@naomi: was het ook bij jou een knappend belletjes gevoel van binnen dan? en was dat regelmatig of niet regelmatig?
@miracle: ik omschrijf het altijd als een trillend spiertje maar knappend belletje wordt vaak genoemd. heel onregelmatig was het altijd. nu soms weleens 7 keer achter elkaar maar dan heeft ze de hik.
@Miracle.. Ik hoorde van een vriendin van me dat het bij haar voelde als een vlindertje die in je buik fladdert hihi.. kan niet wachten om dat te voelen!
@Memyself en Smyltje: We hebben vandaag onze echo gehad en alles zag er perfect uit! Ik praat elke dag veel tegen de baby en had gevraagd of de baby wilde zwaaien tijdens de echo: vandaag dus de echo gehad en ja hoor een handje omhoog, zooooooo lieffffff!! Nou die roze wolk wordt alleen maar groter hier, mijn man en ik zijn echt zoooo gelukkig. Was prachtig om de baby te zien bewegen, wat een geschenk zeg! Bedankt voor jullie steun he!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhh!!!!! Ik ben superblij voor je.. wat een opluchting he! Die van ons zwaaide ook haha. Aaaah echt leuk zeg! Geniet van de roze wolk en val er niet af
@monique, wat fijn dat de echo goed was! Ik miste je hier al een beetje, is het erg druk op je werk? @alle anderen met en goed echo, gefeliciteerd! @kindje voelen. Ik voel ook regelmatig een plopje (@miracle, inderdaad een soort zeepbelletje) in mijn buik, dacht dat het wel m'n darmen ofzo zouden zijn, maar volgens de vk is het ons kindje. HOERA! Het gevoel wordt ineens veel specialer. Bij de vk was trouwens alles helemaal goed. De vorige keer was ik afgevallen, maar nu ben ik weer terug op mijn startgewicht. Eind van de maand heb ik de 20 weken echo. Spannend..
hoi siep! ja super druk op mn werk, pff wat komt er veel bij kijken, en ik moet nog zo veel overgeven dat ik om half 9 in bed lig en slaap tot de volgende ochtend. Zo blij met de echo!!! Heb t vandag op mn werk tegen bouwcoordinator en directrice vertelt. Ze reageerden echt super leuk, en heb een tijdelijk contract, maar ze zijn heel blij met me! en ze zeiden dat ik me geen zorgen hoefde te maken Ben echt blij nu Hoe is t bij de andere dames hier?
Wat fijn om te horen dat ze erg blij met je zijn en dat je je geen zorgen hoeft te maken.. Wat een geruststelling dan he! Ben blij voor je
ja, dank je wel, het is echt een pak van mijn hart! Echt fijn, ik kan nu echt genieten en nu mag de hele wereld t ook weten!
@Monique, wat fijn dat ze zo positief reageerden. Nu genieten van je zwangerschap en het aan iedereen vertellen! (alhoewel, genieten als je zoveel overgeeft...)
ja heb al veel mensen gesproken vandaag, vanavond kan t wel van de daken schreeuwen, iedereen is enthousiastv slaap lekker allemaal!
hey meiden, dit is mn buikje vandaag. (2september) vinden jullie hem al groot, normaal, of klein? ik zelf vind hem op de foto klein, maar int echt lijkt het ZO groot.. ben benieuwt naar jullie reactie
@miracle: mooi buikje hoor!! vind hem gewoon normaal voor de 19 weken bijna 20 weken zie ik hihi. mijn buik is kleiner volgens mij
Ik vind m groot.. maar dat komt omdat je bij mij nog helemaal niks ziet en ik me niet kan voorstellen dat ik straks ook zo'n mooie buik heb
zo ook hier een maand lang geklets kwijt jammer genoeg maar hij is niet gesloten!! hoe gaat het met jullie dames?