@ werk. vandaag dag twee er al weer op zitten! is een lief groepje, maar wel druk. cognitief valt het me erg tegen. dat wordt bikkelen @ hier. nog steeds gaan mn darmen flink te keer. gisteravond flinke dia (excusez moi ) en heb moeite met dingen eten. straks uit eten, dus hoop dat het goed gaat! ik ga dr zo vandoor. mn MvM flessen droppen en dan lekker eten! wat een storm trouwens hier!!!
@werk: ik hebe echt super lieve kids, en normaal qua cognitie. Ik ben echt benieuwd wat mn collega's zullen zeggen van mn zwangerschap. Denk echt dat ze niet blij zijn... Maja, het is niet anders...
@moniquep: waarom zouden je collega's niet blij zijn?? vandaag weer buikfoto gemaakt zal hem zo eens plaatsen!
naomi! wat een mooi buikje zeg! prachtig! Mag je echt trots op zijn. Ik ben net op mn nieuwe werk begonnen deze week... Dus denk niet dat ze t verwachten en ik denk dat ze het lastig vinden. En heb een tijdelijk contract...
hihi dank je wel ben er ook zeker trots op!! zo mn trouwjurk passen daar komt mn buik zo mooi in uit *kwijl kwijl* tja lastig is het altijd voor werkgevers tijdelijk contract is minder, kans dat je ontslagen wordt is groter dan natuurlijk. maar als je goed werkt en ze tevreden zijn houden ze je vast wel! en het gaat erom dat jullie blij zijn met jullie kindje en niet je collega's dat scheelt!
ja, naomi, je hebt gelijk! wij zijn er blij mee, en werk is er altijd wel! En ik vertel t pas begin oktober...
@mamasita, welkom en gefeliciteerd! pfffffff.... een hele lange dag gehad en nu heeeeeeeel moe. Even uitpuffen op de bank
hee meiden @alle nieuwe, welkom en gefeliciteerd @naomi; wooww wat een mooie buik!!! ik heb echt inimini.. nog niks vergeleken met jou! wat mooi! lekker pronken nu! Hoe gaat het met iedereen hier? Met mij alles goed! alleen last van banden pijn.. nu pas.. echt niet prettig! maar goed.. mag nog niet klagen he we hebben gister de laatste dingen van het kamertje geschilderd.. vanavond gaan we de meubeltjes in elkaar zetten. Zit te dubben of ik al zal gaan wassen of dat het te vroeg is ofzo? Liefs xx
@honeyy: ook een mooi buikje hoor!! ik ben behoorlijk stevig van mezelf dus had al een buik aha die is nu gegroeid en begint eindelijk rond te worden. ik vind mn buik nog klein haha ben altijd bang dat mensen nog niet zien dat ik zwanger ben leuk de meubels in elkaar zetten!! hier staan ze al lang in elkaar maar nog niet op de plek hihi. muren zijn nu klaar mn pa en ik gaan vanmiddag en vanavond het plafond proberen te leggen zodat de meubels op hun plek kunnen, ik kan niet wachten!!
Hey meiden, Ik kon het niet laten om even te kijken op het forum. Ik zag ergens dat iemand vroeg hoe het met mij ging.. Het gaat al iets beter.. (psychisch) al blijft het heel erg moeilijk. Ik word op het moment van het kastje naar de muur gestuurd en ik loop nog steeds met het kindje . Ik bloed vrij veel dus ze denken dat het op gang is.. De pillen om het op te wekken heb ik al binnen, maar de gyneacoloog wilde eerst afwachten tot maandag. Ik heb geen buikpijn, alleen maar continue helderrood bloedverlies. Ook niet superhevig, maar wel veel. Nog maar 2 stolsels verloren, alweer een week geleden. De gyn denkt dat het toch verstandig is om nog even op de natuur te wachten. Ik baal ervan dat ik gewoon niet verder kan op het moment. Ik ben nog steeds niet leeg en dat is verschrikkelijk. Ik wil gewoon verder met mijn leven en de dingetjes om mij heen. Ik ben het wachten overal op zo beu! Als maandag het vruchtzakje er nog steeds zit mag ik de pillen nemen. Ik hoop natuurlijk dat het dit weekend nog vanzelf komt en anders hoop ik echt dat de pillen werken. Ik wil zo graag verder.. een normale menstruatie en het dan weer opnieuw proberen. In het begin moest ik hier nog niet aan denken, maar overal zie ik steeds zwangere vrouwen om mij heen en besef ik steeds meer hoe graag ik het wil. Het kindje is met 7 weken en 1 dag gestopt met groeien volgens de echo. Met 7 weken en 5 dagen kwamen we erachter middels de echo. Later zag ik ergens op een formuliertje dat de gyn had geschreven dat het 7 weken en 3 dagen was. Nou weet ik het ook niet meer. Ik had nu 8 weken en 5 dagen moeten zijn, dus ik loop er nu al best lang mee. Ik baal zo hard, maar we krijgen er niks mee terug. Je moet verder, er is geen andere keus. Alleen het zou wel makkelijker zijn als alles gewoon meewerkt. Nou meiden, jullie nog veel succes en ik hoop dat ik me over een paar maandjes weer mag aanmelden hier. Liefs!
Heee ladies, Bedankt voor het hartelijk welkom en de felicitaties! Ik heb het nog niet aan iedereen verteld, maar de belangrijkste mensen weten het al. Mooie buiken heb ik hier gezien zeg: ik zit nu vandaag in mijn 10e week en alhoewel ik nog niet zover ben, lijkt mijn buik ook wel op die van jullie hoor, maar ik had al maatje 40 en een buikje en ik moet eerlijk bekennen dat ik ontzettend veeeeeel heb gegeten. Ik merk nu dat die eetbuien aan het stabiliseren zijn: ik heb alles nu wel gegeten en heb nu vooral het liefst fruit in plaats van snoep of cake etc. Volgende week 2 september hebben we weer een echo en zien we ons babietje weer, spannend he. Om de roze wolk een beetje te bevredigen zijn we alvast gaan shoppen voor babykleding, zoooooo lief! Mijn man en ik hebben uren rondgewandeld, hihihi. Over mijn man: die is zoooooo overbezorgd: herkennen jullie dit? De verloskundige vond het wel aandoenlijk zo'n man die helemaal betrokken is bij de zwangerschap, ik ook maar soms kan ie zo erg letten op wat ik eet en doe dat ik het niet leuk vind. Ben benieuwd of jullie dit ook herkennen. Ik vind het ook moeilijk om de roze wolk te scheiden van mijn werk: ik kan me niet meer zo goed focussen, ben de hele tijd met mijn babietje bezig. Herkennen jullie dit ook? Nou ladies, geniet er lekker van he! Zwangerschapsknuffels!
Hoi Linn, Ik ben pas net aangesloten bij deze groep, maar hartverscheurend om je bericht te lezen. Het is al erg genoeg dat je dit moet meemaken en dan ook nog zo behandelend worden, verschrikkelijk! Ik wens jullie heeeeel veel sterkte en liefde om dit te verwerken! Liefdevolle knuffel!
@Linnn>> Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. Ik leef iig erg met jullie mee en vind het echt verschrikkelijk wat er is gebeurd. Het lijkt me ook erg frustrerend dat je nu moet wachten tot de natuur zijn werk heeft gedaan. Volgens mij is je cyclus daarna ook van slag, dus houd daar rekening mee.. aan de andere kant zeggen ze ook dat je nog hormonen in je bloed hebt en dat de kans op nog een zwangerschap groter is.. En dat hoop ik ook van harte voor jullie.. Je bent meer dan welkom op dit forum en ik hoop je ook snel weer terug te zien hier! Ik wens jullie heel veel sterkte! Dikke knuffel, MeMyself
Lieve Linn, ik leef heel erg met je mee, en hoop dat het gauw weer beter gaat met je ik duim voor je als je het weer gaat proberen, dan zal het vast en zeker goed gaan! Morgen moet ik weer naar de verloskundige, hartje luisten.. maar ik ben zenuwachtig, elke keer weer, of bij mij het nogsteeds goed gaat ofniet. Sterkte Linn, xxx