Hoi hoi, Topic gestart voor meiden die gezellig willen kletsen en het aller belangrijkste.. Hopen mamma's te worden in 2012. We volgen lief en leed, elkaars NOD en hopelijk zsm elkaars zwangerschap!!
Ja dat moet ook gebeuren! Ik zit vanavond weer voor de buis gekluisterd om off the map te zien.. tot laterzz
Hallootjuhss, Even een update, dag 11 is begonnen hihi. Vanmorgen misselijk opgestaan en gisteravond om half 9 naar bed gegaan. Ik was echt zo moe. En mijn borsten doen ook echt heel erg pijn. Pfff was t maar donderdag ik kan niet wachten tot ik naar de gyn mag. Nooit geweten dat een week zolang kon duren. Al die klachten geven zoveel hoop dat t dalijk extra tegenvalt als t toch niet raak is. Maar goed ik heb wel goede hoop. xxxx
Klinkt wel erg als een zwangerschap. Ik hoop het echt voor je dat het deze x raak is. Nog 2 dagen te gaan! Hoelaat mag je naar de gyn?? xxx
Jaaaaaaaaaaaaaaa ik hoop t ook!!!!!!! 2 dagen moet wel lukken nu ik een beetje contact heb hier en er over kan praten Ik moet om 14.40 bij de gyn zijn donderdag. xxxx