BTW, ik zou geen test kopen dagen voor je NOD, probeer maar rustig af te wachten! anders denk je weer dat je te vroeg bent enz enz, hihi. xxxxx
vandaag of morgen.. maar kheb wel vaker gehad dat me lichaam me voor de gek hield maar nu.. zo k heb toch zere onderrug gister nog boven aan maar nu echt onder en de hele tijd brandend maagzuur. echt raar word dr zelf bang van kheb ook geen zere borsten meestal wel met ongi maar ja dat is nu ook al poos geleden dat ik het had moeten worden. ik hoor wel waneer jij getest heb. hopen dat t voor ons beide mooi uitpakt
Morgen is mn mannetje er.. denk dat ik het weekend samen met hem doe. omdat ik er best zeker ove rben.. nou ja het zou me nog flink tegen kunnen vallen maar dan kan ik samen met hem testen zijn we beide blij. anders wacht ie maar in spanning af! Liefssss xxxx
ik heb nog steeds NIET getest.. maar het is wel nodig. ik ben gewoon zo bang dat ik voor nix test.. heb ik weleens vaker gehad maargoed. nu ben ik echt wel zeker dagen verder dan me cyclus is zegmaar..dan was me cyclus 35 gingk testen omdat ie meestal tussen de 29 en 33 bijv inhing.. maar nu zit ik al op 46! en k voel gwn tintelingen enz nogsteeds! ik heb een heel moeilijk weekend gehad.. drm nog niet getest. ben heel nederland afgereisd om een vriendin te helpen.. echt heftig. maargoed dat houd ik liever niet hier. khad een zo goed als @#@%#^6 weekend zegmaar . liefs