@desiree jaaa het is wel te hopen ja positieve manier van kijken (als en wanneer ik zwanger zou worden) als jullie op het eind zitten zit ik miss hopelijk wel in het begin of midden van een zwangerschap Neeee ga die babykleertjes niet weggooien joh zien er nog heel mooi uit en soms moet ik even kijken dat mijn meissie daar in heeft gepast:d Heb zelfs de babykleertjes nog die waren bedoelt voor alle mk Iedere keer kreeg ik een babypakje van me ouders als ik weer zwanger was dus heb er nu 3 en allemaal bewaard voor een eventuele volgende
Ja het is inderdaad een klein darmenbuikje, maar ik ben er al zo trots op haha Vroege intake inderdaad. Ik had me via de site ingeschreven bij de verloskundige en werd een uurtje later al gebeld en hebben meteen een datum geprikt. Helemaal leuk, omdat het voor ons allemaal nieuw is Wat vervelend dat je zoveel kwalen hebt!! Ik hoop voor je dat het gauw over is, want een vriendin van mij heeft zowat de hele zwangerschap thuis gezeten ivm in de ochtend tot in de avond laat en bij het opstaan etc. al spugen... Ik had het nog niet neergezet, maar ik heb een 32urig (vast) contract in de gehandicaptenzorg. Ik werk nu bijna 2,5 jaar op een groep met 6 cliënten met een verstandelijke beperking + gedragsproblemen. Soms een erg heftig groepje. Straks met mijn dikke buik moet ik ook zeker gaan uitkijken, maar gelukkig waken mijn collega's hier ook voor!!! En wat doe jij? Of had je dat al verteld? hahahaha
goedenavodn! @zwangerschapskwaaltjes: heel veel sterkte dames dat is het ergste waar ik niet naar uitkijk. @desiree: nee, brandje gaan we overmorgen blussen ben heel benieuwd. Met Fleur gaat alles rustig, ze loopt al ruim een maand nu en ook goed ook, ze rent ook al af en toe een beetje (op haar manier ). blaasontsteking is weg, heb toch de dokter niet gebeld want de cranberrysap hielp super. ik ben even erg druk (verhuizing van de hoofdvestiging van mijn werk en 's avodns erg moe) dus ben er nu weinig, sorrie... volgende week gaan we weer open dus ik hoop dat ik het dan overdag wat 'normaler' krijg. Ren nu van hot naar her.
Hey meiden! @ Desiree ja voel me anders als bij Morris! Had met Morris al vanaf 3 weken krampjes in me onderbuik echt zo'n ongi gevoel, nu af en toe, soms licht misselijk heel erg intensief dromen, vroeg wakker! En nu heb ik helemaal geen zere borsten, komt vast wel. Maar heir dus ook wel anders hoor! @ Gooischemama Goed zeg 2 feb stoppen met roken! Hier gaat het stoppen met roken ook goed! Heb alleen sóchtend en na het avond eten trek verder maal ik er eigenlijk niet om En als ik echt trek heb pak ik me posi test en geniet @ Maia Lekker voor je dat je blaasontsteking weg is joh! En dat alleen met een sappie Succes met verhuizen! Hier gaat alles super, voel me goed en ben volop aan het genieten, me ouders/schoonouders weten het nog niet maar dat komt volgende week wel! Alleen een goede vriendin weet het! Die is zelf nu 20 weken zwanger. En jullie
heb de afspraak afgezegd Heb hem nu op AANSTAANDE dinsdag gezet Grootste reden gezondheid maar ook geld he krijg elke week geld van me moeder zodat ik niet alles opmaak (zeer groot gat in me hand) en iedere week kom ik niet uit en dat komt door die klote sigaretten:S:S Nog even wat drama hier heb vandaag te horen gekregen dat die schoonloeder (zeer netjes neergezet) me dochter van de verzekeringspolis van dr vader heeft gehaald (bijna 2 maanden niet verzekerd terwijl me dochter beetje kwakkelkind is) meteen ZK gebeld en nu staat ze per 1 jan op die van mij kosten die zijn gemaakt in de tijd dat ze niet verzekerd was stuur ik door naar haar!!!
zoooo jeetje zeg maar ze stond dus bij je vriend? hoe kan je sl dat dan flikken???? belachelijk!!! @manoe: fijn dat je je goed voelt!
@ Gooischemama wat een rot streek zeg!!!! Stuur die rekeningen inderdaad maar lekker door Gelijk heb je! Goed zeg dat je al zo snel die afspraak hebt gemaakt!!! Nou ik heb weer genoeg gedaan Moeder v moeders aangemeld KDV aangemeld voor de baby (lange wachtlijst, maar omdat ik zo snel was met aanmelden waarschijnlijk gewoon plek!) VK afspraken gemaakt 4 februari intake en 11 februari eerste echo!!!
@ Desiree nee meid....bah bah bah wat rot voor je...hopelijk is het niks en is het gewoon een innesstelings bloeding...ik duim voor je...ik zag al dat je banner weg was...hoop dat het snel stopt hoor!!! Heb je ook stoleltjes?
nee geen stolsels gewoon telkens beetje rood bloed.. af en toe beetje buikpijn maar niet veel, kan pas maandag voor een echo.. ja ik wil alleen mijn banner hebben als ik weet dat het goed zit
Jeetje meid, hopelijk zit alles nog goed in je buik en krijg je een mooie echo maandag!!! Sterkte en ik duim met je mee hoor!!!
Schoonloeder vind mij niet zo lief maarja dat ze dan me kind in feite de shit in helpt:S:S @desiree hopelijk is het een innestelingsbloeding en ziet de echo er netjes uit
Dees!! Wat erg! Ik duim echt voor je dat het een innestelingsbloeding is...hoe is het nu? Bloed je nog steeds?? Sterkte meid!! @Hier: Ik had donderdagavond ineens roze slijm... schrok me kapot, maar dacht zal wel weer over gaan. En idd is het gelukkig weer weg. Was ook maar heel ff.
@ Woman aah schrikken dan he! Kan me heel goed voorstellen! Hoe voel jij je verder?! Hier echt heel weinig kwaaltjes natuurlijk weel lekker maar ook wel onzeker! Heb alleen een wat rare onderbuik krampies steekies trekkerig gevoel! Maar dat herken ik nog goed van Morris. Maar verder ja ben al 1,5 kilo kwijt! Dat is niet de bedoeling! Maar ja heb ook niet heel veel trek in dingen, maar dat komt vast wel weer! Heb je een tijd niet gezien hier!!!
Hey meid, Ja dat was idd wel even schrikken. Was wel vrij nuchter hoor . Ik voel me goed! Heb echt geen kwalen... ja voel de hele dag door steken onderin mijn buik links en rechts. Denk af en toe echt van klopt dit wel? Maar zal wel normaal zijn! Verder iets sneller/meer moe en vriendlief is al "boeeeeeee (zegt de koe)" aan het roepen... mijn borsten worden groter hahahahaha . Gekke mannen!! Ik ben nu 2 kilo aangekomen, maar het is niet zo dat ik heel veel meer eet . Nou ja, zal ook wel goed zijn Nee ben idd een tijdje niet geweest hier. Ben weer druk met werken en als ik dan thuis kom ben ik kapot ... van de week lag ik al vroeg in mijn bedje!!! hihi Maar jij voelt verders ook niet zoveel? Je mannetje had mijn mannetje een boek gegeven "help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!" zo lief !! Dinsdag ben ik alweer 7 weken... gaat nu opzich best snel!
@ Woman haha mannen Ja dat is ook zo'n leuk boek!!! Ga hem ook weer lezen binnenkort! Jij ook niet zo veel kwaaltjes dus Ja dat weeige zware gevoel in je onderbuik, dat vind ik altijd wel een fijn gevoel dan weet ik dat de kleine aan het groeien is Die steekjes zijn waarschijnlijk je banden die rekken lekker op nu! Weten het al veel mensen in je omgeving? Manlief is zo druk aan het werk dat we het onze ouders nog niet eens hebben verteld!!! Wil het wel graag, zie me ouders best vaak en moet gewoon nog me mond dicht houden!!! Maar volgende week gaan we het ze waarschijnlijk vertellen! 7 weken!!!! Wow dat gaat wel snel he! Ik dan 5! Nouja eerst maar eens die 6 weken voorbij...vorige keer ging het mis met 6,4 weken dus ben nog wel voorzichtig blij hier, al geniet ik wel erg hoor! Heb al wat buikbanden besteld! haha 2 met NO 2 erop. Leuk hoor op buikbanden.com die zitten ook echt goed, had bij Morris Made by Jaron die is ook echt leuk!
Hier wel meer bloedverlies en buikpijn dus zal wel gewoon doorzetten verwacht ik. ik hoop dat het gauw over is dan is het maar voorbij.
@ Desiree jeetje meid wat rot voor jullie....weet helaas hoe het is een MK...maar verlies je ook stolsels? Ik weet van de VK dat je mag bloeden net zo veel als een normale menstruatie maar dan geen krampen en stolsels....mog je maandag nou voor een echo? Sterkte meid, hopelijk krijg je snel duidelijkheid!
Nee heb wel buikpijn, zijn geen krampen maar dat heb ik bij mijn menstruatie ook niet (meer vlagen zijn het). Geen stolsels nee zijn meer slierten. Maar ik geloof nooit dat het goed zit.