Meiden die zwanger zijn van hun eerste beeb!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Julia82, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @honeyy, het wordt een jongetje! :)

Mooie buikfoto's, ik zal er ook eens 1 maken.

2. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    poli kliniekmederwerkster
    noord-holland
    [​IMG] ik dacht laat ik dan ook maar mijn leuke 20weken buikje laten zien. Nog niet mooi rond maar ben bang dat dat er ook niet in zit, ik had al 2 rollen voor het zwanger zijn ben al blij dat ik nu wel zwanger lijk ipv dik :D

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @J00S: mooi buikje al zeg!!
    en hier ook nog steeds 2 rollen hihi al wordt het steeds minder hoor. als ik zit kan ik nog steeds mn navel zien:p

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    buikje van vandaag :)

5. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    @ smyltje wat een mooi buikje krijg jij al.

Wij hebben net de 20wk echo gehad en alles was goed gelukkig ook is de kleine niet preuts en was alles al heel snel goed in beeld voor de echografiste ze schrok ervan dat ze snel weg ging van de plek en toch even vroeg of we wel willen weten wat het wordt. Nou het wordt een lekkere stoere JONGEN :D

6. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd met jullie mannetje!!!

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    joos gefeliciteerd met jullie lekkere stoere kereltje:D

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Naomi; nou ik ben toch echt jaloers op je buik :p op iedereen eigenlijk! mooie buikjes! :D hier denkt iedereen dat ik pas 3 mnd ben ofzo.. pff

j00s; wat fijn dat de echo goed was! gefeliciteerd!! :D nu kun je echt gaan genieten! :D

Monique; gefeliciteerd met je 17 wkn :D

x

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    naomi: dat meen je niet!? denken ze dat echt? Ik denk dat dat mij ook gaat gebeuren, bij mij zie je ook nog bijna niets, dus ja, sommige hebben dat. Ik heb ook leuke buikbanden gekocht, maar die ga ik echt nog niet dragen hoor! Wat zegt je vk ervan?

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @monique: ik denk dat je honey bedoelt ;)

@honey: hihi nou ook leuk om een keertje te horen :)
    mn ventje is ook helemaal trots op mijn buik hihi.
    weet je een buik is nooit goed volgens andere mensen!
    jij hebt een te kleine buik, ik heb een te grote buik, het is ook nooit goed! mensen zullen nooit eens zeggen dat je een mooi buikje hebt.
    ben je ook nog maar zo weinig aangekomen of dat niet??
    hier nu 6 kilo dus dat is niet veel vindt ik zelf voor 30 weken!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @J00S: super dat jullie een ventje krijgen!! gefeliciteerd hoor :)
    hier had de kleine meid er ook weinig problemen mee om met de benen wijd in beeld te komen.

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja sorry bedoelde honey, haha zit niet op te letten:D

13. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @buik, ik heb ook nog niet zoveel buik. Het is inderdaad nooit goed. Ik krijg commentaar dat ik wel genoeg moet eten en een vriendin die wel een flinke buik heeft krijgt commentaar dat ze hopen dat het kindje niet te groot wordt. Zolang de vk het goed vindt, vind ik het prima!

14. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    Zo net even voor onze tijdelijke kamer via markt plaats een commode en ledikant opgehaald en dat voor maar € 25.00 :D en in een hele goede staat wie doet me wat :p

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    zooo, hier is het rustig! waar is iedereen? druk op andere forum's?!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    inderdaad erg rustig hier hihi, was me nog niet opgevallen eigenlijk ;)

17. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    Grappig was mij ook al opgevallen wilde net gaan vragen of er niemand meer bij de verloskundige of voor een echo was geweest?

Wij hadden vrijdag een afspraak bij de verloskundige en opa mocht dit keer mee (papa moest werken) opa krijgt dit jaar nog een operatie aan zijn buik aorta dus hij moest kleintje natuurlijk nog wel even live zien bewegen we hebben namelijk pas 29 nov een pret echo. Purkje is erg druk maar op dat moment was er geen beweging in te krijgen maar wel een sterk hartje te zien en horen dus opa had traantjes (het is het eerste kleinkind)

Hoe is het verder met iedereen?

18. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat je opa (jouw vader?) hebt meegenomen.

Met mij is alles trouwens helemaal in orde. Heb vandaag alleen een hele drukke beeb in mijn buik. Ik ben nu toch echt wel een beetje moe van alle die trappen in mijn maag (ik weet dat het gezeur is, ben blij dat hij beweegt).

Een afspraak met de verloskundige heb ik pas weer over 2 weken. Dat weekend hebben we trouwens ook de pretecho :).

19. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #719 MeMyself, 8 nov 2010
    Laatst bewerkt: 8 nov 2010
    Hallo allemaal,

Ik las alles nog wel, maar schreef eigenlijk niets meer.. Waarom weet ik ook niet.. Heb het gevoel dat ik te druk ben met mezelf haha.. Op mn werk ook.. ik wil helemaal niet met het werk bezig zijn.. wil iedere dag met zwanger zijn en de kleine meid bezig zijn hihi.. Herkenbaar?

Ik heb laatst de 20 weken echo gehad en ik was zo opgelucht dat alles (voor zover ze kunnen zien) goed is:D En het een meisje:D Niet dat dat wat uitmaakte hoor.. als het maar gezond is.. het is wel fijn dat je je nu erop kan richten qua naam(help!), babykamer, kleertjes enz..

In december hebben we een pretecho en omdat mn ouders een uur rijden bij ons vandaan wonen heb ik gevraagd of ze het leuk zouden vinden om erbij te zijn. Nou dat vonden ze een geweldig plan en daarom heb ik een afspraak gemaakt op een zaterdag bij hun in de buurt:D

Verder gaat het zn gangetje wel.. babykamer is af.. op de puntjes op de i en accessoires na.

Ben afgelopen weekend ook naar de jonge gezinnen beurs geweest.. Nog meer meiden geweest?

Sorry dat ik niet mee zo actief ben geweest!!!:);)

@Joos.. Wat leuk dat opa is mee geweest.. leuk he om ze zo trots te zien!

20. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina