Meiden die zwanger zijn van hun eerste beeb!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Julia82, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @J00S: kun je haar al zien dan op echos?? heel veel plezier alvast!

hier vrijdag een liggings en groei echo ik ben benieuwd!

2. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden zaterdag de 3D echo en het was leuk! Geen haar gezien trouwens. Wel hebben wij geconcludeerd dat hij net zo eigenwijs is als zijn vader, hij lag met zijn voeten en handen voor het gezicht en wilde die ook niet weghalen. :p
    Uiteindelijk toch een par mooie foto's gekregen. En... nu zijn beide oma's er van overtuigd dat hij op hun kind lijkt (dus mijn moeder denkt dat hij op mij lijkt, de moeder van mijn vriend dat hij op hem lijkt ;)). Ik lach me slap. Ze zijn het er in ieder geval over eens dat het een knap kind is...

Maandag controle bij de vk en weer helemaal goedgekeurd. Ik voel me ook super goed, maar toch is nu de tijd gekomen van afbouwen naar mijn verlof toe. Ik hoef nog maar 3,5 week te werken en doordat ik ADV uren over had heb ik vanaf nu elke woensdag vrij. Nu nog 14 werkdagen dus :$.

Op school is dit eindelijk ook doorgedrongen, dus zijn ze nu op zoek naar een vervanger. Ik hoop wel nog even fatsoenlijk de tijd te krijgen om de boel over te dragen.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @siep: super dat de echo en controle goed waren!!

daar beginnen ze dan ook pas mee daar op school... lijkt me dat ze gelijk op zoek gaan naar vervanger maar niet dus.
    lekker hoor nog maar zo kort werken!

ik ben als gastouder al met verlof op zaterdag moet ik nog 2 keertjes maar dat zie ik toch niet als werk hihi.

4. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    poli kliniekmederwerkster
    noord-holland
    JA haar groei was te zien wel als dons maar toch het komt er (hij heeft nu al meer dan papa) Ook hier net zo eigenwijs als mama handen voor gezicht en geen seconde stil gelegen wel 31 foto's. Hij gebruikt de placenta als kussen erg grappig om te zien.
    @ Siep jeetje wat zijn ze laat met regelen nou ja niet geheel jou zorg toch?

5. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Gut ik was dit topic ff kwijtXD
    Hoe gaat het hier meiden???:)
    Hier gaat alles lekker zn gangetje, merk wel dat de kleine vaak op een zenuw gaat zitten waardoor ik bijna flauwval of gwn echt tegen de vlakte ga, verder gedraagt ze zich redelijk :p

6. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    Go wat vervelend die flauwval acties hoe kan ze op een zenuw zitten dan?? En waarom ga je verder de controles hebben in het VU dan??(ik ben er ook geboren :) )

Verder is het hier erg rustig op het forum maar dat is ook goed nieuws want mensen praten vaker als ze iets te klagen hebben dan als ze niet echt iets raars mee maken.

Groetjes Joos

7. Miracle1990

@J00S: nou weet niet precies hoe ik het moet uitleggen, maar heb vaker gewoon heel veel last van duizeligheid en alles zien draaien, zou ook best kunnen dat ik dan gewoon teveel energie ineens verbruik hoor..:)
    En over het VU, ik heb een vrij grote medische achtergrond, ben aan van alles in mn lichaam geopereerd, en ze willen nu kijken of mijn lichaam de bevalling wel aankan, ik werd van hot naar her gestuurt, en toen ik bij het VU kwam zeide ze wrm ben je nu pas hier.. tja.. mn verloskundige wilde gewoon me niet serieus nemen, ik had met dag 1 van me zwangerschap gwn contact moete hebben met het VU maarja:) nu zit ik er dus, heb maandag weer een afspraak ik hoop dat ze dan al overleg hebben gehad, en of ze weten wat ze gaan doen:)
    (ikzelf ga het liefst voor een keizersnee) maar als hun zeggen vaginaal kan je het ook wel aan, vertrouw ik daarop, hun hebben al 3x mn leven gered, dus voel me daar ook echt wel in goeie handen:) nu maar duimen voor maandag:( helaas kan me vriend niet mee, zn baas is vreselijk moeilijk aant doen om m vrij te geven, terwijl het ZO belangrijk is voor mij, dus heb ik papsielief gevraagt met me mee te gaan, en die wil graag met me mee:$ das dan weer een hele opluchting gelukkig:) Ben ik toch niet alleen:D

8. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miracle, jij had toch een slagaderlijke bloeding in je lies gehad ofzo? Fijn dat je nu vertrouwen hebt in het ziekenhuis waar je onder behandeling bent.

Dat flauwvallen lijkt mij trouwens ook niet fijn!

9. Miracle1990

@siep: dat klopt, slagader was geknapt in me lies ja, en dit ziekenhuis heeft me gered:$ tja, wilde niets liever dan in amsterdam bevallen, zei ik vanaf dag 1 al, had ik maar slim geweest dan had ik nu allang duidelijkheid :O

10. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    Miracle o sorry dat was jij idd van de lies die door je vader nog even werdt opgemerkt en dat het toen zo lang duurde voordat je bij het zh kon komen :S Ja wel fijn dat het nu dan uitgezocht is en wat naar van je vriend zijn baas om niet even een paar uur vrij te geven. Wel lief dat je papa mee gaat met je ben je niet zo alleen. Nou meid sterkte

11. Miracle1990

@J00S: dank je wel meis,
    ben vandaag dus geweest, en ik krijg een geplande keizersnee, deze zal plaatsvinden op 11-1-'11:) de 10de word ik opgenomen om 14 uur, ghehe dus het word spannend:) maar heb eindelijk wat ik wilde hihi:) en das duidelijk, en een keizersnee, ze wille gwn geen onnodig risico lopen:)

12. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miracle, dat lijkt me in jouw geval goed nieuws! Wat een mooie datum trouwens.

13. Miracle1990

@siep: jaa idd is ook geweldig nieuws voor mij:)
    En idd een hele mooie datum hihi:D

14. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    Ja idd geweldig nieuws meid wat zal er een last van je afgevallen zijn nu. Nou geniet maar lekker van je laatste weekjes en die datum is echt top gekozen :D

Hier gestress mijn pa heeft eenh AAA(abdominaal atiria anorisma) hij heeft deze al zeker 3 jr en is in de afgelopen 3 maanden erg snel gegroeit en dat betekend dus dat hij nu een opperatie moet ondergaan om een stent te plaatsen in het anorisma. Morgen(vrijdag) krijgt hij te horen of het via de lies gedaan kan worden dan maar 1 wk ziekenhuis of via de buik gedaan moet worden dan zeker 3 wk zoet in zh met opname op de ic waar we echt niet op zitten te wachten. Help hoe kan ik met deze stress omgaan??
    Morgen ook naar de verloskundige voor checkup nou maar hopen dat onze purk geen last heb van zijn opvliegende mama :S

15. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    pffff...JOOS, ik hoop dat de verloskundige je in ieder geval gerust heeft kunnen stellen over je kindje.

Verder wens ik je heel veel sterkte de komende weken.

16. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    Dank je wel en ja onze purk groeit nog steeds goed en is ook zeer beweeglijk dus dat is weer even rust over 3 wk bloed prik ivm resus hopelijk nog geen anti stoffen aan het maken kan ik daarna de anti stoffen via de injectie krijgen maar dan de goede :D

Mijn pa is waarschijnlijk al half januari de pineut dus gelukkig even rust voor de feestdagen. Dus daar maar even super geod van genieten

17. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geniet idd maar van de feestdagen, en die resusprik, die krijg ik woensdag. Ik zal laten weten of het pijn doet.

18. Miracle1990

@J00S: sterkte wijffiej!!

Hier is alles rustig gelukkig, heb geen last van mn rug meer, alleen wil ik vandaag weer aan mn huis beginne, heb afgelopen dagen ff niets gedaan alleen maar gezeten en gelegen, en dat werkt wel.
    Weet bijna zeker dat als mn huisje klaar is zo dat ik weer last ga krijge, maar hou me vingers gekruist dat het een keer niet zo is!:)
    Verder allemaal fijne sinterklaas voor de mensen die het vieren!!:)
    xxx

19. Miracle1990

Gut meiden wat is het weer stil hier:p allemaal druk zeker?:)

20. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ik ben er ook net achter dat ik zwanger ben. Ben zo ontzettend gelukkig. Na de 3e keer al gelukt en pas in oktober gestopt met de pil. Vandaag precies 5 weken. Joepie de poepie. Maar oh zo moe.. pff

Deel Deze Pagina