@Manoe: Bij mij weet iedereen het al, maar dat kwam meer doordat we weinig keuze hadden met onze verjaardag die we gevierd hebben. Onze vrienden zijn niet op hun achterhoofd gevallen en zouden raar staan kijken als ik ineens niet rook en geen borrel neem... nu ben ik ook al heel erg slecht in liegen, dus hebben we er maar voor gekozen om het te vertellen. Het is nog erg pril, maar we zijn er zelf vrij nuchter onder dus dat scheelt! Logisch dat het voor jou nog even spannend is meid!! Ik duim heel hard dat het goed mag blijven gaan . Maar inderdaad dat oprekken van die banden herrinnert mij er continu aan dat ik zwanger ben incl. mijn (.)(.) hahaha heerlijk!! Lukt het trouwens wat met het roken? @Desiree: Echt onwijs balen meid... hele dikke knuffel voor je!!!
ik heb dus inderdaad gister de miskraam gehad, mijn baarmoeder was leeg gelukkig is het nu dus achter de rug.. het viel nog best mee.. blijf ineens wel met een leegte achter, het is niet mijn eerste miskraam maar ik weet niet of ik nu nog wel zwanger wil worden hierna want dan moet ik weer in die angst zitten de eerste weken..
@ Desiree jeetje meid wat erg voor jullie, echt heel rot...sterkte meid in deze moeilijke periode...*knuf*
Het gaat wel hoor.. soms dan ben ik ineens verdrietig en later is alles weer goed. Ik hoop dat ik straks wel weer zwanger mag zijn van een wondertje en dan een plakker uiteraard.. Moet alleen mijn toekomstbeeld een beetje aanpassen. Ik grijp soms nu wel naar een sigaret! Beetje ontstressen. Ff kijken wanneer ik weer ga werken. Ik heb ook telkens diarree, en ik wil pas naar mijn werk gaan als het bloedverlies minimaal is, want ik moet nu telkens naar de wc.
*hug* hier een rotnacht gehad, meisjelief besloot om 1 uur een nachtmerrie oid te hebben dus grote paniek, alleen die wilde niet meer slapen tot een uurtje of 3. Nou en toen waren wij dus klaarwakker (verder mag ik niet klagen hoor, ze slaapt normaal heel goed). Maar ik ga er vroeg in vanavond.
hey meiden, wat een rust hier. Hoe gaat het met jullie??? ik zit nu op het wachtbankje. Gisteren eisprong gehad, meteen geklust dus we gaan afwachten.
Spannend meid!!! Hopelijk is het gelukt Wat denk je zelf? @ Desiree hoe is het met je meid?! Echt zo rot voor je....ik hoop echt dat je snel weer zwanger mag zijn van een plakbeebje...
goedenavond. het is de 1e ronde, of het gelukt is, geen idee, ik zie het wel. Met Fleur duurde het 7 mnd. dus daar ga ik eigenlijk ook vanuit dat het weer zoiets gaat zijn en alles wat sneller zou zijn is meegenomen. @desiree: idd, hoe gaat het met je? @zwangere dames: en hoe voelen jullie je? Gaat het met de kwaaltjes?
@ Maia Spannend hoor 1e ronde Hopelijk is het snel raak!! Vind je het net zo spannend weer als met je 1e? Hier gaat het goed Heb een griepje te pakken, wel grappig want nu weer rond 5 weken een griepje, met Morris ook gehad! Verder soms misselijk en moe...maar verder lekker aan het genieten! Eergister en gister hebben we het aan onze ouders verteld! We hadden van die beschuit met muisjes chocolaatjes, zo leuk ze moest ff denken keken ons vragend aan en toen de vraag zijn jullie weer zwanger? Jaa mams en paps....ze vonden het super leuk!!! Me moeder kwam nu al weer met kleertjes aan zetten die schat!
leuke reactie Manoe leuke manier ook om het te vertellen! ja tuurlijk is het hartstikke spannend, maar ik probeer zo nuchter mogelijk te blijven en er vanuit te gaan dat het niet in 1x lukt. Maar dat is best wel moeilijk
Hey meiden, hoe is 't? Hier gaat het wel hoor, kreeg alleen vragen van collega's of ik zwanger was/ben dat was niet zo leuk. Maar goed verder red ik het wel. Ik ben begonnen met temperaturen, dan weet ik de lengte van mijn cyclus. Zal me benieuwen hoe lang het nu gaat duren voor het weer raak mag zijn.. zucht. Ik hoop echt heel erg dat het gelijk weer raak is want ik mis het nu heel erg, voel me er soms nog zo akelig over dan mis ik dat kleine wondertje. De hormonen zijn iig wel mijn lijf uit en bloeden was zondag gestopt, heb alleen nog wel vaak een beetje pijn in mijn bm. Met Jason gaat het goed, hij was wel erg verkouden en overal zat snot, maar dat is nu ook weer grotendeels over. Vrijdag moeten we weer terug naar de KA, helemaal geen zin in.. dat mens zeurt altijd om niks.. zal ik gewoon niet meer gaan @ Manoe Wat leuk dat ze zo enthousiast reageerden, ik durfde het nog helemaal niet te vertellen met die termijn, had/heb jij geen angst dat 't misgaat? (ook ivm eerdere mk) Nou ik ga eten..
Thanx meiden! @ Desiree, jeetje meid balen dat je collega's er dan zo naar vroegen, had je ze het verteld? Juist omdat ik eerder een MK heb gehad vind ik het zelf dus onzin om me mond te houden tegen de mensen die ik lief heb. Toen het de vorige keer mis ging toen kregen ze het toch te horen maar dat was erg raar, ze wisten niet dat we voor een kindje gingen en ik was zwanger maar nu weer niet...Ook me vaste naaste collega's gingen vragen waarom ik ziek was, ik wilde me verhaal ook kwijt dus die wisten het toen ook. Nu weten deze mensen het al en hebben ze met ons het geluk kunnen delen en mocht het mis gaan kunnen ze het verdriet ook met ons delen. Zo denk ik er over Maar inderdaad ik heb over deze zwangerschap wel een rustig gevoel...het is natuurlijk gewoon afwachten maar ben niet zo gestrest van de zenuwen als de vorige keer! Hoop ook voor je dat je snel weer zwanger bent, wat een gemis he....knuf meid
Nou ik had toch nog een licht streepje op de test, dus HCG is nog niet helemaal mijn lichaam uit.. wat duurt dat lang zeg! Maar het streepje is wel echt licht, zoals een voor NOD streepje, duurt dus niet lang meer. Ik dacht het al, heb nog een paar van die zwangerschapsklachtjes.. @ Manoe, ik werk in een groot bedrijf. Mijn naaste collega's weten wel van de miskraam, maar van andere afdelingen niet. Die vroegen goh je was misselijk en keken naar mijn buik van.. zit daar wat? Tsja mensen die verder weg staan heb ik het liever toch niet over. Straks krijg je weer van die zogenaamd goedbedoelde opmerkingen, bleh.. Heb je al veel last van symptomen dan?? 1 van mijn naaste collega's die begint morgen met zijn 2e chemokuur bah.. andere collega is zijn moeder pas van overleden, en weer een andere collega die zit middenin zijn scheiding. Leuke afdeling he
@desiree: jeetje wat heftig als het je gevraagd wordt. Doe lekker rustig aan. hier is alles goed. Misschien zien jullie het aan mijn banner, maar ik heb vandaag een positieve zwangerschapstest gehad. Had al een week last van kwaaltjes dus toch maar getest. Moet nog even inzinken. Verder gaat alles goed, druk op mijn werk en Fleur d'r nieuwe stopwoordje is kgap/kgop en daar bedoelt ze de lamp, knopjes, stoplichten enz. mee. Erg gezellig dus en ook zo duidelijk hihi
Hihi voordat ik het topic opende dacht ik zal me niks verbazen als die nu ook zwanger is gefeliciteerd!!! welke dag ben je uitgerekend?
dank je ik weet het niet omdat het de eerste ronde is. Ik dacht dat maandag a.s. mijn NOD zou zijn, als dat idd het geval is, ben ik de 12e okt uitgerekend (daar ga ik nu maar vanuit). Maar omdat ik vandaag echt (5 dagen voor nod) een giga knaltest had, zou het best kunnen dat de ovulatie die ik gevoeld had niet de ovulatie was maar de innesteling en ben ik dus langer zwanger en gok ik dat ik rond de 7e uitgerekend ben. Maakt niet zoveel uit, de echo zal het wel vertellen! vervelend trouwens dat het nog zolang duurt voordat alles je lichaam uit is zeg gaan jullie wel meteen weer verder of wachten jullie toch even?
Dan zal je idd wel verder zijn, meestal heb je een knaller rond 5 weken. Wanneer had je dan je laatste menstruatie? Hihi wel grappig dat je weer in oktober bent uitgerekend, ach je zal vast niet op 2 oktober bevallen wat was Fleur trouwens zwaar zeg.. Vandaag bij de kinderarts geweest en Jason blijft maar kwakkelen met zijn gewicht, duikt nu onder de onderste lijnen dus dat is eigenlijk niet goed.. maar ja wat moet ik dan, hij eet echt wel goed. En zijn ontwikkeling gaat ook gewoon goed. Ja we gaan wel gelijk verder, ik wil geen ronde verspillen zeg maar, ik denk wel dat als ik weer zwanger ben de eerste weken heel moeilijk zal gaan vinden. Maar ja ik zal daar toch doorheen moeten. We willen nu extra graag een brusje en ik voel me nog steeds zo rot om die MK, dat ik nog liever zwanger wil zijn weer..