@ Miracle.. Dat geloof ik graag.. Ik denk dat ik dat ook iedere keer weer zal hebben.. dinsdag gaan wij voor het eerst naar het hartje luisteren.. hoop zo dat het goed zit! Dan zijn we eindelijk de 12 weken voorbij.. op naar de 20 weken hahaha.. best eng allemaal toch? Vind ik iig wel. Laat je weten hoe het is gegaan?
Ja inderdaad.. Heb jij dat niet? Nou, jij hebt ook al een spannend moment gehad hoor.. gelukkig is alles goed afgelopen.. Thanks!
@Mymyself: tuurlijk laat ik weten hoe het is gegaan en of het nogsteeds goed is allemaal Ben ontzettend benieuwt!! Moet om 10:15 daar zijn dus als ik terug ben zal ik meteen een berichtje neerzetten! Wish me luck! xxx
Jaa, ik vind alles zoo spannend, maar deze momenten maken het echt spannend, als het goed gaat geeft het weer wat rust toch? Volgende week 2 september moeten wij weer terug voor een volgende echo. Ik vind het echt heel prettig om op dit forum zoveel ervaringen te lezen, neemt een stuk onzekerheid weg.
Hee meiden! hoe gaat het met jullie? @memyself, hoe was het bij de Vk? @mamasita, herkenbaar! Vriendlief is overbezorgd! Mag zelfs de wasmand niet naar beneden dragen, want kan van de trap vallen.. ag ze zijn zo lief! hier gaat alles goed! Volgende week naar de Vk! Moet nu al om de 3 weken.. Dan gaat het echt pas vlug! Hebben jullie nog plannen voor het weekend? liefs
@Honeyy.. Ik ga a.s. dinsdag naar de vk / dat is wel fijn om om de 3 weken te gaan he! Bij jou gaat het snel zeg! @Miracle.. Good luck!!!! @Mamasita.. schattig he als je vriend extra lief en bezorgt is
Wow meiden de tijd gaat snel heb me vandaag ingeschreven bij de kraam zorg omdat ik alweer 12wk zwanger ben het is nog zo raar allemaal. Dinsdag avond hebben we de nekplooimeting moet zeggen dat ik best wel een beetje gespannen ben daarvoor. met jullie ook nog alles goed?? ik begin nu een beetje wat meer eten binnen te houden dat is wel heel erg prettig
@J00S: het begint steeds echter te worden nu he haha. spannend de nekplooimeting! fijn dat je nu steeds mee eten begint binnen te houden. ik eet sinds deze week weer op normaal niveau en kan eigenlijk alles weer naar binnen krijgen. @linn: heel veel sterkte meid, stoer van je dat je hier nog even kwam kijken.
Hey Meiden, Mag ik me bij jullie toevoegen? Ik weet sinds dinsdag dat ik zwanger ben, na 15 rondes waarvan 3 met clomid en 1 ronde menopur... Ik ben 24 en partner is 25. erg spannend allemaal, en zou graag mijn ervaringen met jullie delen, en andersom natuurlijk Iedereen trouwens van harte gefeliciteerd met het zwanger zijn. grtssz
HEy, Bedankt voor jullie reacties Ja eindelijk na 15 rondes pfff....en ook nog in de vakantie, kan eigenlijks nog niet beter Wij zijn begonnen in mei 2009, maar werdt maar niet ongi 7 mnd niet dus ben doorverwezen naar gyn, en bleek dat ik pco had, gelukkig had mijn partner geen problemen en had volgens gyn suppperzaad Clomid hielp bij 50 en 100 mg niet, en bij de 150mg kreeg ik bijwerkingen maar wel een mega ei van +3cm...maar werdt helaas ongi. Doordat ik teveel negatieve bijwerkingen had van de clomid, moet ik menopur gaan spuiten, ow en ben al zo blij met naaldjes ( niet dus) Maar partner heeft mij ieder avond netjes gespoten. En ja hoor 2 eitjes, en 3e groeide ook maar ging langzaam. Dus pregnyl gezet op de 12e van augustus ( sterfdag van mijn vader) en ja hoor 14 dgn erna een posi test van CB digital. dit is een beetje mijn verhaal via de MMM
hey lieve meiden, Ik ben vanmorgen bij de VK geweest voor de 3de controle, nou alles was PERFECT! De baby was er weer vrolijk op los aan het trappelen, de kleine ondeugt nu heb ik over 4 weken weer een controle, en mn 20 weken echo komt ook steeds dichter bij gelukkig, 8 september Woeeehoeee Kan niet wachten, maar ben ontzettend blij dat alles goed is met de kleine spruit xxxx Mama Miracle
Joehoe..Goed nieuws!!! Ik ben ook superblij voor je! Lucht toch wel weer op he.. Jou dag kan niet meer stuk.. Nu de 20 weken echo nog en ik denk dat de tijd erna helemaal snel gaat! Dikke knuffel.