meiden die zijn geopereerd aan carpaal tunnel syndroom

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door suus02, 4 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    ja dat herken ik wel..Dat vocht was na een dikke week wel weg, toen kon ik mn trouwring weer om hebben. Knijpkracht is nog niet helemaal terug.. Ook op mn hand steunen is nog pijnlijk. Verder trekt de huid wat.. dat stukje in de pols.. Als ik mn hand omhoog buig, maar die beweging komt niet veel voor..

's avonds voor ik ga slapen smeer ik t plekje in met wat purol/ vaseline, dat voelt wel prettig..

2. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.387
    863
    113
    home sweet home
    weer eens een update. wat valt het tegen zeg. niet eens de pijn want dat valt wel mee (alleen als ik iets doe wat dus nog niet kan) maar wat kan ik weinig! nog steeds houdt ik vocht vast. mijn hand is snel koud en mijn bewegingen vind ik nog erg beperkt. ik kan mijn vinger buigen en strekken maar dat voelt niet echt heel natuurlijk en dat is het zo/n beetje. bepaalde dingen kan ik iets vast houden zoals met kleding aantrekken maar dat is minimaal...... misschien wil ik te snel...? of hersteld het gewoon langzaam. zie me binnenkort nog echt niet autorijden

3. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    autorijden kon ik 9 dagen na de operatie weer..

Ik ben afgelopen maandag weer aan t werk gegaan, in de thuiszorg als ziekenverzorgende.. Ik heb geen last van mn hand/pols gehad, alleen bij de steunkousen aantrekken, zo'n aantrekhoes ( easy-slide) er onderuit trekken voelde ik..

Wel is rondom t litteken nog gevoelig.. stoten doet nog erg veel pijn en bijvoorbeeld een mouw "schuurt" er over..

Verder gaat t hier super..

Ik hoop dat t bij jou ook snel beter gaat..

4. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb nog steeds zo'n jeuk rondom ( !) t litteken... Word er soms helemaal kriegel van....

5. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.387
    863
    113
    home sweet home
    Na 3 weken voor het eerst auto gereden (kleine stukjes) en een halve week later een langer stuk..... Dus het gaat vooruit maar langzaam. deze week weer begonnen met een hele week werken maar wel wat aangepast. Met de kinderen reed ik me nu prima al blijft twee meiden in bad doen en aankleden enz een hele opgave.

Deel Deze Pagina