Naomi wat een plaatje wel jammer dat ze niet kan klok kijken hoor dan zou het makkelijker zijn om te weten hoe je dag verloopt
@naomi, wat een droppie! Wat betreft het aftellen, ik probeer het niet te doen. Het kan tenslotte nog wel 4 weken duren. Vriendlef werkt daar gelukkig aan mee (ik word stapelgek als ik nu elke dag wakker word met het idee: zou het vandaag beginnen). Maar zowel mijn moeder als schoonmoeder schieten volledig in de stress als ik mijn telefoon een keer niet opneem.
dank jullie wel meiden @siep: hihi je kunt er ook beter niet teveel mee bezig zijn, dan duurt het alleen maar langer voor je gevoel! hopelijk komt jullie kleintje binnenkort
@ Siep leuk het die oudders /schoonouders al veel meer in de stress dan degene die het moet gaan doen. Ja je bent natuurlijk pas over 3wk uitgeteld en het komt pas als het er klaar voor is groot gelijk dat je er nog niet zo mee bezig bent. Mijn moeder zegt dat ik ipv. 9 maart al op 24 feb zal bevallen :S nou heeft ze het wel vaker bij hhet juiste eind maar zelf denk ik al sinds het begin dat ik op 5 maart zal bevallen dit was de verjaardag van mijn mans opa en dat was echt de liefste man die ik in mijn leven ooit ben tegen gekomen ok op zijn kleinzoon na dan dus nu maar afwachten of 1 van ons gelijk gaat krijgen. Hij is al ingedaald en ligt perfect dus ondanks de vermoeidheid en het braken(net uit eten geweest om te vieren dat ik nu verlof heb moest binnen half uur al weer vriend toilet omhelzen ) doet hij het goed.
Dag meiden, De laatste berichtjes gingen erover dat ik niet teveel met bevallen bezig wilde zijn. Nou, 24 uur na mijn laatste bericht lag ik al in het geboortecentrum te bevallen! Zaterdag om half 4 werd ik wakker van krampen in mijn buik. Ik vond het niet zo pijnlijk, dus dacht aan oefenweeen. Om 6 uur hield het nog steeds aan en kwamen ze best regelmatig (al die tijd om de 10 min.). Ik ben toen onder de douche gaan staan om te kijken of het heftiger werd. De weeen werden daar niet pijnlijker door, maar volgden elkaar wel sneller op. Om half 8 hebben we de verloskundige gebeld. Om 9 uur kwam zij kijken en toen had ik al 4 cm ontsluiting! Toen zijn we naar het geboortecentrum gegaan. Om kwart over 11 zijn mijn vliezen gebroken, ik had toen 7 cm ontsluiting. Om 1 uur mocht ik gaan persen en om 10 voor 2 is onze zoon geboren! Hij heet Roan, was 3040 gram en 50 centimeter. Op dit moment ligt Roan links van mij te slapen en mijn vriend rechts van mij.
O Siep van harte gefeliciteerd Die kleine heeft je dus mooi weten te verrassen. Mooie naam , lekker gewicht en mooie lengte van het mannetje. Meid geniet er samen lekker van. IK ga nog even door met de oefen weeën die ik heb sinds 3 dagen hopelijk blijft ons mannetje nog even zitten voor een week of 2
@siep: van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Roan!!!!!! mooi gewicht en lengte zeg snelle en makkelijke bevalling geweest zo te lezen geniet er lekker van meid want de tijd gaat zo vreselijk snel! @J00S: ja over 1,5 week mag die van jullie ook komen balen van de oefen weeën!
@ Naomi ik heb best lol hoor met die oefen weeën ik kan dan mooi oefenen met mijn hypno oefeningen ik wil namelijk totaal natuurlijk bevallen dus ook zonder medicatie en heb daar hypnobirthing voor gevonden en ik kan dus de oefen weeën gebruiken om te kijken of het lukt