@ Linn ach meisie toch wat naar heel veel sterkte en ik hoop dat je dit snel een mooi plaatsje kan geven en dat je jullie wens snel mag vervullen Dikke digi knuffel
@Linnn, meis wat erg! probeer het een plekje te geven. En kijk daarna weer rustig naar de toekomst! Liefs!
Bedankt meiden, Ik die in het begin helemaal niet onzeker was en er een heel goed gevoel over had, maar de laatste anderhalve week er ineens een heel slecht gevoel over had. Het is echt heel rot dit, dit wens je niemand toe. We zijn er ook echt kapot van. Ik wens jullie veel geluk toe, dit is even mijn laatste berichtje. Liefs!
Jeetje Linnn, dat ik gewoon ronduit klote. Had het niet verwacht. Heel erg veel sterkte meis. knuffel
Linn heel veel sterkte meis, hopelijk mag je je wens snel vervullen! *dikke knuffel* We spreken elkaar wel weer oke? Groetjes(K)
Ooh mijn god.. wat erg zeg Ik leef echt met jullie mee.. wat vind ik dit erg zeg! Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn.. Ik duim voor jullie! Dikke knuffel, MeMyself
Linnn, wat verdrietig meid, ik weet wat je doormaakt... heel veel sterkte met het verwerken hiervan...
Dames! ik heb een vraag, morgen ben ik 7 weken en ik spuug me elke dag helemaal leeg. Ik functioneer op mn werk ook niet meer super merk ik. Heb er echt last van. Hebben jullie dat ook/ook gehad? Is dit normaal, of is dit toch net ff iets te. Ik ben benieuwd. Tnx!!
helaas hoort het erbij.. de ene heeft er meer last van als de ander. je zou seabands eens kunnen proberen (armbandjes die ergens op drukken waardoor misselijkheid minder wordt) schijnt goed te werken, je kunt ze bij etos ed. halen als het goed is. is het echt te erg dan kun je je huisarts om medicijnen vragen (zetpillen)
@ MoniqueP oh wat herkenbaar ik ben nu 11 wk en spuug nog steeds regelmatig en ook ik red het niet altijd op het werk ik heb wel van VSM granules tegen de misselijkheid en voor mij werkt het ik ben echt tegen echt zware med tijdens de zwangerschap. Wat bij mij ook heel erg helpt is heel vaak kleine beetjes eten en dan voornamelijk zure dinge hoe verzin je het he Nou heel veel succes
@ Monique: Bel je verloskundige eens. Bij ernstig overgeven en misselijk zijn kan zij je medicatie voorschrijven die veilig is om tijdens de zwangerschap te slikken. Gevaar is namelijk dat je uitgedroogd raakt en dat is niet goed voor jullie.
Dank je wel voor jullie tips. Ik ben dun, en ben nu ook best wat afgevallen, en spuug echt vaak. Mn werk lijd eronder en voel me echt beroerd. Ik ga morgen gelijk huisarts of verloskundige bellen en t vragen. Liefst dan ook kleine pillen of zetpillen, anders spuug ik nog hihi. Jo83! geweldig om die echo al gehad te hebben, nu wel opgelucht zeker?
@ Monique: Ja was super fijn. Echt zo heerlijk als je het hartje ziet kloppen. Met exact 10 weken hebben we de 2e echo, dat is ook wel erg spannend hoor. Gaan er maar vanuit dat ook dan het hartje nog klopt. Heb in ieder geval alle verschijnselen...
@monique: dat hoort erbij ja.. ik heb de mazzel gehad dat ik er helemaal geen last van had gehehe das wel fijn, dan geniet je ook ECHT van je zwangerschap nu zal het voor jou misschien verschrikkelijk vinde wat begrijplijk is Suc6 meis hopelijk gaat het gauw wat beter met je
Haj haj! Ben al een tijdje niet geweest... Heb gister de 1ste echo gehad, was super zenuwachtig want had sinds een paar dagen helemaal geen klachten meer. Maar gelukkig alles was goed en we hebben het hartje horen kloppen Volgens de echo zou ik 29 maart uitgerekend zijn maar volgens verloskundige 23 maart. Heb over 2 weken weer een echo om nog een x te kijken! (vind ik ook helemaal niet erg) Liefs Noek
Hallo dames, Ook ik wordt in 2011 voor het eerst mama....na 3 jaar proberen en zonder resultaat was ik in ronde 2 met Clomid meteen zwanger. Inmiddels ben ik 16 weken en 6 dagen. Ik heb tot nu toe een zwangerschap zonder problemen. Laten we hopen dat, dat zo blijft. Ik kan niet wachten tot de 20 weken echo. 1 september weer afspraak bij de gyn.
@misspiggy, welkom en gefeliciteerd! @monique,elke dag overgeven vind ik wel heftig. Ik zou wel even de vk bellen. Wie weet heeft ze nog een goede tip. Ben je alleen 's morgens misselijk of de hele dag?