Meiden die zwanger willen worden uit N-H

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zia86, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @ desi hmmz nee zo wil ik niet doorgaan nee:S
    me dochter is nu 3 maar ik heb voor het eerst met haar gezwommen toen ze 2 was!!!wees nou eerlijk kan je toch niet maken:S kind heb dr plezier in en mama ging telkens niet mee
    en (niet rot tegenover me vader bedoelt) maar wil niet zoals me vader 16 jaar lang last van me hart hebben omdat ik te zwaar ben
    en ja ook ik wil leuke kleren aan kunnen:D doe het voor 3 dingen me gezondheid me kind en me zelfvertrouwen

kreeg vooral commentaar van me schoonmoeder (dr is geen band tussen ons) en je moest dr is horen toen ze mijn naam bij dr zoon zag staan whahahahahaa (zijn 1ste tattoo en meteen mijn naam:p)

Heb je al enig idee wat voor tattoo je wil laten zetten??
    heb je al andere tattoo's??

@maia Kijk je wel eens dat progamma op mtv die tienersmoeders (weet ff de naam niet)
    was zo'n jong stelletje en die hadden ook de handafdruk en voetafdruk van hun kindje
    Vond dat zo speciaal wou ik ook hebben:p ik ben zo en zo al tattoogek maar die van me dochter ben ik het trotste op van allemaal:D
    ik heb dr een op me schouderblad 2 op me bovenarm en een in me nek (achter me oor) en dr komen binnenkort nog 2 tattoo's bij :D

ff kleine update over me vader
    het gaat goed met hem hij heeft vrij weinig pijn op dit moment dus de cardioloog kijkt het even aan hoe en wat dr is nu geen spoed om de 2de operatie te doen:D:D:D
    + hij heeft zich uitstekend vermaakt met de zusters oud&nieuw (weet vrijwel ckr dat het wel goed komt maar was toch even flink schrikken)

2. Maia

Maia Niet meer actief

fijn om te horen dat het wat beter met je vader gaat!

en die tattoo, ben even wezen googelen maar dat is wel erg gaaf!

hier alles rustig. Meisjelief ligt lekker te slapen dus ik ben even op de bank geploft. Vanochtend even al haar 'bewaar' spulletjes verzameld en in een doos bij elkaar gedaan, want het lag al heel lang te slingeren en ik irriteerde me er steeds aan, dus had van de week eindelijk een doos gekocht. Wat een hoop is het nog.

3. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Hallo lieve meiden!!

Ik was inderdaad even aan het genieten... kan het nog steeds niet bevatten :D.

We moeten nog een datum prikken wanneer we gaan trouwen, maar dat zal begin volgend jaar worden! Dan kan ik ook een borreltje drinken met de trouwerij en dan is beebje als het goed is ook wat ouder ;). En we willen natuurlijk een op en top trouwerij, dus we moeten nu heel flink gaan sparen!!

Hoe is het met alle meiden hier?? Ik lees binnenkort ff bij.. ben net vrij van werken en manlief kan ook ieder moment thuis komen ;).

4. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @ maia
    jaaa vond ik ook
    als ik n keertje iemand heb die dr n foto van kan maken en hem op internet kan zetten plaats ik hem wel ff
    mooiste vind ik dat het echt haar handafdrukje is:D

@women hahaha maar dat is te begrijpen meis

5. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    zometeen naar de kierenkijker:p:p:p en dan door naar me vader

6. Maia

Maia Niet meer actief

@woman: kan me helemaal voorstellen dat je aan het genieten bent.

@gooischemama: ik ben heel benieuwd!

hier nog rustig alles, weer aan het werk en een vrolijk meisje. Weinig te melden dus :)

7. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @maia dat was ik ook maar heb een k*tgesprek gehad met de gyn:S was niet helemaal het nieuws wat ik wilde horen

morgen word me vader naar t AMC gereden en geopereerd dus even afwachten hoe hij er uitkomt

toch nog een pluspuntje vandaag 6 januarie komt de woningbouwinspectie langs en kunnen we de huur opzeggen en dan in feb verhuizen:D

8. Maia

Maia Niet meer actief

he bah, wat balen :( jammer dat het niet is waar je op hoopte.
    En sterkte voor je vader vandaag!

9. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    @Gooischemama: wat vertelde de gyn dan dat jij niet wilde horen? Wel vervelend voor je :( *dikke knuf!* En heel veel sterkte vandaag met je vader!!

@Manoe: Wat ben je stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilll :)

10. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden ben ik ff :D Ja ik ben stil net me werk week achter de rug, nu weer lekker weekend!!!

@ Gooischemama goed om te horen dat het met je vader goed gaat! Wat wilde je niet horen van de gyn?

@ Woman hoe gaat het met jou?

Zo pff ben moe, voel me helemaal niet zwanger, ach is ronde 1 maar weet zeker dat het niet zo is, wel jammer..straks ben ik over een paar maanden zwanger en dan weer in dec uitgerekend :p haha ach als het zo is is het zo hoor :D Maar ga douchen en me bedje opzoeken onze boef slaapt weer lekker door, het laten huilen heeft erg goed geholpen daarna is hij geen nacht meer wakker geweest! *Afkloppen :p* tot morgen!

11. ik ben ff niet zo actief hoor.. ik voel me niet lekker.. voor het goede doel uiteraard, maar heb niet zo'n fut om achter de pc te zitten

12. Maia

Maia Niet meer actief

hopelijk voel je je snel weer wat beter desiree!

13. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Door me overgewicht word ik niet meer ongesteld en dus ook geen eisprong dus ken in feite doen wat ik wil zwanger zal ik op dit moment niet worden:S
    Mag wel terug komen zodra ik die gbp heb ondergaan dat is dan wel een pluspunt want het kan allemaal terug komen zodr aik aan het afvallen ben maar is wel k*tnieuws:S

me vader is gister levend en wel uit de OK gekomen:D

Zometeen de woningbouwinspectie op bezoek pff word nu wel allemaal echt

14. Maia

Maia Niet meer actief

spannend zometeen!

en hopelijk helpt die band. En fijn dat je vader weer uit de ok is. Alles goed (voor zover natuurlijk)

ik heb hier een enorm chagrijnig meisje thuis. Alles moet gaan zoals zij het wil en als dat niet zo is (wat redelijk vaak is kan ik je vertellen) zet ze het op een gillen... gezellig dagje dus :( ;)

15. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Gooischemama dat is wel balen zeg! Nog even wachten dus voor jullie, gelukkig wordt je daarna wel gelijk geholpen!

@ Maia o o o wat een boefje zeg!!! Dat gillen herken ik wel, kan je echt gek van worden! ;) Hopelijk blijft ze niet heel lang zo chagrijnig! Dat is natuurlijk ook niet gezellig!

16. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @maia ja het is wel te hopen ja
    verhuizing gaat iig door per 1 maart moeten aan beide kanten nog even wat puntjes op de i zetten ivm het huis en dan is het zover:D:D

@manoe zal vast wel goed komen heb dit eerder gehad niet ongesteld worden en was ook doordat ik te zwaar was en toen ik was afgevallen kreeg ik n hele nette cyclus dr voor terug

hier ook n klein mokkeltje die zoo erg was vandaag maar denk dat zij n beetje grieperig word want ze voelde wel heel warm aan:S tis niet te hopen dat ze ziek word

17. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Gooischemama, lekker zeg dat de verhuizing lekker door kan gaan :D Ook al zo snel!!! Wat voor huisje krijgen jullie nu? Hopelijk wordt Monique niet ziek, griepje is zo zielig.. maarja hoort er bij maar is wel zielig..

Zo kleine ligt al weer een half uur te tukken :D Hier bergen was bijwerken :p is gelukkig al weer bijna klaar! ff tv kijken en dan maar weer lekker naar bed, ben zo moe!

18. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Wat zijn jullie rustig ;)!

19. Maia

Maia Niet meer actief

het is zeker rustig!

@gm: hopelijk is je meisje niet ziek geworden...

hier vandaag een dagje bhv gehad, volgende week weer. Morgen ook weer werken. Morgen 'dumpen' ;) we Fleur even bij mijn ouders voor een nachtje, gaan wij voor het eerst sinds een half jaar weer even samen uit. :)

20. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Maia lekker zeg een avondje uit :D Doe je goed! Vind je het moeilijk om haar weg te brengen?
    Waar gaan jullie heen? Wat het leuk je cursus?

@ Woman hoe gaat het met stoppen met roken? De ergste week gehad nu? En hoe gaat het verder met je?

Zo ben weer zo moe, gister avond lag ik om 10.00 uur in bed maar kon niet slapen door me darmen! Die waren echt aan het rommelen joh! Vanavond maar weer een poging doen tot vroeg slapen! Maar eerst ff gtst af kijken :D

Deel Deze Pagina