Honeyy 22 November 2010 Bo87 9 december 2010 Julia 11 maart 2011 MeMyself 14 maart 2011 Rianne 15 maart 2011 Noek86 23 maart 2011 Jo 29 maart 2011 Linn 01 april 2011 Mobius(Eva) 07 april 2011 Monique 09 april 2011
uitgerekende data lijstje Honeyy 22 November 2010 Bo87 9 december 2010 Julia 11 maart 2011 Joos 11 maart 2010 MeMyself 14 maart 2011 Rianne 15 maart 2011 Noek86 23 maart 2011 Jo 29 maart 2011 Linn 01 april 2011 Mobius(Eva) 07 april 2011 Monique 09 april 2011 Zo me stiekem ook even op het lijstje gezet hoor Mieden wat goed dat jullie mee doen met MvM ik zelf doe al mee vanaf wk 5 ja ik weet het erg vroeg maar al genoeg hcg dus het kon. Ik ben zwanger geraakt door IUI en heb om mijn eisprong te helpen pregnyl gehad en dat is een van de hormonen die uit onze urine gehaald wordt en ja idd een kleine moeite al heeft mijn maag wel erg veel meoite met de lucht van het bewaarmiddel dat in de bussen zit.
helemaal goed! ik heb vandaag iemand gesproken voor mvm en ze komen deze week langs... ik vind t ook een kleine moeite. Als wij moeilijk kinderen zouden krijgen zou ik t ook geweldig vinden als iemand dit doet. Hoewel ik wel kan snappen dat je niet echt vrolijk word van die lucht...
@Honeyy.. Ja ik vond het ook geweldig! Ik heb de hele tijd een big smile gehad en ik heb zelfs een 4d echo (dacht dat je die altijd pas later kreeg?) Wat ik ook zo leuk vond is om mijn vriend zo blij en trots te zien Aaah zoo lief! @MoniqueP.. Hoe werkt dat precies? Gaan ze je testen ofzo? Kun je alleen doordeweeks een afspraak maken, of komen ze ook 's avonds ofzo? @Joos.. Ik denk dat je het jaartal moet aanpassen hihi. @Alle nieuwe meiden.. Welkom!! En gefeliciteerd!! @Honeyy & Bo87.. Jullie zijn al veel verder..Wat spannend zeg! Vind het ook erg leuk om verhalen te horen van meiden die al veel verder zijn.
@MeMyself: Ja, ik (en Honey waarschijnlijk ook) ben al aan het aftellen, terwijl jij ( en alle andere) waarschijnlijk nog aan het optellen zijn tot de 12 / 20 wkn! Als je straks de 12 wkn voorbij bent zal de tijd gaan vliegen, dat was hier iig zo. Geniet ervan!
MeMyself; ja net wat Bo zegt, wij tellen alweer alles af.. keek zo uit naar de 20 wkn en nu alweer bijna 30! echt zoo ontzettend gek.. over 10 wkn heb ik verlof.. en over 15 wkn (of max 17) is ons meisje er al zo snel dat het na de 20 wkn gaan.. pff.. hebben jullie er veel rondes overgedaan? liefs x
Zo er is weer aardig gekletst ! @MeMyself Wat gaaf van de echo. Nee zo'n 6 weken echo had ik ook zeker niet afgeslagen, tof zeg! En nu ook weer alles goed, helemaal lekker! Wij hebben geen 'rondes' gehad. Ik had geen pil of spiraal meer en mijn menstruatie was heel erg verstoord, maar het kwam net weer terug en meteen zwanger! Dus helemaal geen spanning gehad of het gelukt zou zijn of niet. Ergens wel lekker, want dan wordt je ook niet steeds zo teleurgesteld. Pff ik heb vandaag wel wat darmkrampen en dat je dan zo'n rommelgeluid krijgt in je maag. Echt zo'n krampje dat dat gerommel vastzit en los wilt komen en als het dan rommelt is die kramp ook meteen over. Verder voel ik me nog steeds kiplekker!
@Honey: Gek is dat hé. Ik heb ook zoiets, bij 30 wkn is het helemaal al bijna zover? ik ga met 34 wkn met verlof, eerst 2 wkn vakantie en dan begint mijn verlof, dus ik hoef ook nog maar 11,5 wk. Kan niet wachten! Ik ben in mei 2009 gestopt met de pil. Alleen werd ik helemaal niet ongesteld. Paar keer bij de ha geweest en uiteindelijk in dec bij de gyn beland. In februari clomid gekregen en daar was ik meteen zwanger op! Dus hoeveel rondes, eigenlijk 10 maar daarvan waren er dus 9 verloren omdat er gewoon geen eisprong was.
@MeMyself, wat heerlijk een goede echo !!! Ik doe ook mee met MvM, ook met de gedachte als ik het nodig zou hebben ben ik ook blij dat er meiden zijn die het doen. Maar het staat me wel tegen hoor, mijn maag is echt niet blij met die geur hahaha, even adem in en gauw overgieten. Hahaha. MeMyself, je krijgt dan weer een zwangerschapstest en allerlei informatie. Als je ze belt kan je wel aangeven wanneer jou het beste uitkomt. Ook krijg je kleinigheidjes, ik wel in ieder geval. Erg leuk !!
Ja, precies, ze komen langs en dan krijg je vragen en een test. Dus ik ben benieuwd. Ik ben begin juni met de pil gestopt, 1 keer echt ongi geweest en toen was ik al zwanger. Echt super snel.
uitgerekende data lijstje Honeyy 22 November 2010 Bo87 9 december 2010 Julia 11 maart 2011 Joos 11 maart 2011 MeMyself 14 maart 2011 Rianne 15 maart 2011 Noek86 23 maart 2011 Jo 29 maart 2011 Linn 01 april 2011 Mobius(Eva) 07 april 2011 Monique 09 april 2011 oeps dank je
Dat geloof ik wel ja.. Ik ben idd nog aan het optellen. We gaan over een paar weken op vakantie en als we terug komen zit ik alweer op de 16 weken.. dan gaat het pas snel zeg! Ik hoop gewoon snel over de 12 weken te komen.. toch weer een grote opluchting. We hebben er 11 maanden over gedaan.. Cyclussen weet ik niet zo uit mijn hoofd, maar het was een tijdje heel onregelmatig.
Ha meiden! Memyself, wat gaaf dat je echo zo mooi was en dat de kleine het gewoon deed! Blijft toch altijd een wonder he! Honey, wat grappig dat je buikje weer weg trok! Ook wel logisch idd, want het zijn je darmen maar natuurlijk. En je hormonen veranderen weer etc. Ik heb zo een afspraak met de verloskundige, mijn eerste! Spannend hoor! Ik heb weleens begrepen dat ze hartje toch gaan beluisteren? Dan waarschijnlijk ook afspraak plannen voor de echo. Heb vergeten een potje te kopen voor mijn urine, dus doe het maar in een leeg zilveruitjes potje
@ Honeyy & Bo87.. Vanaf hoeveel weken kregen jullie een beetje buik en wanneer een echte "Je kan nu echt zien dat ik zwanger ben" buik? Ben even nieuwsgierig. @ Julia.. Spannend hoor Hoelaat heb je de afspraak? Laat je weten hoe het is gegaan? Ik had vandaag de afspraak.. Ik heb een hele tas met info mee gekregen die ik straks na het werk op mn gemak ga doornemen
Hoi meiden, Even een vraagje! Hebben jullie tijdens de zwangerschap ook last gehad van bruin bloedverlies met afvegen? Dat heb ik nu namelijk. Ik heb gezien dat het heel normaal kan zijn hoor en ik heb ook verder geen buikpijn erbij. Ik maak me nog niet echt druk ofzo hoor.. Laten we in ieder geval hopen dat het niet erger wordt!
@Julia: Ze gaan idd het hartje beluisteren, je bloeddruk meten en bloed prikken en verder een hele hoop vragen! Veel plezier. @Memyself: Vanaf een week of 14 kreeg ik een klein buikje, met 17 weken voor het eerst af en toe positiekleding aan en nu sinds een week kun je er eigenlijk niet echt meer om heen. @Linn: Ik heb het nooit gehad maar hier wel heel vaak gelezen. Als het bij "oud" bloed blijft en alleen met afvegen zou ik me er niet teveel zorgen over maken. Helemaal niet als je verder totaal geen pijnklachten hebt.
@Bo, Ik lees er inderdaad heel erg veel over. Wel raar dat het zo kan. Maar inderdaad zolang het bruin blijft zonder buikpijn maak ik me geen zorgen! @Esje, Welkom! Veel plezier hier!
Hee meiden! Sorry dat ik een tijdje afwezig was, zit nu bij mijn schoonvader en kon niet op het internet omdat ik de code nog niet had ( nieuwe laptop ). Een paar dagen niet actief en ik mis al hele gesprekken en onderwerpen. Heb veel gemist hehe.. Maar hoe is het met jullie ? Betreft de uitgerekende datum ; Ik heb geen idee wanneer ik ben uitgerekend, ik denk zo eind Maart. Wanneer ik de echo heb gehad, weet ik meer Voor de nieuwe meiden, welkom hier & gefeliciteerd met jullie eerste Beeb! Dikke kus, Sill
Meiden, meiden, Wat gaat het toch hard hier.. vooral als je niet elke dag online bent Leuk ik zag een bevallingslijstje voorbij komen.. Ik zet mezelf er ook bij Honeyy 22 November 2010 Bo87 9 december 2010 Induna 8 januari 2011 Julia 11 maart 2011 Joos 11 maart 2011 MeMyself 14 maart 2011 Rianne 15 maart 2011 Noek86 23 maart 2011 Jo 29 maart 2011 Linn 01 april 2011 Mobius(Eva) 07 april 2011 Monique 09 april 2011