Hallo, ik ben sinds sept gestopt met de pil. 3 maanden ontpilt daarna is mn cyclus 29-31-39-35 geweest. ik zit nu (zie tijd) weer op cyclus dag 39 en ben nog niet ongesteld ik dacht volgens mij moet het nu weer afronden na beneden etc. Meestal was het wel weer minder erg het wachten omdat ik altijd paar dagen voor mijn ongi zere tepels en gevoelige borsten kreeg. nu heb ik daar echt niets van mee en voel ik me eigen helemaal top! wat ik wel heb is : - Nu inene geen zere borsten. - afentoe wat geprikkel in de buik, tintelingen. - al paar dagen achter elkaar zowat huilend wakker geworden omdat ik toch hele erge kramp heb in me bovenbenen. meestal als ik kramp heb zit de kramp in mn kuit of in me voet, weken geleden voelde ik ook onder t lopen inene een naaldenprikje..tenminste zo voelde het in mn bovenbeen. en nu word ik dus al paar dagen wakker en dan net boven me knie rechts prikt het en is het of dr iemand met een naald in loopt te prikken gewoon zooo'n pijn. links heb ik het ook heel licht gehad. - eergister ging ik naar de wc omdat het net leek of ik in me broek geplast had. het voelde echt zo..dus ik voele want had natuurlk niet in me broek geplast 8).. Komt er toch een hele hoop slijm uit en het was heeeel erg rekbaar. net als vruchtbaarslijm! en het was me toch een heleboel slijm. ik dacht ohnee he. - gister na de sex toen we nog aan het nagenieten waren lag ik op me zij en voelde ik het vanuit rechts trekken..echt een heel licht trekkerig gevoel. ik zat echt zo van . Testen doe ik nu nog niet omdat ik eerst even afwacht de reden waarom ik hier een berichtje neerzet is omdat me borsten inene geen pijn doen voor ik ongesteld moet worden. MAAR wat ik wel had.. precies op cyclusdag 29 hele erge ongi buikpijn. maar me borsten doen maar geen zeer en anders altijd wel als ik ongesteld moet worden. hopen durf ik eigenlijk niet eens alleen maar afwachten wat ik kan. zijn er meiden met wat overeenkomsten? over paar dagen ga ik waarscheinlijk testen met een vriendin van me. altijd fijn als er een vriendin bij is. vind ik dan Liefs
oja! & Rommelende darmen.. iig dr gebeurt van alles in me lichaam lijkt wel. het is net of ik moet eten zegmaar dat je het dan echt voelt borrelen. maar nu hoor ik het al1 en voel ik niets terwijl ik toch goed gegeten heb, whaha. @ Sprintertje zeker spannend. alleen zit dr nu nog niks anders op dan wachten tot ik op cyclus dag 42 zit ofzo dan ga ik testen .
Nee, niet echt, maar elk lijf is anders, en mijn lijstje dingetjes is ook weer anders dan die van een ander... ik duim voor je! Het enige dat ik je kan zeggen is dat ik het ergens 'wist' dat het raak kon zijn. Maar de testen waren het bewijs en ondanks dat kan ik het ook nog niet geloven, kan je nagaan
Gefeliciteerd met je zwangerschap !!! indd elk lijf is anders. maar toch altijd fijn als iemand wat herkent ofzo. ik ga over een paar dagen testen zit nu op cyclusdag 39 terwijl dat me hoogste is geweest maanden geleden en nu hebk dus ook de rest erbij en zit ik dr weer op. ik hou je op de hoogte.
trouwens had wel 14 dagen na me ei ongi buikpijn hele erge. dus k d8 uiteraard van o o k moet ongesteld worden. maar dat kan een innesteling zijn gweest? buikpijn was net zo heftig als ongipijn en het hield een halfuurtje aan.
Hey Stella, 14 dagen na je ei kun je meestal testen toch? Want als je een lange cyclus hebt, dan is de tijd van je 1e menstruatie dag tot aan je ei langer dan normaal. Maar de tijd van je ei naar je ongi ( dat heet de Luteale fase) is altijd 14 tot 16 dagen. (kan nog wel een paar dagen verschillen) Ik zou gewoon testen, het klinkt iig wel heel positief!!
haha ja inderdaad echt raar meestal heb ik zere borsten enz. ik ga van de week even testen wacht het nog heeel even af. bedankt voor je reactie
hey stella, ik heb hier ook last van me darmen. en geen zere borsten. ze voelen voller aan maar doen geen pijn wat meestal het geval is net voor me ongi. dus wie weet. maar als ik jou was zou ik NU gaan testen! haha
hahaha ja weet je hoe erg ik stress eigenlijk? en ik moet er gewoon keihard om lachen whaha misschien een rare sympthoom? ben erg lacherig enz. waneer test jij dan?
hallo,, ik heb bijna het zelfde alleen ben ik pas op een derde van mijn cyclus, heb ook een raar tintelent gevoel in mijn onderbuik niet continu maar af en toe al twee dagen, ook last van mijn boven been een soort steken, gister rechts vandaag links. en het sijm was bij mij het zelfde vraag me ook af wat het kan zijn?????????
ik heb echt op 1 punt gwn. ehm me rechterbeen aan de zijkant steeds steekjes nu en daarvoor paar x erge kramp wat ik nooit daar heb gehad. ik vraag me ook af wat dat kan wezen. echt raar en me borsten doen ook geen zeer ofzo. nou meid we kunnen alleen maar afwachten. pff moeilijk
ja echt super spannend misschien komt het gewoon omdat ik het zo graag wil en dan ga je je van alles in het hoofd halen. ik las op internet bij www.zwangerschapstest.nu dat er testen zijn dat je 6 dagen voor je menstrutie al kunt testen en toch betrouwbaar ken je dit?