@Honeyy, haha ja dat geloof ik! Ik heb gisteren ook nog een test gedaan die ik nog had liggen en hij was nog net zo donker als op mijn avatar. Dat was wel weer geruststellend. Het gekke is ook, dat ik eerst altijd dacht van ja een miskraam dat is erg, maar goed die dingen gebeuren. En nu ik zelf zwanger ben merk ik pas hoe erg je erop gaat hopen omdat je jezelf er nu helemaal op ingesteld hebt! Een goede vriendin van mij is ook zwanger en die heeft echt alle klachten en die is nu al 14 weken. En als ze er zo over praat denk ik echt, hoe kan dat nou! Ik ben wel blij dat je mij zo gerust kan stellen . Het is toch een raar idee dat je zo'n wondertje in je hebt terwijl je er niets van voelt!
hallo, mag ik mij hier ook komen melden (nouja ik heb het nu al gedaan ) Ik ben dus Dinka en ik ben ook zwanger van ons eerste babietje ik vind het echt super spannend!
hoihoi! welkom! je weet t ook nog maar net dus gefeliciteerd voor iedereen is t hier spannend dus je past er goed tussen.
ik weet het sinds maandag ja dus nu bijna een week.... ik vind het nog steeds een super raar idee! we waren ook niet echt bewust aan het klussen... en lucky shot dus ik kwam er ook achter doordat het nichtje van mijn vriend (die heeft sinds eind feb een babby) zei van ik zie het altijd aan mensen dat ze zwanger zijn doordat de borsten groeien... toen dacht ik oeps... ik paste mijn bhs niet meer omdat ik 10 kg afgevallen was... en ineens paste ik er weer in... hmm toch maar testen.... en meteen nadat ik over het stripje geplast had zag ik al een lijntje... hoefde niet eens te wachten...
oo nou wat goed! lekket toch dat t zo snel is gegaan!! Ik heb dat niet hoor, geen andere, pijnlijke of grotere borsten gekregen... Maarja iedereen is anders Het is ook zo gek want buiten je test om heb je geen bewijs... Dat zou ik nu graag wllen hebben.
@Sietske, Welkom hier! Wat is het ineens weer rustig hihi.. Sommige van jullie heb ik al een tijdje niet gezien! Joehoe, hoe is het met jullie?
Dag meiden, Ik heb echt moeite met het bijhouden hier hoor Daarom ben ik zo stil denk ik. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bijzonder weinig te melden heb eigenlijk.... Vandaag een lekker dagje niksen Ik hoop dat het met iedereen goed gaat!
@sietske; welkom! Ik heb vandaag een persoonlijke mijlpaal. Heb voor het eerst een positiebroek aan. Het moet echt, want de enige broek die ik nog pas zit in de was, maar ik word er nog niet echt gelukkig van. Voel me niet echt aantrekkelijk...
@Siep, Ja dat is minder zo snel! Maar met een leuk shirtje ofzo is het toch wel te doen? @Biccy, Ja ik heb ook niet altijd evenveel te melden, daarom vind ik het juist leuk als anderen hier veel te melden hebben haha, dan kun je lekker meekletsen .
@linn, ach jawel... dit is een geleende broek, die eigenlijk net iet te groot is en net niet wat ik echt leuk vind. Morgen maar even shoppen, want voor de klas staan met broeken die niet dicht kunnen vind ik ook niks. Dat is weer een leuk vooruitzicht
hihi, hoe is je nieuwe klas? zijn de kids ene beetje lief? Of zitten er wel ene paar opvallende gevalletjes bij, hihi dat zal wel
Laura & Sietske>> Gefeliciteerd en welkom!!! @ Linn.. Ik kan je ook gerustellen hoor.. Ik voel ook bijna niks.. Mijn borsten zijn groter en soms ben ik moe, maar verder?!?? Ik was ook zo blij na mn eerste echo.. Ik lag daar en keek mee op het grote scherm en opeens.. WOW Het is echt waar.. er leeft echt iets in mij Dat is zo geweldig.. Ik kon het daarvoor ook niet echt geloven, omdat ik niets voelde en vroeg me ook weleens af of alles goed was of dat het hartje wel klopte? Nu heb ik weer hetzelfde.. 31 aug heb een weer een afspraak, dan gaan we naar het hartje luisteren, maar omdat ik zo weinig voel wil ik weer nieuw bewijs hebben haha. Wat gaat de tijd nu nog langzaam he? De eerste weken helemaal! Ze zeggen dat het na 12 weken sneller lijkt te gaan en na 20 weken helemaal.. Ik ga binnenkort op vakantie en als we terug komen, dan zit ik alweer bijna op 16 weken!!! Volgens mij gaat het dan helemaal hard. Maar meis.. je bent niet de enige.. en we moeten blij zijn!! Stel je voor dat je hele dagen misselijk was?!?? Daar moet je toch niet aan denken?
Ooh ja.. voor meiden die het leuk vinden om buikjes te bekijken van "maart 2011 mama's">> http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/224370-maart-2011-buikjes.html
Hier ook weinig nieuws te melden. Voel me vooral heel goed. Niet echt vermoeid meer maar wel wat misselijk, met name 's morgens en 's avonds. Maar niet overdreven. Leuk het topic van de buikjes. Ga snel even gluren.
Er zijn nog veel meer topics over buikjes hoor, maar dit is er één met buikjes van meiden die ongeveer net zo ver als de meeste meiden hier. Misschien kunnen wij onze buikjes ook gaan showen? Ik heb vandaag mn eerste buik-foto gemaakt hihi.(niet geplaatst ofzo hoor)
@Siep, Ach je hebt in ieder geval weer een reden tot shoppen! @Monique, tegen wie heb je het over de nieuwe klas? Mijn stage is nog niet begonnen dus ik weet het nog niet . @MeMyself, Gelukkig dat jij ook nog niks voel. Maak ik me ietsje minder zorgen.. Heeft er nog iemand bruinverlies hier gehad? Jo jij had het gehad toch? Hoelang was het bij jou en is het nog teruggekomen? Ik had 10 augustus bruinverlies (alleen met afvegen) de dag erna bijna niet meer.. Sinds gisteren heb ik weer een heel klein beetje en vandaag was het weer wat meer (begon rozig). Moet ik mij zorgen maken? Ik had vorige week de vk al gebeld maar die zei (natuurlijk) dat het gewoon kon. Het drupt niet ofzo en het zit ook niet in mijn broekje, het is echt alleen met afvegen en daarna is het ook weer weg. Ik heb wel heeeeel af en toe zeurderig, klein steekgevoel in mijn buik, maar is eigenlijk niet zo erg om uberhaupt te noemen. Wie o wie heeft ervaring en hoelang had je het? Ik heb geen zin om hier weer de vk voor te bellen, want ze doen er toch niks mee.
Hee meiden! hoe gaat het hier? memyself, showen die buik foto linn, ik heb ook donker bruin verlies gehad. En ik kon er ongeveer de klok op gelijk zetten op de dagen dat ik ongeveer mn nod had.. Zolang de Vk zegt dat het niets is, je geen zorgen maken! hun weten het het best toch? hoe was jullie weekend? Hier een lekker weekend gehad! Was de laatste vrije zat. Van mn vakantie! ben blij dat ik morgen weer mag gaan werken! Wat doen jullie voor werk? Ik ben bloemiste! liefs Xxx