@ Gooische mama nog niet gestopt!! Is ook echt moeilijk om een stopdatum in te zetten omdat je weet dan het dan klaar is!!! Ik ben gelijk gestopt toen ik wist dat ik zwanger ben anders kan ik echt niet stoppen Maar je kunt het hoor meid!!! Ik vind alleen de 1e 3 dagen moeilijk daarna soms in de avond maar vaker niet. Spannend dat je al bijna de sleutels krijg!!!
@desiree: voor jou ook een dikke knuffel. Ik zou dinsdag toen ik de echo kreeg 6w6d geweest zijn, er was geen embryo (meer) te zien, alleen nog de lege vruchtzak. Dus we waren net zo ver aan jouw onderschrift te zien. Lieverd, ik hoop dat het snel weer raak is voor je. Wij gaan ook weer 'meteen' (nou ja, je snapt het wel) verder en we zien het wel. Nu gaat het wel. Ik merk wel dat ik graag weer wil werken morgen want ik zit nu ziek thuis en die stilte word ik gek van. Laat mij maar bezig zijn. Vloeien en buikpijn is er nog wel maar niet heftiger dan een menstruatie, nog minder eigenlijk dan een menstruatie. Dus of het valt mee en ik ben er al 'klaar' mee, of het is nog niet echt op gang gekomen, maar ik heb maandag weer contact met de vk en dan gaan we een echo inplannen en dan zullen we wel zien of ik schoon ben. Ben wel heel verdrietig maar ja, dat zal nog wel even zo blijven. @manoe: fijn dat alles goed gaat met je
@ Maia Ik had hetzelfde ben toen een week thuisgebleven omdat ik niet op het werk wilde bloeden. Maar je wilt gewoon weer verder met je leven, niet aan zwangerschap en miskraam hoeven te denken.. toe het bloeden stopte voelde ik me al wat beter.. al blijft het moeilijk ja. Hier was het wel meer dan een normale menstruatie maar niet heel veel, moest wel maandverband gebruiken. Deze maand was het echt veel meer. Hoop dat het allemaal weg is.. curretage of pillen lijkt me zwaarder dan als het spontaan is. Ik heb iig wel goede hoop dat we weer zwanger worden en blijven.. al is de angst er wel.. hier was zwanger worden een probleem, maar nu zwanger blijven ook, dat vind ik wel moeilijk. @ Manoe Fijn dat alles goed gaat volgende echo zal vast ook mooi zijn! Oh oh loopt jouw kleine mannetje nog niet, hier is die van mij dol op lopen
ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk voor je is, helemaal als het zwanger worden al niet lekker gaat. Dat is hier gelukkig tot nu toe geen probleem geweest, al ben ik inderdaad bang voor de toekomst. Ik zal in elk geval een volgende keer tot de echo niet meer zo enorm onbezorgd zijn. *hug*
Nee onbezorgdheid zal er niet meer zijn! Ik denk dat ik de eerste weken echt wel bang etc zal zijn. dan ga ik een winterslaap houden tot de 1e echo.. Maar hoe is het met Fleur?
zo ben ik weer na 2 dagen werken ... weekend ik wil denk ik tzt de echo wel redelijk vroeg, dus rond de 7-8 weken en niet pas met 10 weken. Is misschien 'schijnveiligheid' maar denk dat dat wel het beste is voor mijn gevoel. Nou Fleurtjelief is ziek. Vanochtend werd ik om 5 uur wakker van een hoestend meisje, echt heel erg hoestend. Wat water gegeven en hoestsiroop, maar ze bleef enorm hoesten en toen ook huilen. Heb haar bij mij in bed genomen, doe ik nooit want dan is het altijd feest maar uiteindelijk snapte ze wel dat ze wel van me moest slapen. Dus heeft ze nog een uur of 1-1,5 lekker in mijn arm liggen slapen. Maar verder gaat het super, van de week gezellig naar de kinderboerderij geweest, ze is gek op de geitjes (geitjes wat minder gek op haar ) en daar hebben ze een glijbaan en die heeft ze ook ontdekt enzovoorts. Het gaat zo snel! Ik vind het trouwens wel prettig nu zo'n kleintje rond te hebben lopen. Het geeft me zoveel vreugde nu ik me zo rot voel en dat is heel fijn. Herkenbaar?
@manoe nee ben nog niet gestopt maar heb nu ook zoveel aan me hoofd de laatste loodjes wegen idd het zwaarst nog 7 dagen en dan krijgen we de sleutels en kunnen we echt aan de slag met het huisje maar dat stoppen met roken komt wel goed hoor bij jou nog steeds geen sigaret naar binnen??? @ maia een hele grote stevige knuf voor jou het is even moeilijk maar het komt wel goed meis @de rest hoe is het verder met iedereen?
@ Gooischemama, lastig he als je zo druk in je hoofd bent dan wil je dat er helemaal niet bij hebben Ja hier nog steeds gestopt maar soms wel trek nog maar moet zeggen dat het me gelukkig weer alles mee valt! Al een idee wanneer je ongeveer ga stoppen? Lekker hoor dat jullie over 7 dagen de sleutels krijgen!!! Spannend!
Het is hier stil zeg heb eindelijk weer internet en ja we zitten al in het huisje: mooi huisje en hele lieve buren gelukkig hoe gaat het verder met iedeeen hier?
Ja het is hier zeker stil!!! Hier gaat alles goed Wat lekker dat jullie in jullie huisje zitten zeg!!! En leuke buren zijn altijd mooi mee genomen! Nu lekker genieten van het mooie weer! Heb je een tuin?
Ja ik heb wel een tuintje alleen n vriend heeft me tuintafel gesloopt tijdens de verhuizing dus we3 moeten eerst ff wachten op de verzekering maar me dochter kan gelukkig buitenspelen en geloof het of niet kind heeft eindelijk weer wat kleur in dr gezicht dus weet wel ckr dat ik dr goed aan heb gedaan ben zelf nu alleen aan t bijkomen van gister ze hebben gister de verstandskiezen operatief dr uit gesneden en god wat n pijn (moet t doen zonder pijnstilling want ken ze niet slikken:S:S:S) maar heb btw nog meer goed nieuws heb me groene licht gekregen voor de gbp
@ Gooischemama Lekker zeg dat je dochter zo lekker aan het spelen is buiten!!! Ja die krengen doen zeer he die kiezen...pff ben ook heel blij dat ik nooit meer hoef Ben jij nu ook klaar? Of moet je je andere kant nog? gpb? Je ging iets met met je maag doen toch?
gbp is die maagverkleining lieve sgat daar moet ik 19 april over trg bellen dan word de datum vast gezet dus wel spannend oowja ben trouwens ook gestopt met roken al 4 dagen maarja moest wel nood gedwongen he ja nu zijn ze er allemaal uit gelukkig hoef niet trg te komen zullen we die andere dames anders n pb sturen waar ze zijn gebleven
@ Gooischemama, Wauw wat goed van je zeg!!! echt super! Goed volhouden nu he! Ja we kunnen ze wel pb-en om te vragen of ze nog eens langs komen hier Wat spannend van je maagverkleining zeg! Ik dacht al dat dat het was verder alles goed? Lekker aan het genieten in je nieuwe huisje?
Nee was het maar vast zo dan hoefde ik me daar niet druk om te maken nog steeds geen sigaret aan geraakt thank god mis het soms wel hoor jaaa we zijn hier ckr aan het genieten de laatste dozen worden nu uitgepakt en de puntjes op de i gezet alleen nog n nieuwe tuinset en we kunnen ook genieten van het zonnetje buiten in de tuin en hoe gaat het daar bij jullie?? ja bdenk dat we ze best kunnen pb-en
Hey meiden, het is alweer lang geleden maar ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat! Manoe wat ben je alweer ver onderweg! We schelen nu 20 weken.. Hier is het goed. Ik ben morgen 12 weken eindelijk. Alles gaat goed, ik vind het wel heel eng maar tot nu toe alleen goede echo's. Ben ook echt al een holle bolle gijs haha! Nou hoop dat jullie weer komen kletsen..
Wat gezellig.Ik ben vrij nieuw hier,en nog steeds niet zwanger,dus zal niet veel mee kunnen praten nog.Maar ik houd moed.....Misschien kunnen we binnenkort lekker beppen.