De hele dag door, heb ook echt moeite met werken. He de dokter gebeld, assistente gaat overleggen met dokter, moet om 10 uur terugbellen.
Hee meiden! hoe gaat het met jullie? Lekker weer bijna weekend! @linn (weet niet of je dit nog leest.) hele dikke knuff!! Hopen dat je je snel hier weer mag melden knuff!! @monique, zou wel even naar de ha gaan ofzo.. Voordat je uit droogd. De Vk al gebelt hier voor? GEFELICITEERD met je 7 weekjes @misspiggy, welkom!! Wat fijn dat alles goed gaat! ik ben ook niet moe, zwak ziek en misselijk geweest heerlijk! hier alles goed! Alleen begin nu last van mn bekken te krijgen! Bleh.. Hopen dat het geen bi word.. fijne dag meiden! liefs Xxx
ik heb zetpillen gekregen. Maar t zijn er maar 10. Dus eigenlijk moet ik er gewoon meer. Maar dan moet ik eerst een afspraak bij de dokter maken. Ik heb emesafene. Ik heb op internet gelezen dat dit gerust langer gebruikt kan worden. Dus ik hoop er wel op, voel me al wel beter na 1 pil. Want zo kan ik idd echt niet werken.
Ik hoop dat ze goed werken. Overigens was ik ook de eerste weken afgevallen, terwijl ik niet echt wat over had. De vk maakte zich daar geen zorgen over. Dus ik denk dat jij dat ook niet hoeft te doen.
nee, op zich doe ik dat ook niet echt. Ik maak me ook geen zorgen dat t kindje te weinig krijgt. Maar meer over hoe ik t op mn werk moet overleven. Maar ik denk als de kindjes er maandag zijn, dat ik mn gedachten snel ergens anders op kan zetten. Hoe zijn jou kids?
Ik zie ze ook maandag pas. Ik heb er wel zin in. De klas is klaar, dus het begint wel weer te kriebelen... Ik heb trouwens even geteld. Ik hoef / mag maar 17 weken te werken tot aan mijn verlof!!!!!! Ik moet echt nog even aan het idee wennen. De afgelopen week heb ik trouwens mijn collega's ingelicht. Ze waren allemaal heel blij voor mij, maar wel verrast , soms snap ik die mensen niet... Eerst zeuren wanneer ik nou eens aan kinderen ga beginnen en als ik dan zanger ben zeggen dat ze het niet verwacht hadden. (ik heb trouwens echt wel leuke collega's hoor)
haha, ja naja als ze wat minder verrast zijn dan komen de leuke commentaren wel denk ik. Ik zie er wel tegenop om te vertellen omdat ik er natuurlijk net pas ben... Maar ja, het is niet anders. Ja, vind het ook leuk maandag om de kids te zien
Hee meiden! Sorry, ben alweer een tijdje afwezig geweest. Veel gedaan en geregeld. Momenteel is mijn lieve schat naar een outdoor event, ik baal hard - want ik heb mijn kaartjes uit voorzorg van mijn kleine weggegeven. Ga het niet riskeren! Maar ik ben eergisteren voor het eerst bij de verloskundige geweest. Ook gisteren een echo gedaan... Ben uitgerekend op 17 Maart, ben momenteel 2 weken verder als dat ik dacht! 10 weken en 2 dagen nu! Hier een foto van de echo.. Bekijk bijlage 95798 En wat een druktemakertje die kleine van ons. Toen we de echo lieten maken, was het ontzettend op en neer aan het schommel. Zichzelf uitrekken en flink aan het schoppen. Zo'n leuk gezicht!! Ik zal gaan proberen weer meer aanwezig te zijn! Heb het gevoel dat ik veel heb gemist :O Welkom voor alle nieuwe meiden & gefeliciteerd! En hoe is het met iedereen? Knuffel & Kuss, SilL!
Hee meiden! @monique, wat fijn dat het nu iets beter met je gaat! Lekker maandag weer beginnen! Beetje ritme er weer in! @siep, zo gek he. Hier nog maar 9 weken werken. Hihi heerlijk! @sill, decibel? geweldig feest! hoe gaat het met jullie? liefs Xxx
Hallo dames, Graag wil ik me ook bij jullie aansluiten, want ik ben nu ook ZWANGER van de 1e! Vanochtend de cb digital gedaan en die gaf aan 4 tot 5 weken zwanger. Ik kan het nog maar moeilijk bevatten, maar dan komt denk ik nog wel. Ik ben echt intens gelukkig, ronde 3 was het al raak. Ik had wel al een voorgevoel, maarja dan moet de test nog maar posi blijken. Gezellig om met jullie mee te kunnen kletsen, ik hoop het voorlopig nog even als een verassing te houden. 1 vriendin van mij weet dat we bezig zijn (waren). Maar ik wil het nu nog niet vertellen, maar het is wel heeeeeeeeel moeilijk.
@maregmo, gefeliciteerd! Onwerkelijk he, in het begin... @Sill, fijn dat het allemaal goed is. Ben je een beetje gerustgesteld?
goedemorgen dames! hier nog een mama in spé! ik ben nu ruim 6 weken zwanger van onze eerste. ook in ben juf (las net dat er nog wat juffen zijn hier) en moet ook morgen weer starten. spannend! aangezien de vermoeidheid nu gaat beginnen bij me, hoop ik dat het allemaal goed gaat. als het goed is, ben ik zo rond 15 april uitgerekend.
hey smyltje, welkom hier! En gefeliciteerd! Ja spannend he dat de school weer gaat beginnen. Welke groep heb je?
Welkom meiden en gefeliciteerd!!! @Maregmo, als cb 4 tot 5 weken aangaf, dan moet je er 2 weken bij optellen toch? Of had je dat er al bijgerekend?
@ monique. ik krijg nu voor het eerst groep 5. had vorig jaar groep 7 en daarvoor 2 jaar invalwerk. spannend dus! maar heb er wel erg zin in. welke groep heb jij?
ooh groep 5! dat vind ik echt een van de leukste groepen ze zijn wel zelfstandig, maar nog niet te groot Ik heb vorig jaar ook veel invallen gedaan, nu mijn eigen kleutergroep. Groep 1/2. Begin met 18 kinderen.
Honeyy 22 November 2010 Bo87 09 december 2010 Naomi 04 januari 2011 Induna 08 januari 2011 Charpi 12 januari 2011 Miracle1990 22 januari 2011 Siep81 13 februari 2011 Laura81 22 februari 2011 Julia 11 maart 2011 Joos 09 maart 2011 MeMyself 14 maart 2011 Rianne 15 maart 2011 Noek86 23 maart 2011 Jo 29 maart 2011 Linn 01 april 2011 Mobius(Eva) 07 april 2011 Monique 09 april 2011 ik heb de lijst er weer even bijgehaald, misschien kunnen alle nieuwe meiden zichzelf even toevoegen.
Honeyy 22 November 2010 Bo87 09 december 2010 Naomi 04 januari 2011 Induna 08 januari 2011 Charpi 12 januari 2011 Miracle1990 22 januari 2011 Siep81 13 februari 2011 Laura81 22 februari 2011 Julia 11 maart 2011 Joos 09 maart 2011 MeMyself 14 maart 2011 Rianne 15 maart 2011 Noek86 23 maart 2011 Jo 29 maart 2011 Mobius(Eva) 07 april 2011 Monique 09 april 2011 Ik heb Linnn eraf gehaald (had ik liever niet gedaan natuurlijk)