Meiden die zwanger zijn van hun eerste beeb!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Julia82, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    hallo allemaal :)

Ik ben ook zwanger van de eerste, hopelijk blijft het dit keer wel goed gaan. Vind het nog een beetje spannend om al mee te schrijven, aangezien ik nog best onzeker ben of het goed blijft gaan of niet, maar we houden hoop :)

xxx

2. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb mezelf ook even toegevoegd:

Honeyy 22 November 2010
    Bo87 9 december 2010
    Induna8 januari 2011
    Julia 11 maart 2011
    Joos 11 maart 2011
    MeMyself 14 maart 2011
    Rianne 15 maart 2011
    Noek86 23 maart 2011
    Jo 29 maart 2011
    Linn 01 april 2011
    Esje78 04 april 2011
    Mobius(Eva) 07 april 2011
    Monique 09 april 2011

3. jo83

jo83 Lid

2 mrt 2010
    27
    0
    0
    @ Linn: ik zou me ook absouluut geen zorgen maken over bloedverlies, de verloskundige melde mij ook dat dit heel normaal is en zeker als het oud bloed is. Idd als je geen buikpijn hebt is er ws. niets aan de hand. Maar mocht je je toch zorgen gaan maken, bel gewoon je verloskundige!!!

4. Linnn

Linnn Actief lid

23 jul 2010
    195
    0
    0
    @Biccy, Welkom! Ik hoop voor je dat het dit keer goed blijft gaan! Bij hoeveel weken ging het de vorige keer mis?

@Jo, Jij hebt het dus ook gehad? Ik maak me ook niet zo heel veel zorgen. Nu net bij naar de wc gaan had ik het niet meer. Misschien dat het nog terugkomt, maar ik hoop het eigenlijk niet :). Jij bent ongeveer even ver als ik dus ben blij dat je erover mee kan praten hihi..

@Sill, Ja het gaat hard hier het forum. Hoe is het met jou? Je vriend alweer wat bijgedraaid?

5. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    @ Biccy..

Welkom meid! En ik hoop echt voor je dat het allemaal goed gaat! Ik zal voor je duimen!

@ Linn..

Jaa, me kereltje draait wel bij. Hij dacht daadwerkelijk dat het de einde van de wereld zou zijn als de hypotheek niet rond zou komen, maar we hebben nog een aantal manieren hoe we het kunnen opvangen. We blijven gewoon hopen, komt goed!

Ik had trouwens een vraag aan jullie allemaal..

Als jullie het gaan vertellen aan jullie ouders, opa&oma en familie? Op welke leuke/grappige manier gaan jullie dit brengen?
    Wij zaten stiekem al te fantaseren om kleine rompertjes te laten bedrukken met een leuke tekst en deze kado te doen aan onze ouders..

Ben benieuwd ;)

Liefs,

Sill!

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @Sill: wij hebben t vrijdag vertelt, en we hebben voor de opa's een speentje ingepakt met i love opa. Voor de oma;s hadden we slabbetjes met: mijn oma is toevallig de aller aller liefste. En voor de toekomstige ooms en tantes: van de allerliefste oom/tante.

Erg leuk om het via een cadeautje te doen want dan duurt het ene paar seconden voordat ze t doorhebben. Erg leuk om erover na te denken!

7. Linnn

Linnn Actief lid

23 jul 2010
    195
    0
    0
    @Sill, Paar pagina's terug staat hoe ik het heb gedaan, d.m.v. een boekje van Nijntje. Bij mijn schoonouders heb ik beschuitjes gemaakt met aan de ene kant roze muisjes en aan de andere kant blauwe. Onze beste vrienden hebben we het gewoon verteld.

Ik heb me trouwens net aangemeld voor MvM.. Ik dacht ach ja, ik doe het gewoon. Het is inderdaad fijn als anderen d.m.v. mijn HcG ook zwanger kunnen worden. En aangezien ik nu toch heel veel plas! Haha..

8. Linnn

Linnn Actief lid

23 jul 2010
    195
    0
    0
    @Sill, fijn trouwens dat je vriend weer bijgedraaid is!

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @Linn: ze belde me net terug van mvm heb donderdag een afspraak, dan komt ze langs. Spannend hoor!

Maar nu is het geval, ik ga werken op een school hier verderop, volgende week beginnen, erg spannend en wacht liefst zo lang mogelijk tot het vertellen, is die vrouw van mvm een moeder van die school!!! Ooh nee!!

10. Linnn

Linnn Actief lid

23 jul 2010
    195
    0
    0
    @Monique, Jeetje wat een pech!! Nou goed, je kan het gewoon tegen haar zeggen en vragen of ze het nog eventjes stil wilt houden totdat je zeker weet dat het allemaal goed zit. Dat snapt zij heus wel. En je hebt in ieder geval al een pluspuntje door mee te doen aan MvM!!!

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ha, ja ik heb t ook gevraagd, en ze zweerde dat ze er niets over zou zeggen, en dat ze t van de andere juffen ook geheim had gehouden. Maar toch... dat heb je dus in een dorp!

@sill: wat fijn dat jullie er iets positiever over denken!

12. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Mag ik hier ook mee gaan schrijven? Ik lees al een tijdje mee...

Ik zal me even voorstellen. Ik ben 29 jaar en 13 weken zwanger van ons eerste kindje. Ook ik werk in het onderwijs (zag meer leerkrachten hier langskomen), dus nu lekker vakantie.

Langzaam maar zeker raak ik steeds meer gewend aan het idee dat ik zwanger ben en dat wij over een half jaar een kindje hebben. Ik vond het zo onwerkelijk toen ik de test in mijn handen had. Inmiddels heb ik de eerste echo gehad, het hartje gehoord en zijn er steeds meer broeken die ik niet meer pas.

De vrouw van mvm kende ik gelukkig niet, maar toen ik laatst bij de h&m nieuwe bh's ging halen mocht ik deze afrekenen bij een oud leerling:). Ik was al lang blij dat ik geen positiekleding had gekocht, want daar had ik wel even gekeken.

13. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Hoi meiden,

ff een snelle reactie...

Linn, wat irritant dat bruinverlies. Maar idd zolang het niet helderrood is en je geen kramp hebt is het niet erg. Maar wel spannend voor je..

Nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap

Sill, wat fijn dat je vriend weer wat bij is gedraaid! En idd er zijn zoveel mogelijkheden om de hypotheek op een andere manier rond te krijgen, hopelijk is het snel opgelost!

Ik zou nog ff verslag uitbrengen van de vk. Was erg leuk, hele lieve vrouw! Bloeddruk goed, urine gecheckt op eiwitten en suikers, was ook goed. Bloed geprikt. Ze heeft geprobeerd naar het hartje te luisteren, maar deze was nog niet te vinden. Ze zei dat ik me geen zorgen moest maken, want met 9 weken is die vaak nog niet te horen. Volgende week dinsdag krijg ik een echo!

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    @MeMyself; Hier ook 11 rondes.. en onregelmatige cyclussen.. echt heel onregelmatig! :) kon zelfs met ovu testen mn ei niet vinden omdat het iedere maand anders was ;) Ik heb nog niet echt een buik.. vind het meer een te-veel-gegeten-buikje :p zal er eens een foto bij posten.. ;) en nog geen kilo aangekomen alleen afgevallen.. maar wil nu echt gaan pronken :(

@Sil; Meid wat fijn dat je vriend bijgedraait is! :) komt allemaal goed!! :) Wij hebben onze ouders en zussen een lijstje gegeven met een gedichtje..; jullie kunnen mij nog niet horen, jullie kunnen mij nog niet zien maar als ik 22 nov, ben geboren mag ik dan in dit lijstje misschien?:) ze vonden het echt heel leuk!! :D

@Biccy; Welkom :D wanneer ging het de vorige keer mis?

@julia; mooi dat het zo goed ging!:) jammer dat ze het bij de VK niet hoorde! ik had een echo bij 7 wkn dus had het hartje al gehoort voordat ik naar haar ging ;) maar je bent gelijk verliefd! zo mooi hihi

Hier morgen weer naar de VK.. hoop dat alles nu iets beter is! laatste x dus geen kilo aangekomen , weer afgevallen en een super lage bloeddruk 95/50.. dus wel eventjes spannend :D

liefs xx

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @julia: ooh wel fijn dat je er geweest bent, en het hartje ja, dan moet je echt nog even geduld hebben, komt goed!

@siep: gezellig, welkom hier! en gefeliciteerd met je zwangerschap. Welke regio werk jij?

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    mn buikje 25 wkn.. nog niet echt heeel veeel :p

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    mooi buikje hoor!! prachtig!

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Monique dankje! :) maar nog echt een heeeel klein buikje.. ag komt allemaal god! als de kleine het maar goed doet :D

19. Linnn

Linnn Actief lid

23 jul 2010
    195
    0
    0
    @Julia, leuk hoor! Jammer dat je nog wel een weekje moet wachten! Het bloedverlies bij mij is inderdaad spannend, maar niet leuk spannend haha.. Het is niet veel hoor, stelt ook niet veel voor, maar ik hoop dat het niet erger wordt. Het zal wel normaal zijn.

@Honeyy, Mooie buik toch! Je mag blij zijn denk ik met zo'n buik denk ik! Zo groot zijn is ook niet alles.. Bloeddruk is inderdaad erg laag, weten ze hoe dat komt?

@Siep, Welkom en veel plezier hier! Leuk hoor, nog meer leerkrachten!

20. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @moniquep; ik woon in Twente, dus regio noord. En jij?

Deel Deze Pagina