iedereen is al bijna met verlof hier, voor mij begint het net. mijn uitgerekende datum is 23-08 (tot nu toe) en ik ben lerares op de middelbare school. Onze zomervakantie start 11-07 maar 14 dagen daarvoor beginnen al de toetsweek enzo. Ik hoop dat ik tot de 11de gewoon les kan geven. De 12e ben ik dan 34 weken. Zou echt ideaal zijn. Bij ons ook slecht met vervanging regelen. andere docent die vorig jaar bevallen is, daar hadden ze de laatste week pas vervanging voor, erg onhandig. Ik wil het nu echt zelf gaan regelen hier.
@sjulie, gefeliciteerd! En ik zie dubbel gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed blijft gaan, veel plezier bij de echo volgende week!
Ik ga officeel 27 jan met verlof maar nu mag ik per werkdag zeggen of ik kom of niet moet toegeven het weekend rust doet me al erg goed maandag nog gewoon even vrij genomen dus woensdag ga ik nog wel even werken die middag mijn pa naar het zh brengen donderdag zijn aorta operatie dus nog even spannend.
zo is weer erg stil geweest hier Bij mij is vandaag alle spanning met oog op mijn vader weg zijn operatie voor het plaatsen van een stent in de buik aorta is goed gelukt en hij is goed bij kennis pffff lekker hoor. Nu nog maar 3 halve dagen werken dat nu ook eindelijk wat beter is geregeld en dan verlof. Ik ben door het lezen van een artikel over hypno birthing aan de slag gegaan met het lezen van het boek en de ademhalings oefeningen te doen meiden en ik moet zeggen ik kon nooit zo goed ontspannen maar nu heb ik in 1 week al geleerd om mezelf in trans te brengen laat de bevalliong maar komen nu (dit is vooral lekker omdat ik tegen het gebruik van verdovende middelen ben als het niet echt medisch noodzakelijk is) hoe is het verder met jullie meiden???
@J00S: super dat de operatie bij je vader helemaal goed is gegaan!! toch weer een beetje spanning weg nu oww apart! ik heb er nog nooit van gehoord! hopelijk kun je het straks met de bevalling goed gebruiken hier gaat alles nog goed. Isabel is erg verkouden en hoest behoorlijk. door het vele hoesten geeft ze ook vaak over. hopelijk is ze snel weer opgeknapt! het gaat gelukkig de goede kant op nu want ze heeft heerlijk geslapen vannacht!
@joos, wat fijn dat de operatie van jouw vader goed is gegaan. Nu nog een paar dagen werken en hopelijk kan je dan nog een paar weken genieten van je zwangerschap. @naomi, beterschap met Isabel! @hier, Dit weekend al weer 37 weken, dus vandaag maar eens klossen gehaald. Ben alleen bang dat ze niet passen...
Dank jullie meiden idd mijn schouders zijn kilo's lichter kan nu al beter genieten. Wat naar naomi dat isabel zo verkouden is maar je moet maar zo denken ze gaat lekker antistoffen aan maken. Siep hoe kan dat nou de klossen passen niet?? Ik heb geluk ons bed is al 70 cm hoog dus voor de laatste 5 hoefde ik geen verhoging te halen.
met Isabel gaat het gelukkig beter nu. gisteren nog even naar de HA geweest met haar om zeker te zijn dat haar longen schoon zijn, en dat was gelukkig zo. ze heeft vandaag bijna niet meer gespuugt en is al veel beter in haar hum. ze hoest soms nog wel maar ook niet meer zoveel. ze maakt zo inderdaad lekker wat antistoffen aan, maar het is toch zielig je kleintje zo ziekjes te zien! @siep: klossen passen normaal onder elk bed... een bed van ikea (1soort) wil nog weleens lastig zijn maar ik heb verhalen gehoord dat dat zelfs wel gelukt is. je kunt ook bierkratten of stenen gaan gebruiken mocht het echt niet passen!
@klossen, wij hebben dus idd een ikea bed. Ik had al eerder gelezen dat niet alle klossen passen. Het bed heeft als hoofdeind en voeteneind een plank, en die is breder dan de inham in de klossen. Vriendlief heeft al een idee hoe het opgelost kan worden. Heel veel stress heb ik er niet over, want ik wil toch niet thuis bevallen.
@ Siep een paar kratten doen wonderen hoor onder je bed en ja je kan dan niet thuis willen bevallen de kraamhulp mag niet bukken van haar cao dus moet het bed hoog zijn
ben al zo aan ons hoge bed gewent na ruim 11 maanden dat ik er zelf geen erg meer in heb maar mijn moeder (net zo klein als ik) wilde hem even uit proberen en vroeg gelijk om een opstapje Mijn man is lang en wilde dus hoog. meiden ik kijk uit naar vrijdag en de week moet nog beginnen :S
JAAAAAA nog 2 ochtenden en dan rust. Vrijdag middag weer even controle bij de verloskundige. Wel merk ik nu dat het met mijn pa zo geweldig goed gaat het ook weer beter met mij gaat. Meiden geloof het of niet maar de vermoeidheid is gewoon minder alhoewel ik nog steeds wel 's middag 1 uur slaap
er is niets mis met een middagslaapje hoor je hebt het gewoon nodig, je lichaam werkt ook zo hard!! super dat het met jou nu ook beter gaat! suc6 nog met die 2 laatste ochtenden
@naomi hoe is het nu met jullie zo als gezinnetje jullie kleine meid is alweer bijna 4 wk is er al een lekkere regelmaat in haar leventje?? @ Siep jij bent zeker ook al lekker aan het aftellen tot dat je je kleintje eindelijk in je armen mag houden. Is jou man/vriend net zo ongeduldig? hier kan mijn man niet van het kontje van die kleine afblijven en zegt steeds nu wil ik hem vast kunnen gaan houden hij heeft lang genoeg verstoppertje gespeeld
@J00S: met ons gaat het helemaal goed regelmaat zit er hier niet in... maar dat komt door de borstvoeding, ik voed dus op verzoek. ik weet dus nooit hoe een dag zal lopen hihi. het is wel zo dat we iedere avond met haar douchen voor het slapen gaan, savonds ligt ze vaak bij ons op schoot en overdag is ze veel wakker. dus er zitten wel wat vaste punten in haar leven gelukkig hihi. ze is inderdaad alweer bijna 4 weken.. de tijd vliegt voorbij! zal zo nog even fotos plaatsen van haar van vandaag.. ze is echt al heel veel veranderd!