Meiden die zich hierin herkennen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stellaa, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    En Stellaa, al getest? Was wel benieuwd! :)

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hmmm,
    Ik herken wel wat in je verhaal.
    Ik heb de eerste 5 rondes heel veel klachten gehad. Steeds zere boobs, veel buikpijn, rugpijn, krampen, puistjes, darmen,enz. En ieder ronde kwamen er weer andere "zwangerschaps" klachten bij. Maar daar trap ik nu niet meer in, want ik werd gewoon elke keer ongesteld. Nu echter hebben we de hele vruchtbare periode geklust om de dag en heb ik nu (dag 24) nog helemaal nergens last van. Mn boobs niet, mn rug niet, nix. Wel had ik gisteravond steeds bubbels in mn buik, niet darmen of dat t zeer doet, maar net of er zachtjes bellen tegen mn buik aan ploppen, kan t moeilijk uitleggen. Vanochtend had ik heel veel slijm aan mn papiertje, beetje cremekleur, niet helemaal wit. Dus wellicht ben ik vandaag dan vruchtbaar...?? Ik snap t niet meer hoor, haha.
    Dus t lijkt me voor jou en mij gewoon even afwachten tot je NOD en dan testen maar....
    Wel spannend hoor meis!! Ik hoop voor je dat t raak is, je hoort vaak dat vrouwen als ze zwanger raken ineens nix meer voelen in t begin....:(
    xxxxxx

3. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    ow ja, ik heb wel wat last aan de zijkanten van mn borsten, die klieren in de buurt van je oksel. Maar normaal kan ik mn tepels niet aanraken en zijn ze een dag of 8 stijf..
    xxxxx

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja ik voelde veel minder klachten als voorheen. Alleen ik was veel moe en misselijk. moe dacht ik door het werk en misselijk lijkt van de honger te komen. Wel deden me tepels ongelovelijk veel zeer na me ei. veel afscheiding daardoor dacht ik dat ik wel ongi zou worden. Toch maar voor de gein een testje gedaan en wat rempel hij gaf 2 streepjes aan. En vandaag de CB ook zwanger 1-2 weken

5. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    He ninja, gefeliciteerd!!! Je lichaam kan je soms heel erg voor de gek houden. Ik had een paar dagen voor ik kon testen echte ongi krampen, toen dacht ik ook dat het gebeurt was, maar er kwam maar niks....toen een test en zwanger!

6. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    hallo,

heb me testen vanmiddag binnen ik dacht die liggen nu wel in de bus!
    maar of vanmiddag test ik of morgenochtend met ochtendurine.
    of vanmiddag gwn zelf even naar de winkel..maar ben ook zo bang dat ik nog ongesteld ga worden.ik voel nix ofzo hoor maar toch

laat t zsm weten!:D

7. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    GEFELICITEERD met je zwangerschap;):):D!

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ja idd ongi krampen had ik ook.

9. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0

hallo,

ik heb dat dus ook meestal zere borsten en vooral me tepels.
    mn cyclus loopt echt van 29 tot 35. komt denk door het ontpillen maar ja daar ben ik al sinds sept vanaf. niet dat ik hard aan de klus ging hoor maar gewoon dat waneer t komt is t welkom.
    niet bewust in iedergeval anders maak je jezelf alleen maar gek.
    ik iig.
    goed. 30 april voor t laatst ongesteld geweest en zit nu op dag 41 en voel gewoon nog steeds nix :$.
    meestal al zat ik op bijv: cyclusdag 30 en ik zou cyclusdag 32 ongesteld worden dan zou ik op dag 30 al hele zere tepels hebben.
    ik weet ook niet wat dat slijm kan wezen maar ik had vorige week ook echt heel veel afscheiding allemaal sliertjes.
    ik moet afwachten voor mn nod bedoel je? maar ik ben nu op dag 41 me langste cyclusdag eigk:$. en ben t 30april voor t laatst geweest.
    ik waag er zsm een testje tegen aan.
    en jij dan?
    ja eerst w8en tot je ongi en als ie dan niet komt testen.
    maar je heb testen voor paar dagen voor nod.
    maar ze adviseren je natuurlk om t na nod te doen omdat het vaak ook snel afgelopen kan wezen ofzo :(.

lieefs!!

10. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0

ik was 30april voor t laatst ongi.
    en 30 mei kreeg ik toch veel ongikrampen kd8 ook ik word ongesteld.
    pfff tot op heden nog niets.:$

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik had het vorige maand ook. Ik kreeg ongi krampen maar op dag 41 nog niets toen was ik 1 dag overtijd. Ik deed een ovu test en die was posi. Ik dacht eerst zwanger maar ik kreeg toen pas me ei. Nu 13 dagen later ben ik zwanger!!! Ik denk dat ik gewoon een cyclus over heb geslagen. Misschien is het bij jouw ook wel zo

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ik had op 30 mei ook die ongikrampen! En technisch gezien was mijn laatste ongi ook op 30 april. Door de ICSI behandeling is alles wat anders. Maar als jij meestal een cyclus van 29 tot 35 hebt, dan moest je nou onderhand wel eens ongesteld worden.....Dus ik zou zeker testen! Dan weet je het iig zeker!

13. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    ik ga zsm testen waneer ik ze heb!:D

even een vraagje aan iedereen die er antwoord op heeft;

op welke plek van de rug krijgen vrouwen vaak rugpijn,boven,onder,links of rechts?

ik heb namelijk steeds last van me rug in het midden van me rug net wat onder me bh bandje en dan ook gwn in t midden de steken. kan dat iets wezen?
    lijk mij als sympthoom dat t onder moet zitten dan.

14. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    iemand? maak me zo druk :)

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik had er geen last van. Alleen tijden me ongi kreeg ik last van me rug. Haal jezelf echt niet te veel in je hoofd(ik weet het is moeilijk) maar de laaste maand heb ik het ook niet gedaan en nu ben ik zwanger. Een testje zal het uitwijzen

16. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    gefeliciteerd met je zwangerschap alsk dat al niet had gedaan:D
    heb sinds net allemaal rare steekjes soms wel pijnlijk.
    tijd zal t leren. en een test zal t zsm zeggen lijkt me.
    mja even w8en en dan test ik.

liefss

17. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    ik heb sinds een week ook blaasontsteking..kan dat ook invloed hebben op t uitblijven van de menstruatie?
    datk daarom zo overtijd ben?
    hoop t niet. maar k twijfel en twijfel .
    en ja testen is t BESTE.
    maar wil hier eerst zekerheid over hebben want maak me eigen toch gek als een malle

18. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik weet t nog niet, heb de teleurstelling al vaker gehad na veel symptomen, dus w8 t echt af. Ik w8 tot dag 35 en dan durf ik er wel een testje tegenaan te gooien. Voel me echt niet anders, helemaal geen klachtjes, behalve veel slijm aan mn papier, is meer cremerig, haha. Volgende week zaterdag (20e) is de datum waar ik iig tot afwacht. Hou me op de hoogte hoor!!
    xxxx

19. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    ik hou je op de hoogte meis.
    jij mij ook he!!!

misschien stom.. maar ik dacht altijd dat waneer je last van brandenmaagzuur heb allemaal zuur in je mond komt zoo'n hartstikke gore smaak. maar dan komt t maagzuur juist omhoog.
    heb nuh echt last van dat t blijft hangen en hoe moet ik het uitleggen..gwn een branden gevoel.
    heb het opgezocht op internet.. volgens mij heb ik dus last van brandenmaagzuur.
    weet ik dat ook weer:$
    en me rug doet echt zeer:$ boven aan en nu ook steeds onder.
    ik ga me eigen zometeen nog zwanger praten ook..jeetje..hehe.
    kheb wel t gevoel dat t zo kan wezen.
    meer dan k ooit had ged8 zegmaar.
    soms d8 k t weleens en nu lijkt t net ofk dr zeker over ben.
    heel raar:$.

heb jij toevallig ervaring met brandenmaagzuur? is t dan net of dr wat blijft hangen dat t gwn echt vastzit maar ook heel raar voelt? kleg t wat verwarrend uit. maar k vraag me echt af hoe t nou voelt omdatk denk datk dr nu erg veel last van heb.

kweet t deze site heet niet de klaagmuur ofzo:p

20. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant

Ja, dat heb ik wel eens idd, maar niet specifiek rondom menstruatie ofzo. Bij mij brand t dan ook in mn slokdarm, net of er iets hangt, ken het gevoel. Nix om je zorgen om te maken, wellicht wel een zwanger kwaaltje??!
    Ik voel vandaag weer nix, wel last van mn bovenbenen en nog steeds veel klieder aan mn papier, vindt t maar raar, t is niet echt slijm, meer wat droger...ken t niet.
    Mn rug voel ik normaal in t midden en onder, maar ik heb nu helemaal nergens last van.
    Ik hou je zeker op de hoogte meis, wanneer wilde je gaan testen ook weer?
    xxxx

Deel Deze Pagina