Wij zijn sinds kort gestopt met de pil. Ik vind het echt moeilijk om er mijn mond over te houden, het liefst zeg ik het tegen iedereen, maar dat mag ik niet van mezelf want dan is de verrassing er straks af. Ik heb het met mn moeder besproken en haar man weet het ook, tevens weet mijn oma het. Wie vertellen jullie het allemaal?
Hallo, Ik vind het ook verschrikkelijk moeilijk om te zwijgen! Moet wel zeggen dat toch wel enkele mensen ervan op de hoogte zijn. Het enige nadeel is natuurlijk wel dat je elke maand de vraag krijgt of je al zwanger bent maar dat neem ik er graag bij Groetjes en veel succes bij het zwijgen
mijn fysio therapeut weet het. Hihi maar dat is omdat ik vrij erge bekkeninstabiliteit heb. Ook al ben ik nu niet zwanger. Ik denk wel dat mensen het vermoeden. Ik ben een kinder mens. Praat ook veel over kinderen. Altijd gedaan trouwens. Als mijn ouders vroeger vroegen wat ik voor mijn verjaardag wou zei ik altijd een baby! Dus niet heel raar dat we zometeen van iedereen horen wanneer we vertellen dat we een kindje verwachten dat ze zeggen "owh dat hadden we al verwacht"
Hoi, Ik heb het heel lang he-le-maal niemand verteld. Maar nu heb ik 2 vriendinnen in vertrouwen genomen. Had het een keer heel erg moelijk, en ben in hun armen in tranen uitgebarsten, toen kwam het er allemaal uit. Ook heb ik het een vriendin verteld, die een paar weken geleden een miskraam gehad heeft, en wij steunen elkaar nu heel veel, en hopen snel samen zwanger te zijn. Ben toch wel blij dat ik het een paar mensen verteld heb, begin deze ronde met Clomid en moet om de paar dagen terug voor een echo. Dan is het toch wel fijn als ik dat tegen een vrouw kan zeggen. Manlief is ontzettend begrijpend, maar alleen een vrouw weet precies hoe het allemaal is en voelt... Voor de rest, familie, buren en collega's zal het een verrassing blijven, en hopelijk kan ik ze snel het goede nieuws vertellen, en hun verbaasde gezichten zien, dat wordt toch echt wel spannend...
Hoi, weet je ik denk dat de verrassing er net zo goed is als mensen het wel weten dat jullie er voor gaan. Als het namelijk ook echt opkomst is dan is dat zo fantastisch! ik weet et van een paar vriendinnen en ik ben iedere keer zo nieuwsgierig of ze t misschien gaan vertellen..... als het raak is weet ik zeker dat ik een gat in de lucht ga springen! Bij ons wist iedereen eht, omdat we veel onderzoeken/behandelingen hadden. maar werkelijk iedereen was ZO blij en verrast voor ons! Als je eht graag wilt zeggen dan denk ik: doen! En anders, tsja dan zou ik denken idd aan ouders en beste vriendinnen? Groetjes!
Alleen 1 vriendin voor de rest niemand, ben bang dat mensen dan steeds gaan vragen en?? of dat soort dingen. Ze horen het wel wanneer het zo ver is!
Ik vind het ook vreselijk moeilijk om mijn mond te houden. Tot nu toe weet een collega het, met wie ik een goede vertrouwensband heb en mijn schoonouders. Verder wil ik het toch wel geheim houden.
Hoi hoi! Alleen mijn beste vriendin en zusje weten het. Heb het lang proberen voor mij te houden maar tja, op een gegeven moment moest ik het gewoon kwijt! Mijn ouders hebben trouwens ook wel een vermoeden denk ik
Hier weten op het moment alleen mijn beste vriendinnen dat we na onze "pauze" van 4 maanden weer in de medische molen gaan stappen. Verder weet iedereen wel dat we een kinderwens hebben maar niet wat we er allemaal voor over hebben. Zelfs onze ouders weten het van aankomende 2e medische molen (overstap ander ziekenhuis) niet, aangezien het de vorige keer gelijk door heel de familie ging, iedereen wist bijna precies wanneer ik ongie was geworden zeg maar en heb ik deze keer geen zin in.
Ik vond het ook heel moeilijk om mijn mond te houden en geloof me het is nog moeilijker als het straks zover is dan is het nog lastiger!! ( tenzij je het meteen wilt vertellen!) wij hebben gewacht op de eerste echo en toen verteld maar ohhh wat heeft het vaak op het puntje van mijn tong gelegen!! s6 met alles!
Mijn beste vriendin weet het en haar vriend en mijn collega. Maar als mensen er na vragen ga ik er niet om liegen nee, gisteren vroeg mijn nagelstyliste nog of we gestopt waren met de pil en dan geef ik dat ook gewoon toe. Liefs
bij ons weten een paar vriendinnen het... mijn ouders wil ik zeker niet dat die het weten, want heb heel slechte band met men moeder... maar dit weekend gaan we op bezoek bij men schoonouders en die willen echt dolgraag een kleinkind, dus als zij het vragen, zullen we ook wel eerlijk antwoorden... maar ik vind het ook oh zo moeilijk om er niets van te zeggen... wat gaat dat zijn als het straks zover is vraag ik me dan af... maar dat zien we dan wel he! succes iedereen!
Wij hebben het nog niemand vertelt, ik vind het echt iets wat van ons samen is. Maar aangezien wij al erg lang samen zijn en ook al wat ouder (zijn 30 en 33), en wij ook echte kindermensen zijn, heeft iedereen wel zo'n vermoeden denk ik. Ik denk dat als ik het eenmaal ben, mensen er niet raar van staan te kijken en ik het ook niet zolang geheim zal kunnen houden....
Mijn beste vriendin weet dat wij kinderen willen, zij zijn ook bezig met kinderen, erg leuk! Voor de rest weet het niemand. Mijn ouders en zus weten nog van niets, hun heb ik gezegd dat wij nog geen kinderen willen. Ze vragen er wel veel naar aangezien wij dit jaar getrouwd zijn . Op de een of andere manier verwachten de mensen het ook altijd
2 vriendinnen weten het, verder niemand die ons kent. de schoonzus van mijn vriend die heeft haar kinderwagen verkocht aan ons, dus die vroeg wel wanneer er bij ons kinderen kwamen. wij antwoorden dan; "tjah dat weten we niet he hahaha " dus ze weten niet precies zeker of we bezig zijn. we hebben hem gekocht omdat we dan weten van wie het was, en hij is nog helemaal als nieuw, en natuurlijk voor een hele lage prijs. oja, 1 collega weet dat ik gestopt ben met de pil, die vroeg me een keertje toen ik alleen met haar was, omdat ik aangaf dat ik een onderzoek kreeg ( inwendige echo )
Ik heb het alleen aan een vriendin en een collega verteld. Vriendin is is er net achter dat ze zwanger is en zou wel leuk zijn dat het deze ronde voor mij ook raak zal zijn
ik heb het alleen aan een goede vriendin en een collega verteld. vind het wel moeilijk maar wil het verder echt een verassing houden mocht het zover zijn.
IK kan ook mijn mond niet houden en heb wel duidelijk gemaakt dat wij heel graag nu zouden willen, maar dat we eerst onze banen afwachten. Dus ze weten dat het niet lang kan duren, maar goed ook niet hoe snel. Het punt alleen is dat je afhankelijk bent van het zwanger worden zelf!! Dus ja we zullen het zien! Hopelijk een leuk kerstcadeau!
Toen ik ben gestopt met de pil hebben we dat tegen onze ouders en mijn broers en zussen verteld (Tegen mijn moeder hoefde ik niets te vertellen, die zag het al aan mijn gezicht en raadde het al !?) Toen we voor onderzoeken naar het ziekenhuis moesten, omdat we langer dan een jaar bezig waren, heb ik het ook tegen mijn beste vriendinnen verteld.