Meiden die zwanger zijn van hun eerste beeb!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Julia82, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jo83

jo83 Lid

2 mrt 2010
    27
    0
    0
    Gister de 10 weken echo gehad, en... wat een opluchting. Alles prima in orde.
    Alleen zijn we 6 dagen verder als verwacht. Nu dus 11 weken. Zo schiet het op!!!

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @jo83: kijk dat is altijd fijn haha ben je opeens een week verder! ik werd 5 dagen terug gezet terwijl ik precies weet wanneer mn ei was. met de 20 weken echo zeiden ze dat ze een week voor lag, ja ze lag op mijn schema haha, had dus waarschijnlijk toch lekker gelijk:p

3. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat goed zeg! Ik ben echt blij voor je... jeeeeeehhhh 11 weken alweer :D

4. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Mamasita.. Thanks! Ik ga voor je duimen morgen.. ben erg benieuwd!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier net gebeld door fontys hogeschool eindhoven en we hebben 5 oktober een gratis echo van onze kleine meid :D

6. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat leuk joh!!:D

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja heb er ook kei veel zin in!
    we wilde geen pretecho doen omdat die zo duur zijn. maar bij fontys maken ze gratis echos omdat het echoscopisten in opleiding zijn :)

dus als je niet al te ver van eindhoven of woont is het misschien leuk om dat ook te doen!

8. Mamasita

Mamasita Lid

7 aug 2010
    31
    0
    0
    @ MeMyself: dank je, we kunnen niet wachten joh, we zijn alle 2 weer harstikke vol in onze hoofd en hart over de echo morgen. Ohhhhh we kunnen echt niet wachten... Ik laat morgenmiddag wat van me horen!
    Oja en waar ga je naar toe in Suriname? Mijn vader zit om het half jaar in Suriname, 1 been daar en 1 been in NL dus.

@Naomi: handig die gratis echo! Goed om te onthouden!

9. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @gratis echo, wat leuk. Jammer dat Eindhoven voor mij te ver weg is. Veel plezier.

10. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    We gaan naar Paramaribo. Mijn vriend komt daar vandaan en zijn ouders/(sommige)familieleden wonen er nog. Mijn vriend is is een halfbloedje (nl/su) en het surinaamse gedeelte bestaat uit oma:indiaan/opa:chinees, dus hij is een tintje donkerder dan ik hahaha.. Wat doet je vader daar zo vaak?

Ik kan het me goed voorstellen voor morgen.. Hoelaat hebben jullie een afspraak? Ik hou zp morgen in de gaten en zal aan je denken en voor je duimen!;)

11. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@Naomi: Nou ik voel het afentoe, maar niet echt regelmatig nog.. maar dat heb ik ook tege de VK gezegt, en ze zei dat ze tusse de 25 en 27 weken echt wel wil dat ik de baby elke dag wel voel:) nu is het dus nog niet zo erg.
    Maar de baby maakt me wel steeds zwakker, moet steeds meer eten.. vanmorgen merkte ik het heel erg, ik stond op uit me bed, en k was draaierig en voor ik t wist lag ik op de grond, en toen wilde ik naar de keuken lopen en toen was het weer raak lag ik weer.. toen heb ik gegeten en ik voel me nogsteeds niet top. Heb al wel contact gehad met de VK en die zei dat ik te lage suikers had omdat ik dus echt duidelijke symptomen daarvan had.. nou ik schrok best wel, maar werd gerust gesteld toen ze zei dat het de kleine geen kwaad kon doen, maar dat ik wel nog meer moest gaan eten:)
    dussss dat doen we dan maar:p
    hopelijk zie ik 8 september niets waar ik van zal schrikken, want ben zooo bang dat er wat mis is mt mn kindje, dat het wel en niet goed gaat..:(
    Pfff onzekerheid en zenuwen slopen je op den duur ook behoorlijk.. het moet dus snel 8 september worden!:)

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @miracle: zorg dat je voldoende eet! ik eet momenteel ook best veel, meer als dat ik gewend ben maar mn lijf vraagt erom dus eet ik gerust 1 of 2 boterhammen meer.

8 september is over een week al! dan moet ik namelijk voor controle haha en de 10e trouwen we. voor je het weet is het de 8e al ;) als je de kleine voelt krijg je vast en zeker geen slecht nieuws hoor...... spannend blijft het altijd wel wat vind ik maar als je de kleine soms voelt is het prima. is het teken dat het hartje in ieder geval klopt.

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey, we hebben net echo gehad, we zijn verder dan gedacht, nu 9 weken, en 6 april uitgerekend. Hartje gehoord, was allemaal goed, hummeltje is 22mm :D en wij zijn blij

14. Mamasita

Mamasita Lid

7 aug 2010
    31
    0
    0
    Haai MeMyself,

Hij is pensionado en heeft een stuk land in suriname, dus dan is hij weer thuis waar hij opgegroeid is en het weer is ook beter voor zijn gezondheid, doet hem goed. Het is ook in paramaribo :). Hij zit nu nog in NL. Wow Indiaans, mooi hoor!
    We hebben morgenmiddag de afspraak, spannnnennddd he, o we zijn zo verliefd op die kleine van ons, hiihihi.

Geniet lekker van je zwangerschap he!

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    spannend mamasita!!

16. Miracle1990

@naomi: Jaa dat klopt, ik had 27 augustus controle, en toen was alles in orde:) maar hoop gewoon dat ze op de echo niets afwijkends zien, en dat het voor ons een leuke echo word:)
    Gefeliciteerd alvast met je huwelijk!:) leuk!!:) wij willen ook heel graag trouwen,,, maar dan gratis, en later echt nog een keer overdoen.. maar we weten niet of dat nog kan... er word namelijk gezegt dat gratis trouwen in onze gemeente afgeschaft is.. moeten we nog even na kijken:) en inderdaad.. ik vind het super als ik de kleine voel, ik kan echt nit wachten tot dat wat regelmatiger word hihihi:)
    @MoniqueP: wauw! gefeliciteerd meis:) zo schiet het al op he, ik heb me in het begin ook vergist.. dacht dat ik 3 weken was, was ik al gewoon bijna 6 :p me eerste echo bleek dat ik 10 weken en 3dagen was. Kan je nagaan hoe goed die echo's eigelijk wel niet zijn he;)

17. Miracle1990

meiden, ik voelde net 3x een soort knappend zeepbelletje van binnen, zou dit mn kindje kunne zijn?:O
    Zou zo leuk zijn, alleen voel ik het helaas nogsteeds niet aan de buitenkant:(

18. Mamasita

Mamasita Lid

7 aug 2010
    31
    0
    0
    Ja he smyltje! Leuk dat je gereageerd hebt. Ik laat morgen wat van me horen. Kan niet slapen, ben nog wakker, net nog een heerlijk bord gamba's klaargemaakt.:)

19. Mamasita

Mamasita Lid

7 aug 2010
    31
    0
    0

Harstikke mooi!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @moniqueP: super dat de echo goed was! altijd leuk om verder te zijn dan je denkt is weer een meevaller ;)

@miracle: ja waarschijnlijk is dat de kleine die je gevoeld hebt ;) ze zeggen dat wanneer je het duidelijk van binnen voelt het 2 weken duurt voordat je het buiten ook kan voelen. bij mij klopte dit inderdaad. 2 weken na de duidelijke schopjes voelde ik het van buiten.

Deel Deze Pagina