Meiden die zwanger willen worden uit N-H

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zia86, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    lkkr op 5 weken houden:p verloskundige zal ook vanaf je eerste dag rekenen

maakt nie uit hoe die opdroogt toch je heb binnen no time n streepje (jou geval n +) zwanger is zwanger
    geniet van je kwaaltjes:D

ja lijmen was beter volgens de monteur

2. Maia

Maia Niet meer actief

bedankt voor het welkom!
    Het 'wachten' op Fleur was 6 maanden, dus dat viel te overzien. We gaan wel zien hoe lang het voor een 2e duurt.

Volgens mij heeft het 'hoe lang ben je zwanger' ook met de lengte van je cyclus te maken, want standaard gaan ze uit van 28 dagen (4 weken) maar als je al een langere cyclus hebt, zou je in 'theorie' langer zwanger zijn maar in het echt niet. Inderdaad gewoon 5 weken aanhouden en er rekening mee houden dat het bij de vk iets korter zal zijn na de echo :)

gezellig dat ik mee mag schrijven. Ga ik nu weer stoppen en het eten opzetten :D

3. Maia

Maia Niet meer actief

@Manoe: ja zag het, ze schelen 2,5 maand ongeveer! Ik vind het zo leuk weer, al loopt ze net sinds begin december en dat is wel vermoeiend :D hihi

4. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H

Dat dacht ik dus ook! :D Ik laat mn banner mooi staan... alles wat straks verder is is mooi meegenomen ;)... Idd gezellig dat je meeschrijft!!

Evengoed bedankt voor je meedenken Gooischemama :D!!

Dames ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe "oud" jullie zijn?!
    @Manoe, van jou weet ik het wel ;)
    Ik ben 22 en word 9 januari 23 :D... er komen behoorlijk nog wat feestjes aan voor ons hahahaha

5. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Oke nou kom ik met me theorie :p De eerste 2 weken krijg je cadeau van je zwangerschap met uitgaande cyclus van 28 dagen. Dan krijg je je ei en dan wordt je bevrucht 2 weken verder (4 weken zwanger) kan je testen. Maaaaaaar haha hier komt ie :p Als je een cylus hebt van 35 heb je rond de 22e dag je ei gehad dat is 2 weken terug dus ben je 2 weken zwanger maar omdat je die *2* weken cadeau krijg ben je al 4 weken en geen 5. Anders had je al een week en 2 dagen geleden posi kunnen testen en dat kan neit omdat je net 2 weken en 2 dagen je ei hebt gehad. Volgens jullie me nog? :p Maar goed zo denk ik er over :D Nog even geduld voor de echo dus ;)

@ Leeftijd ik ben net 24.

@Gooischemama ja je kan zo gehecht raken aan je auto! kan ook niet meer zonder hoor! :p

@ Maia Leuk dat ze net loopt zeg!!! Hier nog niet, denk met een maand of 2 wel. Maar lijkt me ook wel wat zwaarder hoor ;)

Net lekker in de stad geweest, lekker me eindejaarsuitkering voor een deeltje uitgegeven aan van alles en nog wat :p Tja wat denk je, uitverkoop :D

6. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    @ Manoe: Juist, helemaal duidelijk :D!! Ik lees het al wel weer... jij bent 1 van de experts onder ons8):p. Zoals ik al zei, mooi laten staan dus hihi. Wat lekker zeg shoppen van je eindejaarsuitkering. Ik heb ook een mooi loontje gehad incl. eindejaarsuitkering! Meteen aan de kant gelegd... achteraf gezien maar goed ook ;)... kunnen we lekker sparen en mag ik straks helemaal los branden. Kan niet wachten!!

@ auto, ik kan ook niet meer zonder!!!!

7. Hihi wij wisten het allemaal, ik gooi niet voor niets HCG'tjes hoor.. super leuk! Wij zijn direct achter elkaar uitgerekend hihi. Gefeliciteerd meid!!! :D

*danst door de kamer*

Manoe dat klopt inderdaad, je bent 15 DPO altijd pas 4 weken zwanger, of je cyclus nou 26 dagen is of 50. Dus da's niet gewoon je theorie, da's de waarheid :p

8. Maia

Maia Niet meer actief

@manoe: juistem, dat kan ook. Ik heb er geen verstand van :D dus ik geloof je meteen.

@leeftijd: ik ben 27

waar ongeveer in NH woont iedereen? Noord/zuid/oost/west enz?
    Ik helemaal zuid, vlak bij Schiphol

9. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Haha lief dat jullie me zo geloven :p maar pin me er niet aan vast :D

Ik woon vlak bij alkmaar...paar km verderop!

10. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    @Desiree: Dank je wel!! We zijn idd achter elkaar uitgerekend :D!! We zijn erg trots ;) Ik durfde het gewoon echt niet te hopen...:) en nu is het zo mooi dat we het niet durfden geloven. hahahaha Inmiddels wel hoor!

@All: Ik woon in Hoorn...
    Meiden, ik moet morgen weer werken... tot 23.00uur :( en dan snel naar vrienden crossen als ik vrij ben. Zo geen zin! Heb ook totaal nog niet het gevoel dat we morgen het jaar uit gaan en een dik feestje gaan bouwen.;)

11. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @ iedereen jezus wat gaan jullie snel zeg
    kom net uit t ziekenhuis en zie dat jullie al zover zijn:p

lft 12-05-86 en woon in Hilversum maar ben ckr geen Goois trutje met de RRR(oke soms wel ssst:p)

@desiree jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap en natuurlijk ook voor jou geniet dr van:D

12. Kletskousen hier zeg :D

@ Gooischemama
    Moeilijk is dat, al die miskramen.
    Heb je ook bloedgeprikt bij de gyn?
    Wie weet helpen van die bolletjes met progesteron ook wel.
    Heb je wel eens getempt? (dan weet je je luteale fase)

@ Women
    Haha, ben jij ook zo ontzettend benieuwd naar het geslacht? (heb je al stiekem een idee?)
    Ik vraag me zo af of ik dit keer meisjeskleding mag shoppen of kleding hergebruiken :p.
    Owh wat krijg jij al vroeg een intake bij de vk. Ik krijg 'm pas op 2 feb.
    Jij hebt ook de sigaretten aan de kant gelegd direct? ;)

@ Manoe
    *ook nog HCG stuurt* :p
    Jason is ook inderdaad echt een boefje, wilt alles doen wat niet mag.. is vooral een heeele moeilijke eter en drinker. Hij sliep pas door toen hij bijna 11 maanden was :).
    Waar kennen women en jij elkaar nou van :p

Oh en ik woon in regio Kennemerland :).

BWAAAH de tijd gaat zo langzaam he, ben maandag pas 5 weken :)..

13. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! Er zit hier een kleine meid lekker met haar duim tegen me aan naar babytv te kijken :) ik vind dat altijd zo heerlijk dit soort ochtenden!

wat gaan jullie doen vanavond?
    Wij blijven thuis, mijn ouders komen. Dus ik ga zo wat oliebollen halen enz. Moet wel werken tot 4 uur dus ga meisje zo naar het kdv brengen, maar mijn man is vroeg thuis dus die haalt haar lekker op.

@wonen: dus nog wel redelijk verspreid ook over nh, grappig :) leuk.

@desiree: kan me voorstellen dat de tijd langzaam gaat. Spannend allemaal he!

nou ik ga even een meisje in bad gooien en dan wegbrengen ;) misschien dat ik straks even langs kom waaien en anders: alvast een heel fijn uiteinde!

14. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Woman werk ze nog meid! En veel plezier vanavond! Waar je heen ga weten hun het al? Lukt het stoppen met roken een beetje?

@ Gooischemama, ja we kletsen zeker veel! Gezellig :D Toch niets ernstig dat je naar het zh moest? (hou niet van zh)

@ Desiree jeetje dus jij hebt je handen wel vol aan je mannetje ;) Tjonge dat hij pas met 11 maanden doorsliep zeg, waar haal je die energie vandaan! Maar ja geniet nu maar lekker van je lange nachten! Ik en woman kennen elkaar van onze mannen, die werken samen! *Manoe vangt wat HCG* thanx ;)

@ Maia ja heerlijk ik ken het, is echt genieten lekker ruiken aan dr haartjes lekker knuffelen :D Bleeeh jij moet ook al werken, ik heb een weekje vrij, toch wel lekker, want het KDV van onze kleine is dicht. En het kdv waar ik werk is ook dicht dus het komt voor ons wel goed uit! Ik krijg hier wat vrienden over de vloer, heel veel vuurwerk gehaald en lekker samen eten!

Vannacht werd het boefje wakker om 00.30 vanwege zijn kiezen, even getroost, klein flesje er in en hij slaapt weer verder. Maar ik kon niet slapen!!! Om 1.30 kwam manlief thuis van zijn werk (middagdienst beveiliging) toen kon ik helemaal niet slapen want dat vind ik veel te gezellig! Ik naar beneden cadeautje al gegeven (hij is 2 jan jarig) haha maar ik kan me neit zo lang inhouden hoor, hij helemaal blij had een gs shirt en 8 krasloten waar we 34 euro plus gratis lot mee hebben gewonnen :D Het waren in iedergeval geslaagde cadeaus! En toen ff koppie thee gedaan peukie er bij en toen was het al weer 3.00 uur pfff nou ik denk dat ik om 4.00 uur pas weer sliep. En om 7.15 er weer uit. Hoe moet ik dit vanavond gaan volhouden zeg!!! Ga zo nog maar even liggen. Ben ook niet helemaal lekker, moeie benen net of ik 2 uur lang heb gesport ofzow gister heel de dag misselijk, niet veel kunnen eten...wil niet ziek worden hoor!!! Zo heel verhaal ;)

15. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    @Desiree: Ja ik ben zoooo benieuwd naar het geslacht!! Ik moest wel lachen, want dat was de eerste vraag na de positest van mijn vriend: " Lief, wat denk je dat het word??" ahahahahaha

Ik heb idd direct mijn cigaretten aan de kant gelegd... best lastig hoor, maar het is zeker de moeite waard!!!!!

Ow en ik had een aanmeldingsformulier gistermiddag ingevuld op de site van de verloskundige en een uurtje later werd ik al gebeld dat ik 19 januari mag komen! (krijg dan nog geen echo :p) Wel spannend hoor!! Heb er zo zin in... en de dagen lijken nu te kruipen idd.. ook ik volgende week pas 5wk, om precies te zijn: dinsdag! hahaha Erggggg... komt onze droom uit, loop ik nog te zeuren!:)

Ow enne... onze mannen zijn collega's van elkaar ;) (Manoe en ik)

@Maia: Inderdaad lekker verspreid over N-H!

@Manoe: Dank je wel!! Ja dat zijn de vrienden waar ik van de week meteen naar toe ben gegaan om het te vertellen, dus dat scheelt. Ik heb ook meteen al boeken van haar meegekregen hahahaha

Het stoppen met roken lukt wel, maar vind het soms wel lastig!!

Maarre weinig slaap gehad dus! Tjee mijn vriendjelief kwam rond 14.00 thuis denk ik, maar heb hem echt niet thuis horen komen... was helemaal in coma! Ik word normaal gesproken altijd wakker van hem :p. Gefeliciteerd alvast met je mannetje!! Wij zijn ook bijna jarig.. mannetje 4 januari en ik 9 januari :D

Maarre even wat anders... weet je zeker dat je je ei niet eerder hebt gehad??:)

16. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @ desiree bloed geprikt samenlevingstest en zaadcontrole en alles was helemaal goed
    moest gaan beginnen met de temp als ik ongesteld zou worden maar na een spoedoperatie word ik niet meer ongesteld daarvoor altijd een hele korte cyclus van 21 dagen

@ manoe tja me vader ligt in het ziekenhuis gaat niet zo heel goed mee en me dochter zat al te zeuren wil naar opa daarom moest me auto zo snel mogelijk gemaakt worden dus gister meteen dr naartoe geweest die kleine is helemaal gek op opa:D

@ iedereen wat gaan jullie vanaaf doen met oud&nieuw??
    wij gaan zo een pakketje kindervuurwerk halen voor die kleine meid (die dingen die je op de grond moet gooien die dan knallen ofzo) de rest vind ik n beetje gevaarlijk voor dr
    en natuurlijk afscheid nemen van de buurt whahahahahahaaha

17. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Woman nee echt niet eerder me ei gehad :D Leuk dat je zoveel boeken mee hebt gehad!!! Welke?

@ Gooischemama jeetje dat is wel rot voor jullie zeg, agossi dat je meid zo gek is op opa, zo lief! Wat heeft hij? Wordt hij wel beter?

@ Woman ja toch wel lastig he stoppen met roken, ik ken het maar na een paar dagen gaat het al veel beter en als je je 1e echo hebt gehad dan weet je neit eens meer dat je hebt gerookt :D Ik kocht elke maand voor 25 euro wat leuks anders ging het op aan sig. Misschien een tip? ;) Dat scheelt wel dat je naar hun ga, dan hoeven ze zich niet af te vragen waarom je neit drinkt!

Nou ik vanmorgen weer op bed heb een uur kunnen slapen:( normaal slaapt hij echt nog 2 uur in de ochtend....baaal nou ja dat wordt wat meer koffie vandaag en vanavond!!!

18. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    jaa ze wil met opa trouwen en opa moet bij haar wonen opa is letterlijk de sjaak zij is nou eenmaal een echt opa's kindje

hij is woensdag geopereerd aan ze hart
    maar moet nog n keer omdat dr 2 vernauwingen zijn bij de kransslagader ofzo
    dus gister wel n beetje k*tnieuws gekregen daarover
    maar wij houden goede hoop me papa is sterk:D

19. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @ women ppffff ik kan heel moeilijk stoppen met roken tis al zo erg dat me kind af en toe gewoon weet mama ff peukkie roken en dan komt mama (erg he:S)
    nee in 2011 GA ik stoppen met roken!!!ben al aangemeld voor de stoppen met roken poli:D:D:D
    maar goed van je dat jij resuluut je peukken weg kan leggen helemaal top

20. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Gooischemama jeetje heftig zeg! Gelukkig heb je een sterke papa, me schoonvader is ook 2 keer geopereerd en dit doet het nu prima!! (zijn al weer een paar jaar verder) Komt vast goed meid!

Deel Deze Pagina