spannend miracle bijna de 20 weken echo!! ik vond het geweldig om zo lang naar onze kleine meid te kijken, en schoppen dat ze deed dat dat ding op mn buik dat geduw vond ze toch niet zo fijn hahaha.
wat leuk al die verhalen! ik vind mn eerste intakegesprek al spannend laat staan straks de 12 weken echo! zit vandaag in week 7. jeej!! ben wel erg moe. misschien dat ik even een tukkie ga doen
haha jaa ik kan niet wachten, heel hoop mensen zeggen dat ik een jongen krijg, maar ik hoop stiekem ene meid ghehe
hihi nou hopen dat het een meisje is dan mij maakte het niet uit, iedereen dacht jongen en wij zelf ook en het is een meisje
Hallo dames, Ook ik ben zwanger van de 1e en wil dat graag met jullie allemaal delen. Ik zou graag met jullie mee willen kletsen. Ik ben zelf 24 jaar en mijn vriend is 26 en wij zijn echt onwijs blij met de zwangerschap Het was voor ons al bij de 3e ronde raak, echt helemaal fantastisch. Ik ben er nog helemaal hieperdepieper van en wil het eigenlijk wel uitschreeuwen, maar wil het proberen voor me te houden. Ouders van beide kanten weten het wel al, maar voor de rest wil ik het nog niet vertellen.
Gefeliciteerd! Ik ben zelf 23 en weet net dat ik een kleine 5 weken zwanger ben van mijn eerste kindje. Ook hier blijschap alom, en wil het van de daken schreeuwen. vind jij het ook zo lastig om je mond te houden? Bij ons was het ook heel snel raak, en we zijn dolblij. Mij lijkt het gezellig om er lekker over te kletsen! Over alle onzekerheden, mooie momenten enz. Groetjes Mandysuus.
Gefelicteerd allemaal meiden. Ik zit alweer op ruim 9 weken en ik voel me plots een stuk beter. Veel minder misselijk. Zo goed dat het me wel weer onzeker maakt. Als het allemaal maar goed blijft en als we komende Dinsdag maar een hartje zien kloppen. Word met de dag nerveuzer.
Ik weet precies wat je bedoeld.. Ik heb vanaf het begin nergens last van, dus dat maakt me soms ook onzeker, maar ik ben er ook wel erg blij om. Leuk, wij gaan a.s. dinsdag ook naar de vk om naar het hartje te luisteren.. Ik zal aan je denken
gefeliciteerd meiden @naomi: jaa dan hopen wij samen op een meid;p bovenal telt het dat het gezond ter wereld komt das het belangrijkste
@ memyself: Spannend. Hoe laat moet jij Dinsdag? Kunnen we elkaar mentaal ondersteunen. Zeker in zo'n waarin je verder niets ziet en voelt is het super onzeker. Al moet ik zeggen dat ik inmiddels wel weer wat meer vertrouwen heb. We moeten er maar gewoon van geniten, het is zo mooi en zo bijzonder. Ik mag om 19.00 dinsdag!
Ik had vanmiddag ff een momentje van; Straks klopt het hartje niet meer.. Ik ben blij dat ik nergens last van heb, maar dat maakt het zo onwerkelijk. Ik mag om 08:30 uur.. Ik zou zo opgelucht zijn als alles goed is!
Hey moedertjes, Ik heb ook hetzelfde als ik bvb minder misselijk ben dan maak ik me zorgen. Heel veel succes met jullie echo's: gewoon positief blijven denken! Ik duim voor jullie- ik moet zelf as donderdag terug voor een echo.
@smyltje: Hoop je het voor jezelf of voor mij dat het een meid word? @Memyself: Meiss heel veel suc6 met je echo, ik hoop dat het goed zit allemaal, maar probeer je niet teveel zorgen te maken, doe ik namelijk ook niet Zenuwen heb ik wel haha maar die waren snel voorbij toen ik het hartje weer mooi rustig hoorde kloppen Nu maar wachten op 8 september
Hoihoi, Ook ik ben in verwachting van ons 1e kindje, ben 24 maart uitgerekend. Met 9 weken een eerste echo gehad, alles was goed en het hartje klopte. Nu moet ik donderdag over een week voor de 12 weken echo maar ben soms zo onzeker en bang dat dan het hartje niet meer klopt of dat er iets niet goed is! Voel me verder goed en volgens mn man ben ik echt 'zwanger in mn doen en laten' maar vind het wel moeilijk. Is dit voor jullie ook herkenbaar??? Groetjes