haha die J00S ik heb nog nooit gaatjes gehad nu nogsteeds niet gelukkig Mobius en Troetelbeer, welkom trug
Ik hadze ook nooit nu al 4 binnen een half jaar ik baal als een stekker jo maar ach kan wel zeggen dat ik tot mijn 33ste nooit iets aan mijn gebit heb gehad dus dit gaat vast ook wel weer over als purk eruit is
Even een ego berichtje. Ik heb net een afspraak gemaakt voor een pretecho op 20 november! Ik blijk deze te krijgen van mijn ziektekostenverzekering. Beetje vreemd, maar wel erg leuk. Ook heb ik vandaag zwangerschapsfitness geregeld. ik had mij al eerder opgegeven, maar die cursus werd afgelast wegens te weinig belangstelling. En tenslotte... Heb ik een naaimachine gekocht! Ik vond het en behoorlijke uitgave, maar ik heb het toch maar gedaan. Heb heel veel zin om allemaal leuke dingen voor ons mannetje te gaan naaien! Een nuttig dagje vrij dus (ik heb ook de keuken en de woonkamer schoongemaakt ), morgen maar weer werken. Dat is goedkoper
@J00S: Jaa zal vast wel weer goed komen meis @Siep: haha okee, een naaimachine, ik weet niet eens hoe ik daarmee overweg moet haha Maar wel erg leuk
@ siep goede investering meid lekker zelf maken levert plezier, bewondering en uiteindelijk ook nog een geld op
jep, ik heb een paar jaar naailes gehad, maar naaide thuis nog op een 35 jaar oude naaimachine. Ik hoop dat deze veel beter werkt.
Hey meiden, ik wou jullie even op de hoogte stellen, ik ben vandaag gelukkig iets wijzer geworden Ik moest vandaag bij ht ziekenhuis in Almere zijn, om te praten over hoe mijn bevalling en zwangerschap verder zullen gaan.. Ik heb er uitgebreid over gesproken met de gyn, en hij is het met me eens dat er geen onnodige risico's genomen moeten worden, dus hij gaat mij bespreken in het grote overleg woensdag, en dan weet ik 3 november hoop ik wat meer wat er gaat gebeuren. Verder hebben we gewoon een normaal consult van de VK in het ziekenhuis gehad, en hebben we even naar onze kleine meid mogen kijken.. alleen is ze wel erg aan de kleine kant.. dus willen ze de groei nu in de gaten houden, ik heb aan gegeven dat ik indisch bloed in me heb, en zelf oo kniet groot ben dus dat het dan waarsgeinlijk een klein kindje blijft. Ondanks dat wil de gyn de groei wel in de gaten houden, ik vind dit natuurlijk niet erg, en alleen maar goed dat er extra na gekeken word Verder heb ik ook meteen vandaag bloed kunnen laten prikken, en zijn we met een gerust hart naar huis gegaan vandaag, ik hoop 3 november een beetje de keuze te weten van de gyn wat hij het beste vind om te doen voor mijn bevalling Ik hou jullie op de hoogte maar vandaag kon mn dag niet meer stuk! Ik schijn qua metingen wel op de 27 wkn en 1dag te zitten nu, maar ik mag gewoon mn eigen telling behouden die 2 dagen zijn namelijk niet zo erg
*schaam schaam schaam* Hee meiden! Sorry Sorry dat ik zoooooo lang niks van me heb laten horen!! Hoe gaat het met jullie? Hier is het nog een heel heisa geweest! ik was doorgestuurd naar de Gyn. omdat ons meisje veels te klein is,- ze loopt 3 wkn achter op groei - en moest iedere week terug komen en om de 2 wkn voor een groeiecho. Maandag 4 okt. had ik die groei echo, en kreeg al te horen dat ons kleintje al ontzettend ver ingedaald is maar dat ze nog steeds te klein is! smiddags moest ik naar de arts, en ben toen meteen opgenomen en aan de weeenremmers gelegd! had namelijk al weeen.. nou dacht dat die altijd pijn deden.. nou niet dus!! (A) 4 dgn in het z-huis gelegen en nu streng onder controle en bij ieder pijntje terug komen.. gelukkig dat ons meisje toen is blijven zitten, was pas 33 wkn! Oeii dit is even een ego berichtje, maar vanaf nu blijf ik trouw meekletsen!! Veel liefs xxx
@miracle, Fijn dat je nu wat gerustgesteld bent. En heel goed dat de gyn geen onnodig risico wil nemen. @honeyy, jeetje wat een verhaal! gelukkig zit jullie meisje nog veilig in je buik. Voor jou zijn het nu echt de allerlaatste loodjes. Verwacht je dat je te vroeg gaat bevallen? (met dit verhaal in je achterhoofd?)
Hee siep! ja ik denk het wel! Vooral omdat mn baarmoedermond ook al week is, en de cervix al verkort en natuurlijk omdat ons meisje al zo ver ingedaald is! de Gyn had gekeken en toen ze liet zien waar het hoofdje zat, dan is het voor me gevoel nog maar een cm of 5/6 naar de uitgang Hoe gaat het met jou?
Met mij is alles goed. Voor buitenstaanders is het nu eindelijk te zien dat ik zwanger ben. Kindje groeit voorspoedig en is bij de 20 weken echo helemaal goedgekeurd!
@honey: jeetje meid wat een verhaal!! gelukkig is jullie meisje blijven zitten! loopt ze nu al een beetje bij op de groei of nog steeds zo ver achter? suc6 met de laatste loodjes hihi @miralce: gelukkig een goed gesprek gehad meis, ben benieuwd naar de uitslag straks van hun overleg. fijn dat ze geen risicos willen nemen in ieder geval! hier gaat alles nog prima! nog een paar weekjes werken en dan met verlof jippie!!!
Siep; Fijn he als mensen het gaan zien! bij mij valt het nu echt pas een beetje op en dat is toch wel jammer! weet je ook wat het word? Noami; ze loopt nog steeds 3 wkn achter. maar voor die groei, groeit ze wel goed op de lijn snap je hihi.. lekker verlof! met hoeveel weken ga je? k zit nu 3 wkn thuis en verveel me al.. erg he.. zal eens een buik foto spammen :d ben wel benieuwt naar jullie buikjes xxx
@Honeyy: Welkom trug meisje, ik hoop dat het wel goedkomt met de kleine Gwn rustig aandoen @Naomi: jaa das zeker een geruststelling, ik was namelijk ontzettend zenuwachtig voor wat er ging gebeuren maar gelukkig begrepen ze me meteen en werd er meteen gezegt dat ze geen risico's willen nemen, ben ik wel blij mee @Siep: dank je wel, het komt allemaal wel goed, ze gaan gewoon de opties bekijken, als het ook met een vacuum gwn kan, doen ze dat.. maar eerst alles bespreken natuurlijk, en das wel fijn
@honey: fijn dat ze dan voor die weken wel mooi op schema loopt. en wat een bescheiden buikje heb jij zeg voor 35 weken! ik zal de mijne zo eens plaatsen is van 29,3 weken. ik ga op mn werk als gastouder met 34 weken met verlof en in de dierenwinkel met 36 weken.
Ik zal ook weer eens een foto van mn buikje maken XD Moek alleen ff een vriendin daarvoor strikken ghehe
Wauww naomi wat mooi!!! *jaloers* echt mini he voor 35.. dacht ik nou mn buik groeit hard, komt eindelijk die toeter eens is madam al aan het indalen.. zakt alles alweer naar beneden grrr.. Miracle; ben wel nieuwsgierig naar je buik hoor!! of camera op zelf ontspanner x
@honey: ach je moet maar zo denken, jij bent straks weer lekker snel in je oude vorm hahah dat zal hier langer duren ik vind mijn buik helemaal niet mooi, omdat ie niet rond is voel me zonder kleren net een hangbuikzijntje met tijgerprint erop.....
@Honeyy: ik heb zelf geen camera, wilde ik wel maar me vriend vind dat overbodig En mn buik is helemaaaaal niet groot, maar begint wel vervelend te worden haha Maar zal eens kijken wanneer me vriendin kan, die vind fotos maken leuk, dus zal haar eens vrage