Linn, we weten niet hoe het komt, het zakt al sinds begin zwangerschap.. Dus dat is wel vreemd! Hoop dat het toch wat gestegen is. waar komen jullie allemaal vandaan? Hihi heb niet alle 30 paginas terug gelezen liefs Xxx
ey dames! allemaal gefeliciteerd met jullie zws! ik wil af en toe ook eens mee komen kletsen hierzo als dat goed is.. ook zwanger van de eerste: 4e ronde raak -> MK meteen daarna weer zwanger en dit beebje zit nog lekker waar hij/zij moet zitten en doet het tot nu toe hartstikke goed..
@ Honey.. Wat leuk zo'n gedichtje Kei lief joh! hehe.. Kan niet wachten totdat wij het nieuws mogen vertellen En wat een mooi buikje!!! Enn.. Ik kom uit Eindhoven! @ Monique.. Ja het is inderdaad fijn dat er wat meer positieve gedachten zijn. Continue met negatieve gedachten rondlopen is ook niet bepaald lekker en het heeft toch invloed.. Loopt wel los @ Wendy.. Welkom meid! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er lekker van Liefs, Sill
dank je wel sill en monique! wil ook nog ff mn buikje spammen... (ben er zo trots op) dit was bij 24.5 weken
@Wendy, Welkom! Heel mooi buikje inderdaad!!! @Honey, Ik hoop inderdaad voor je dat het gestegen is! Voel je je niet ontzettend beroerd dan? Ik kom trouwens uit regio Rotterdam.
@wendy, welkom, en mooi buikje idd. Heb je het babykamertje al klaar? (ik denk het te zien op de foto) @Monique, ik heb groep 5, vorig jaar voor het eerst en dit jaar dus weer. Ik probeer nu te bedenken wanneer ik de kinderen vertel dat ik zwanger ben. Als het schooljaar begint en ik 15 weken, dus ik kan er ws. geen weken mee wachten.
Hee meiden! net bij de Vk geweest, en eindelijk ben ik wat aangekomen! 3 kilo totaal.. maar 1.9 kilo op mn start gewicht! ook mn bloeddruk was goed gestegen! 105/60, ook nog een super mooi hartje gehoord! Ben weer helemaal happy Hihi wendy, welkom! mooi buikje hoor! linn, dat was het gekke, voelde me juist goed! had het zelf niet eens in de gaten.. ik zelf kom uit heusden.. Vlakbij den bosch, brabant ga nu met vriendlief naar rosada shoppen.. Iemand al daar geweest? liefs Xxx
@Honey, Nou goed dat je bloeddruk weer gestegen is! Gek dat je er niks van gemerkt heb! Maar ja zo ben ik ook nog steeds niet misselijk hahaha.. Voel me echt bijna hetzelfde als voor mijn zwangerschap.
@wendy: mooie buik zeg! en is dat inderdaad al de babykamer? @siep: ja spannend hoor! Ga je t ze gewoon vertellen of doe je nog iet speciaals? @ honey: heerlijk toch dat alles goed is gegaan bij de vk! lekker gevoel, geniet ervan!
Zo heeey dat gaat snel hier haha @Honeyy, ik ben begin 2008 gestopt met de pil, toen eind 2008 zwanger en begin 2009 een mk. Toen weer helemaal niks en eind 2009 besloten me te richten op ons trouwen in Mei 2010 en daarna zouden we weer verder zien en toen had ik ineens een positieve test in mijn handen. Is aardig wat tijd overheen gegaan en ik vind het moeilijk om blij te zijn, eerst maar mijn eerste echo afwachten op de 26ste
Hey Allemaal, vinden jullie het goed als ik ook even mee kom kletsen?? Ik ben fredje en sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben van onze eerste beeb!!..Zo spannend. we zijn al ruim een jaar bezig en was doorgestuurd naar de gyn.. bleek PCO te hebben en ben begonnen met clomid.. Wegens de slechte zaadanalyse van mijn man moest ik helaas weer stoppen met de clomid in afwachting van de 2de uitslag van de analyse.. Dit zou in oktober plaatsvinden.. Hier hoeven we nu niet meer op te wachten want ben toch nu toch spontaan zwanger!! Nog een beetje onwerkelijk allemaal kan het gewoon nog steeds niet geloven.. De gyn zijn dat de kans 0 zou zijn maar hij had het toch flink mis hè? ..Wij zijn er zo blij mee!! echt geweldig!!.. Hoe is het met jullie allemaal? Heel leuk om jullie verhalen te lezen!! liefs,
monique: ... ja dat is de babykamer al! fredje:..... wat fijn dat het toch nog spontaan is gelukt! hoor je ook wel eens idd.. mijn moeder zou ook niet zwanger hebben kunnen worden volgens de gyn destijds en toen ze hem belde om te zeggen dat het toch zo was geloofde hij haar niet eens! iig Gefeliciteerd!
Meiden, houden we het bevallingslijstje up-to-date? Tot nu toe: Honeyy 22 November 2010 Bo87 09 december 2010 Induna 08 januari 2011 Julia 11 maart 2011 Joos 11 maart 2011 MeMyself 14 maart 2011 Rianne 15 maart 2011 Noek86 23 maart 2011 Jo 29 maart 2011 Linn 01 april 2011 Esje78 04 april 2011 Mobius(Eva) 07 april 2011 Monique 09 april 2011
hoi meiden mag ik ook met jullie mee kletsen?? ik ben naomi, 23 jaar en kom uit roosendaal (NB) ik ben nu 19 weken zwanger van ons 1e kindje. vrijdag hebben we 20 weken echo en geslachtbepaling hihi ben nu al zenuwachtig! ow ja ik ben uitgerekend op 4 januari. alle meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap!