelijk mensen aan zeker niet als u zwanger bent.. Dus ik zit tot minimaal Maart 2010 thuis. Ik verveel me nu al maarja het is niet anders. Gelukkig heeft mijn man vanaf vandaag 3 weekjes vakantie, maar daarna zit ik weer alleen thuis de hele dagen.. naja we solliciteren maar gewoon en wie weet gebeurt er een wonder dat ik word aangenomen..

    Liefs
     
  7. suikerzoet

    5 jul 2009
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

    Ik zit sinds 4 weken thuis wegens te hoge bloeddruk. Moet het rustig aan doen en mag niet meer werken. Dan duurt te tijd wel lang hoor! Moet nu nog 10 weken afwachten, misschien korter als het eerder geboren wordt. Dit is afwachten.
     
  8. MissACEEB

    MissACEEB Bekend lid

    26 feb 2009
    508
    0
    0
    Ik zit ook thuis in mijn zwangerschap!
    Eind nov ben ik uit dienst gegaan vanwege een reorganisatie en was daar uitzendkracht.. helaas geen werk meer gevonden in de crisis, en toch voor een kindje gegaan, in ronde 2 al raak, zit nu officieel in de ziektewet tot aan het zwangerschapsverlof.. begin eigenlijk nu pas te vervelen! Alles is al klaar voor de kleine en in huis heb ik verder geen dingen te doen.. solliciteren enz begin ik niet aan nu ik zo kort voor mn verlof zit(nog 6 weken) dus we zitten het thuis maar een beetje uit..
     
  9. suikerzoet

    5 jul 2009
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begin me nu toch wel een beetje te vervelen. Mag ook niet zoveel meer doen van de gyneacoloog. Wat doen jullie allemaal zo'n beetje op een dag?
     

Deel Deze Pagina