wat gek dat hij dan steeds onder de lichtste lijn komt zeg. dit was pas de eerste ronde, menstruatie 29 december dus ik gok dat ik nu een cyclus van zo'n 28-30 dagen heb gehad en dan zal ik denk ik tussen 7 en 12 oktober uitgerekend zijn. Volgens de cb digi was ik vrijdag tussen de 4 en 5 weken.
Ach ja hij is gewoon klein, maar niet mager. Het is niet zo dat ik zijn ribben kan zien ofzo Hier trouwens alweer een bijna posi ovu test, of zou dat nog van hcg zijn
ik weet niet hoe het zit met ovutesten, want soms schijnen ze op zwangerschap te reageren, maar er wordt ook gezegd van niet dus dan zou het je ei idd kunnen zijn.
Hey meiden alles goed hier?? ff wat van me laten horen zijn druk bezig met verven schuren en spullen oververhuizen en dingen regelen 1 maart is gelukkig al snel (liggen nu met bed en al in de woonkamer:S) @desiree knuf voor jou
Hoi Gooischemama De anderen hebben het af laten weten hier zwangeren zijn vast in de zwangerschapstopics. Hier is mijn mannetje nogal ziek, sinds zondag diarree en overgeven en telkens huilen enzo vind het zo zielig voor hem. Hoe gaat het met jou je had toch afspraak op de stoppen met roken poli?
Ja ben er geweest en kreeg een recept mee om het stoppen makkelijker te maken moest ik even uit het niks 52 euro neerleggen Voor de eerste maand!!!) maar al het geld gaat nu in die verhuizing zitten dus heb zoiets van ja dan niet het zou vergoed worden door het ziekenfonds en voor de rest gaat het wel goed alleen zeer veel stress aan me hoofd en heel druk met verven en de rest maar gelukkig is het al heel snel 1 maart en dan zijn we hopelijk zo snel mogelijk uit die puinzooi verdwenen Aaah is ook sneu voor zo'n kleintje:S wij kunnen nog zeggen waar en wat we precies voelen en n kind toch wat minder Hoop dat je boy snel weer beter is want het is ook niks ziek zijn Las dat het bij jou fout is gegaan:S:S:S klote meis weet hoe het voelt @ de zwangere mutsen waar zijn jullie gebleven???????? Hier zijn de HCG-hormoontjes hard nodig hoor
Hey meiden! Ik ben er hoor Heb gister een echo gehad en het hartje klopt Wat een opluchting zeg! @ Goloischemama, druk druk zo te lezen Maar ben je nu dus gestopt al met roken? @ Desiree: Hoe gaat het met je kleine man?! Is je ovu test nog positief geworden? Ik denk als hij al donkerder wordt dan moet dat toch van een aankomende ei wezen?! @ Maia jeeeeeeeeeeeeee weer een zwangere erbij GEFELICITEERD meid!!! Leuk zeg! Wanneer ben je uitgerekend? Had 2 weken terug de griep en nu loop ik met een voorhoofd holten ontsteking dus zit nu aan een kuurtje...baal ik echt van ik wil gewoon weer beter zijn! Heb nu al wel 2 keer boven de pot gehangen...dat was minder Ik ga ff douchen aankleden en dan straks voor de intake naar de VK met manlief.
@ Manoe wat fijn zeg een kloppend hartje stelt je toch gerust dan hè. Jason is eindelijk aan de beterende hand, drinkt en eet beter en ontlasting is niet meer zo waterig.. nog wel tussendoor zeurderig ik hoop dat dat snel ook minder wordt. Maar nu krijg ik het virus geloof ik, al heb ik er niet echt veel last van. Ik word nooit zo gauw ziek (werd alleen ziek toen ik bv gaf volgens mij jatte Jason toen al mijn afweerstoffen haha..) Balen dat je steeds zo ziek bent, beterschap! Mijn ervaring is dat de AB dan wel snel werkt dus hoop dat je gauw weer bent opgeknapt. Hier nog geen ei gehad.. streepje op ovutest is goed zichtbaar maar wordt niet donkerder. Ik heb inmiddels haast geen ovutesten meer pff. @ Gooischemama zou het dan wel of niet vergoed worden door je zorgverzekering?? Succes met de verhuizing leuk hoor een nieuw stekkie! Pff, ik zit er best wel doorheen.. ik vind het leuk dat iedereen zwanger is en gun het ze allemaal maar ik mis mijn wondertje wel
@ desiree gelukkig gaat het al weer wat beter met hem!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat jij je wondertje mist....weet helaas hoe het is....als je eenmaal zwanger bent dan wil je het niet meer kwijt en als je het kwijt bent wil je het zo snel mogelijk terug...knuf meid...hopelijk ben je snel weer zwanger!!!! Deed je er lang over om zwanger te worden?
@desiree: dikke knuffel!!! @manoe: dank je. Ik ben rond 5 oktober uitgerekend gokken we! sorrie dames, ik heb het deze week giga druk gehad. Extra gewerkt, taart moeten bakken en dochter die nauwelijks meer slaapt overdag dus ik heb weinig tijd om op internet te komen. probeer m'n leven te beteren
@ Manoe Deze keer was ik al gauw zwanger, nog geeneens echt geprobeerd.. ik heb na de bevalling geen anticonceptie geslikt. Als het raak zou zijn dan was het gewoon welkom. Vorige keer anderhalf jaar over gedaan. @ Maia Slaapt ze nu al niet meer overdag? Zal wel zwaar zijn nu. Komt wel weer, meer op internet
het wisselt. We gaan nu ook maar proberen haar langer wakker te houden 's ochtends en haar ipv om 12 uur pas na 1 uur in bed te doen, kijken of ze dan wil slapen want op dit moment weigert ze het inderdaad. Heel vermoeiend, ik heb het liefst dat ze nog wel een paar jaar 's middags slaapt maar vrees met grote vrezen!
nee nog niet gestopt met roken slecht he het zit in je basisverzekering maar de apotheker blijft er bij dat je zelf moet betalen nog 2 en halve week en dan krijgen we de sleutels maar het is nog heel wat ik moet meer inleveren dan hun:S maarja het is nog maar paar weken dus komt wel goed ppff mijn meissie slaapt al meer dan n jaar niet meer overdag maarja teken dat ze groter worden he voor de rest alles goed met iedereen ook met de zwangere mutsen??
Hier is het bleh.. voel me ellendig.. maar goed.. komt wel weer goed. Vandaag ongi geworden en een stolsel verloren die gewoon leek op het vruchtje van de vorige miskraam bloed ook als een gek. Maar ja het zal wel. We hebben een nieuwe pc dus ik ga lekker gamen
nou zoals jullie aan mijn banner zien, is het bij mij ook misgegaan. vandaag bevestiging gehad en ik vloei flink dus... hopelijk is het snel voorbij.
Lieve Maia ik zie het net, kut kut KUT zeg ik baal echt enorm, waarom moet het ineens bij zoveel misgaan Hoever was je zwanger? Ik zat juist van de week te denken dat je iig al verder was dan ik was toen.. Gaat 't een beetje met je? Heb je veel pijn? Bah.. dit is zo akelig! Zit hier met tranen in mijn ogen Knuffel voor jou, ik denk aan je, als je iets kwijt wilt erover dan mag je me altijd een bericht sturen.. Zelf zit ik ook nog veel in gedachten bij de miskraam.. denk de laatste week ineens weer heel veel ik zou nu ruim 11 weken zijn.. Heb gigantisch gebloed afgelopen dagen, volgens mij is het nu pas echt weg allemaal. Hoop dat ik aankomende maand wel een eisprong heb. 1 Positief dingetje ik krijg 'promotie' op mijn werk..
@ Maia nee meid wat erg zeg....pff weet helaas hoe het is, echt rot. Gaat het een beetje met je? Knufff @ Desiree jeetje meid ook heftig dat je nu pas alles kwijt bent! Rot gedachten is dat he als je bedenkt hoe ver je al had kunnen zijn... Hoop dat je nu weer snel zwanger bent meid! Meiden hoop voor jullie echt dat jullie snel een mooie plakbeeb mogen krijgen!
Hier gaat alles goed! Ga vanavond met manlief naar de 9maanden/huishoudbeurs! Zo leuk! Ben ik 2 jaar geleden ook geweest en maandag ga ik het vertellen op me werk want ik kan me buik echt niet meer verstoppen! Echt ze hebben gelijk! Met de 2e gaat het echt veel sneller! Maar wel leuk! O en morgen weer een echo! Hoop dat hij/zij mooi gegroeid is! Toch wel weer spannend namelijk... Met onze kleine boef gaat het ook goed! Hij loopt nog niet maar staat nu wel vaak los. En hij is zo lief en gezellig maar ook een doorzetter haha