Dames, weer een nieuw onderdeel Openingspost deel 1: "Is het een idee om een in één topic alle kaartjes te verzamelen en te bespreken voor meiden die PCO hebben, en dus eventueel hormonen gebruiken? Ik zoek zelf namelijk kaartjes van mensen die clomid gebruiken, hoe zag jullie kaartje eruit voor je het gebruikte, en hoe tijdens?"
voor ons tum??? of voor een ander clubje? De tekst zou voor ons niet meer van toepassing zijn, toch? hihi x
Tsja.. heb het ook niet verzonnen.. maar ze sluiten alle topic's met meer dan 1000 berichten. Dus moet je zelf een nieuw deel openen. Dus ik dacht; nou ja, we kunnen gewoon verder waar we waren in een nieuw deel, en dan de openingspost voor nieuwe mensen?
ow ja inderdaad. nu zie ik t ook.. jeetje... moeten we die ouwe maar ff ergens opslaan ofzo! hahaha. nou gezellie een deel 2!
grr, wilde ik reageren op Djaar, was het topic gesloten... Nou ja. ff uitleg voor Djaar in het splinternieuwe topic! Ik heb er voor gekozen om mijn hele leven om te gooien en een opleiding te gaan doen. Deze wordt wel in Eindhoven gegeven, maar als ik naar de kosten kijk is het gunstiger om dat in de Randstad te gaan volgen (krijg ik meer inkomen, boeken en schoolgeld worden daar ook betaald) Dus ik zal alles hier in Limburg achter me moeten laten. @ seppie: Ik heb toevallig vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken om zelf maar te bellen. Ze zouden gaan overleggen en bellen me terug om een sollicitatiegesprek in te plannen (zo zei ze het tegen mij)
@ Zethu: spannend hoor.. Maar goed dat je zelf even gebeld hebt.. weten ze meteen dat je ook echt gemotiveerd bent...
Helaas, maart zit al vol. Volgende sollicitatieronde voor start in september begint maart/april. Heb ik iig wel alle tijd om een evt verhuizing goed voor te bereiden! Berging leegruimen en zo...
@ Sweetroosje: ik heb cyclussen waarbij ik geen hormonen heb gebruikt vaak toch wel getempt.. je weet dan tenminste als je ei dan toch uiteindelijk is geweest... Maar het vergt wel wat inzet, elke ochtend tempen en elke ochtend zien dat ie nog niet is geweest... heb jij ook lange cyclussen??? zo ja, ben ja al bij een gynaecoloog geweest?? anders zou je die stap eens moeten zetten.. Ik heb dit na ongeveer een jaar gedaan.. maar ze zei meteen dat ik wel eerder had mogen komen met zo'n lange cyclussen... @ Zethu: balen dat de 1e ronde al vol zit.. Maar op naar een nieuwe kans... en inderdaad Maart beginnen was ook erg vlot.. nu heb je even de tijd om wat te regelen... Ik duim dat je in september dan alsnog mag beginnen..
Heey meiden! Zou djaar het topic al gevonden hebben? Iedereen erg druk dit weekend? @Lauw; vandaag 12 weken, gefeliciteerd meid!!
Dank je tummetje... ja 12 weken alweer... gaat stiekem toch wel snel... @Djaar: JOEHOE!!! hier zitten we...!!!! Hier valt het gelukkig wel mee met het drukke weekend... dadelijk ff boodschappen doen en een beetje opruimen... vanavond lekker eten bij de schoonouders... altijd handig... Morgen lekker brunchen met mijn familie en daarna een lekkere boswandeling.... Jullie wel een druk weekend??
meiden ik ga vandaag weer een hoofdstuk afsluiten... Ben ongi geworden, dus begin weer aan de pil Blijft toch eng om mijn hele leven om te gaan gooien hoor. Is vandaag trouwens goed te merken dat ik ongi geworden ben. Ik heb me ineens een poetstic!
jeej lauw, de 12 weken achter je! heerlijk gevoel he! gefeliciteerd. zethu, jaja zo langzaam aan komen er van die dingen die je doen beseffen dat je het roer omgooit. Hier een rustig weekend. vrijdagmiddag wat boodschappies gedaan, gister de verjaardag van de zus van mijn vriend. en vandaag wat huishoudelijke ellende doen.. strijken... opruimen... en ik zal vandaag wat info bij het UWV/CWI moeten opzoeken want na mijn verlofperiode kan ik helaas niet terugkomen bij mijn huidige werkgever. hij verlengt mijn contract tot aan 30 april, dan gaat mijn verlof in, en zit in in de WAZO. maar hoe het zit daarna? dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed. Ik wil wel zsm opzoek naar een job voor 20 uur. ben bang dat ik anders uit het ritme raak. vind het belangrijk om betrokken te blijven op de arbeidsmarkt. kunnen jullie terug na je verlof?
@ Zethu: hihi.. kom maar met die poetswoede hierheen.. is hier ook nodig... Maar het zal inderdaad een raar idee zijn om weer aan de pil te beginnen... Heb je er trouwens ooit over gedacht om bv een spiraaltje te nemen... Hoef je niet dagelijks aan te denken en minder rotzooi in je lijf.. @ September: ik hoop dat je na je verlof snel een leuke baan kunt vinden.. Ik vind het zelf wel belangrijk om te blijven werken... Ik neem na mijn verlof eerst ouderschapsverlof op.. denk ongeveer 9 uur in de week (dus dan werk ik 27 uur in de week), dan kan ik dat 2 jaar doen... en eigenlijk hoop ik dan zwanger te zijn van de 2e.. zodat ik mijn zwangerschapsverlof weer 100% uitbetaald krijg... en dan weer ouderschapsverlof kan opnemen... Hier vanmorgen gaan brunchen bij mijn zus.. waren om 2 uur thuis.. tv gekeken.. en uiteindelijk in slaap gevallen.. ben echt nog zo erg moe.. Heb ook al de hele dag hoofdpijn... niet echt lekker..
fijn lauw, dat dat kan ouderschapsverlof, binnen je huidige baan. hihi, en nu al aan het uikijken naar een tweede? ik herken het, hoor. zou het heerlijk vinden om na ca 6 maanden weer te starten. hopelijk duurt het dan niet zo lang, maar ja.. dat heb ik niet voor het zeggen he. uiteraard eerst maar eens zien, en dan verder plannen. maar dromen mag toch?? hihi. Heb btw vanavond toch wel wat plopjes waargenomen waarvan ik denk te kunnen zeggen dat het de diva is geweest. het was ook zo weer weg. hopelijk mag ik het snel nog eens ervaren. ow enne lauw, beterschap meis! geef je lichaam de nodige rust, hoor. das belangrijk er gebeurd een hoop! x
Heeey meiden!! @Seppie; ik kan terug na mn verlof, maar kies ervoor dat zo weinig mogelijk te doen. Het was eerst de planning om het helemaal niet te doen, maar vind mn werk gewoon leuk. Dus ik kom dan op drukke momenten, en als de kleine wat ouder is, zo'n 7 maanden (eind 2010) ga ik de draad weer oppakken en meer werken. @Lauw; geef je lichaam rust he! Je hebt het zo hard nodig! @Seppie; ieeeeeee als je denkt dat het de beeb is, dan is dat meestal ook zo hoor! Leuk gevoel he Ik zit nu in de periode dat wanneer ik loop, de beeb ook voel. Dat had ik eerder niet, maar nu wordt ze groter en sterker en dan voel ik haar de hele dag door. Alleen onder de douche is ze stil.. vind ze lekker denk ik? Gisteren heeft mn mannetje de babykamer gewit, ziet er stukken beter uit dan die betonnen muren! Vanavond doet ie de 2de laag. En dan woensdag de roze laag en het behang! Aaaaah er komt eindelijk schot in zeg! Heb ik trouwens mn nieuwste aankoop al geshowt? Haha, vind hem zoooooo gaaf! Tis niet ieders smaak, maar dit past echt zo bij mij Gelukkig vond mn mannetje hem ook wel leuk. (en dat is wereld wonder nummer 8 )
ja hoor het duurt even maar dan heb je ook wat!! Ik ben er weer bij! @Zethu; welke opleiding wil je gaan doen dan? En inderdaad als je nu pas kan starten in september dan heb je alle tijd om wat geschikts te vinden. Is ook niet onbelangrijk. Maar wat een dappere keuze meid!! @Tummetje; inderdaad smaken verschillen maar als jullie het leuk vinden wat maakt het dan nog uit!! Zo te horen liggen jullie prima op schema voor de komst van de kleine meid. @September; wat leuk zeg die plopjes!!!! Ik wil ook het duurt me nu echt te lang. @All; wij hebben in elk geval besoten welke kinderwagen het gaat worden en waarschijnlijk is het meubelement voor de kamer ook al bijna definitief geworden! Nu nog een goede 20 weken echo en we gaan los!! Mijn echo van vanmorgen werd afgebeld door de vk want ze had een bevalling. Dus nu hebben we morgen de afspraak staan. Ook goed maar wel jammer want ik was zo blij dat ik vanmorgen zou gaan. Maar ja 1 nachtje slapen zal nog wel lukken hihi. Nou meiden ik ben er dus weer en wen er maar weer aan!!
Heey dames, Ook ik heb het toppic weer gevonden hoor... Onze kleine meid is erg ziek..heeft nu al ruim 1week tegen de 40 koorts . Gisteren naar het ziekenhuis geweest met haar, ze blijkt dus een dubbele oorontsteking te hebben Ze is echt ziek en zielig!! Kondelijk gelijk een antibiotica kuurtje voor haar ophalen... Hier voor de rest alles rustig, moet wel veel werken de komende tijd.. Ondertussen temp ik lekker verder en gaan we weer voor de volgende ronde Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met iedereen... Djaar, leuk dat je ook weer meekletst