fijn dat je leggings gevonden hebt!! zal wel een stuk lekkerder zitten hihi. waar heb je ze nou gehaald?
Hey lieve meiden, ik ben gister naar het ziekenhuis geweest voor jan met de korte achternaam.. Er schijnt iets fout te zijn gegaan, en de gyn wist niet waarvoor ik nou precies kwam, terwijl hij een blaadje voor zich had waar het opstond maar hij begreep het nogsteeds niet! Nou moet ik maandag naar me VK en dan gaan we verder kijken.. helaas voor mij dus nogsteeds onduidelijkheden Groetjes.
@miracle: wat lullig dat je voor niets bent geweest!!! het had toch te maken met een ader in je liezen of iets of zit ik nu helemaal verkeerd? hopelijk heb je snel wel duidelijkheid.
@Naomi: klopt idd een ader in me lies. ik hoop ook dat ik snel meer duidelijkheid heb en gauw kan beginne met vaststelle dak een keizersnee krijg
@ Miracle, Jeetje wat vervelend en wat een jan ... van een dokter dat hij ondanks het verwijs briefje nog niets mee kon. Had hij niet even tel kontact kunnen maken met je verloskundige zodat je niet helemaal voor niets was gekomen maar dat er vaat onderzoeken konden worden aangevraagt? Ik hoop dat je snel weer heen kan en dat je dan iemand treft die beter is. @ naomi, ik ben gek van de mama lijn van de hema niet te duur en een heerlijke stof om te dragen zelf voor mijn dikke kont(mt 50) groot genoeg. Wij hebben vandaag ook weer even onze kanjer bekeken en gehoordt ik ben nog geen ons aangekomen maar kindje groeit als kool.
@joos: hier hebben we wel een hema maar niet echt mama kleren helaas, alleen ondergoed en die zitten super!!! lekker he als je nog niets aangekomen bent hihi, hier nu 4 kilootjes erbij dus ook nog heel weinig @miracle: ik duim voor je mee dat je snel duidelijkheid hebt!!
@miracle, wat ontzettend balen zeg! Wanneer heb je een nieuwe afspraak? @Naomi, 1 bij miss etam en 1 bij de prenatal.
@J00S: dank je wel meis! Hopelijk komt het goed @Naomi: dank je wel, hopelijk krijg ik maandag meer duidelijkheid, en mn zin @Siep: maandag moet ik naar me VK en dan gaan we kijken of ik WEL bij het VU in amsterdam terrecht kan ofniet spannend dus! ik laat het maandag even aan jullie weten! groetjes
Hoi meiden, Ik ben nieuw hier, maar zoals het topic zegt.. Ook zwanger van ons eerste ukkie! We gaan ons prachtige wondertje vanmiddag voor het eerst bekijken ( als het goed is). Ik ben nu 7 weken +3 en ben dus 27 mei 2011 uitgerekend En het lijkt me leuk om hier gezellig mee te kletsen/lezen als jullie dat goed vinden?? Liefs
hoi troetelbeer, welkom! Wij zijn net bij de vk geweest en daar voor t eerst het hartje gehoord, wat een opluchting weer zeg heerlijk, ben zo blij! Hoe is t met iedereen hier?
troetelbeer welkom!!! gefeliciteerd met je zwangerschap @monique: leuk he om dat hartje te horen hier volgende week weer!!
ja ja geweldig zeg! met de echo ook gehoord, alleen was die dokter niet zo aardig, dus had t gevoel dat ze ons afraffelde. En nu liet de vk t extra lang horen! geweldig Wel fijn hoor, maar jij kan t nnu ook wel voelen? Dat lijkt me ook gaaf! De baby voelen
oww dat is niet fijn als je iemand hebt die het afraffeld! gelukkig had je nu een leuke vk. ja ik voelde de kleine voor het eerst met 14/15 weken heel licht en duidelijk met 16 weken dus al een hele tijd hihi. mn placenta ligt achter dus dat scheelt heel veel. we hebben ook nog een giga drukke beeb dus dat is wel leuk! ze ligt echt nooit stil en vooral met echos niet, dan draait ze constant weg en schoppen en slaan hihi onmogelijk om dan iets op te meten....
oooh geweldig toch!!! heerlijk hoor! nou ik kan ook niet wachten haha. Ben blij dat ik t woensdag aan de ouders en kinderen kan vertelllen, dan is t geen geheim meer gelukkig Ik voel nu nog neits hoor!
heb je het zo lang geheim gehouden!! ik heb het iedereen verteld met 9 weken hihi, ik kan mn mond toch niet houden. oww je gaat van zelf wel iets voelen hoor hihi. ik moet er vandoor ga lekker frisbeeen met de honden!! doeggg
ja ik weet dat ik t ga voelen, maar ik wil alles NU haha dat gaat niet. Nee, ben dan 15 weken, dan mag t wel, maar ik weet dat sommige ouders erg moeilijk gaan doen maar de kindjes vinden t geweldig
Hey meiden, Gisteren voor de echo geweest en jeeeetje wat is dat prachtig Zo verliefd op dat kleine knipperlichtje.. Liefs
@troetelbeer: fijn dat de echo goed was!! @moniquep: wat jammer dat je weet dat er ouders moeilijk gaan doen... welke groep heb je?