zeelandmama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy2010, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Hoi!

ik ben op zoek naar gezellig meiden die net als ik uit zeeland komen.
    ik woon in Wemeldinge en zou het gezellig vinden met mama's uit de buurt te kletsen over van alles en nog wat.

heb 1 kindje: dochtertje Yinthe, geboren op 11/11/2010

(ben trouwens geen 'echte' zeeuw, maar een 'buut'ndieker' maar wel ERRUG gesteld op zeeland.. ;) en mijn echte zeeuwse hubbie)

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Hoi Wendy,

Ik ben wel een echte zeeuw, maar ik ben gevlucht naar Utrecht :) Woon hier nu een jaar of 4. Maar daarvoor dus altijd in zeeland gewoond, in Krabbendijke en in Vlissingen. Kom nog wel vaak in zeeland omdat mijn ouders er nog wonen. Waar kom jij oorspronkelijk vandaan?

3. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    hallo zeeland,

hier zeuwsmeisje !
    Ook geen echte zeeuw, maar kom hier al heel mn leven en woon hier ook al meer dan 11 jaar !

Als alles goed mag gaan wordt ik in november voor het eerst mama
    Ik woon op Schouwen Duiveland !

4. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hoi hoi,

Hier nog een importzeeuw haha woon in middelburg, nu 5 jaar en daarvoor mn hele leven in een klein dorpje in brabant tegen de zeeuwse grens aan. Heb een tweeling, Noah en kyan en zij zijn 27/09/2010 geboren!!!

Groetjes linda

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

haaaj, hier wel een echte zeeuw. hoewel..mijn ouders komen uit de regio Rotterdam en zijn voor ik was geboren hierheen verhuisd dus ik ben wel een echte zeeuw maar zeeuws praten enzo kan ik allemaal niet;)
    Net als zeeuwsmeisje woon ik ook op Schouwen duiveland!

6. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik kan ook helemaal geen zeeuws, als ik dat probeer slaat het echt helemaal nergens op.

7. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik ga ook echt geen poging wagen haha ik werk in een winkel en de eerste tijd moest ik er echt aan wennen... sommige kon ik echt niet verstaan haha nu kan ik t wel aardig ontcijferen haha

8. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik kan het wel altijd verstaan, maar als ik een poging doe om het te spreken word ik echt uitgelachen. Mn vriend komt uit Drente en zijn ouders kan ik maar heel moeilijk verstaan.

Maar even een vraagje voor de import zeeuwen: waarom zijn jullie in zeeland gaan wonen?

9. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Voor mijn ontzettend lieve man haha toen wij elkaar leerde kennen kon hij een huisje krijgen en daar zijn we saampjes ingetrokken... en nu wil echt niet meer weg!!! Vind t heerlijk, lekker in de zomer snel bij t strand met al mn mannen haha

10. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Het strand mis ik inderdaad wel heel erg. Maar verder ben ik toch wel blij dat ik er niet meer woon eigenlijk. Vind het dan wel weer heel prettig om af en toe een paar dagen bij mn ouders te zijn, vooral als het strandweer is :)

11. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Wat mis je dan absoluut niet?

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Hey had hier geen reacties meer verwacht en nu zijn ze er toch!

Ik kom oorspronkelijk uit Tilburg en ben ook door de liefde naar zeeland gekomen :)

Hebben elkaar leren kennen op het festival aan zee in Renesse.

Ik mis Brabant af en toe wel maar als we er dan een poosje zijn ben ik meestal toch wel blij als we weer naar huis gaan.

Deel Deze Pagina