twee vraagjes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyIngrid, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik heb twee vragen en hoop dat ze beantwoord kunnen worden:
    Ik vroeg me af of je luteale fase altijd 14 dagen is. Of dat je eisprong ook vroeg in je cyclus kan zijn en je LF langer duurt?
    En kan je op dag 15 van de cyclus ook een innesteling hebben of is dat te vroeg? (als het verhaal van de vroege eisprong klopt en vanaf dag 8 van mijn cyclus is mijn temp omhoog gegaan (wel vijf dagen daarna ff een dipje, maar daarna weer hoog).
    Misschien wat lastige vragen, maar hoop dat er iemand antwoord op kan geven;)

Liefs

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    heb je een templijstje dat ik ff mee kan kijken??

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi hoi,

Hier is mijn tempkaartje (hopelijk kun je m goed bekijken)
    Ik moet er wel even bijzeggen, waar een sterretje bij staat heb ik iets later dan 'normaal' op de dag getempt. Twee/drie uurtjes later.

Liefs!

4. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ik temperatuur niet omdat je temperatuur van heel veel dingen afhankelijk is. Als je niet lekker bent dan kan de temperatuur al stijgen of dalen. Zelf gebruik ik ovulatietesten en daarnaast voel ik mijn ei-sprong meestal. Ik had gister een positieve ovulatietest en vandaag voel ik mijn ei. Mijn ei heb ik meestal rond dag cyclusdag 13 en mijn cyclus duurt meestal 26 dagen. Dus mijn LF is meestal 13 dagen.

5. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Helaas voel ik mijn ei dus niet. Al had ik wel gister en eergister een vervelende rugpijn/zijpijn. Dus ik weet niet hoelang mijn LF is...

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    hoe lang temp je nu? En hoe? Ik word niet wijs uit jouw lijstje....
    Je moet: elke dag om dezelfde tijd voordat je je bed uitgaat rectaal temperaturen. Dan doe je het goed. Houd tevens bij of je meer afscheiding had of rekbaar slijm , puistjes, steken in je onderbuik, allemaal van dat soort dingen.
    Wat je kunt doen als je deze keer niet zwanger word, een maandje goed temperaturen zoals hierboven beschreven én ovulatietesten gebruiken, dan zie je meteen door die testen wanneer je met welke temperaturrstijging je je eisprong hebt.
    Voor een regelmatigere cyclus kun je tarwekiemolie capsulles van de kruidvat kopen en die 3x per dag nemen, hielp bij mij aan een korte regelmatige cyclus (bij beide kindjes).
    Suc6!!!!

7. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi hoi

Wat dat aan gaat heb ik wel een regelmatige cyclus (zie onderaan) alleen wil ik gewoon weten of ik ook elke cyclus rond dezelfde tijd mijn ei heb.
    Ben deze maand ook begonnen met ovutesten. Sommige wel heel duidelijk..

Deel Deze Pagina