Hallo lieve meiden, Via deze weg zou ik willen vragen hoelang het bij jullie duurde eer dat jullie ongesteld werden na het stoppen met de pil. Ik weet dat het de eerste keer lang kan duren *verwijzing naar banner*, maar ik ben gewoon benieuwd. Voor de dames bij wie het zeer lang duurde: hebben jullie stappen ondernomen? (Contact opgenomen met HA bijvoorbeeld), of hebben jullie alleen maar gewacht? Liefs van Fem
Ik ben al een tijdje onderweg, 11 maand om precies te zijn! Ga morgen naar de HA, heb dit weekend wel voor het eerst bruin bloedverlies, maar meer slijmerig... Ben toch benieuwd of het nou op gang komt, heb een onwijs zeurderig gevoel in mijn onderbuik, bijna bij het pijne af! Ik denk dat ik ook alvast de teunsbloemolie en monnikspeper erbij ga gebruiken, de potjes staan al in de kast... misschien dat het er dan eindelijk toch van gaat komen. Is ook wel een fijn gevoel als alles gewoon weer functioneerd!
Jee Roxanna, dat is al een hele tijd , heb je niet al eerder gebeld met de ha ofzo? Ik kan me voorstellen dat het, in jouw situatie, echt heel moeilijk is. Ik zal voor je duimen morgen meid...
hier was de eerste ronde 32 dagen.... netjes na 14 dagen eitje maar toen nog 18 dagen wachten op de duivels
De HA vond het niet nodig om eerder een afspraak met mij te maken. In de bijsluiter van de prikpil staat ook vermeld dat het +/- 10 maanden duurt voordat je hormoonblans weer op pijl komt. Haar antwoord was kort en krachtig: "kom maar terug als je over die grens heen bent" Balen idd, had er nooit bij stil gestaan dat het zo lang zou duren, en als ik heel eerlijk ben, zal ik ook nooit meer de prikpil gebruiken! Ga er van uit dat ze morgen tegen me zegt wacht maar lekker af, het begin is er. Soms wordt je gewoon zo onzeker van jezelf!
Hoi Fem Ik werd na het stoppen van de pil na ongeveer 32 dagen ongi. Nu een regelmatige cyclus van 29 dagen. Mijn zusje is na een half jaar, na het stoppen met de pil en niet ongesteld te zijn geworden, naar de ha geweest en is nu onder behandling van de gyn! Succes meid. Ik hoop dat het snel duidleijk wordt en dat je ongi wordt. Welke pil gebruikte je, misschien scheelt dat ook nog!?
na 11 jaar de pil geslikt te hebben duurde mijn eerste cyclus 35 dagen, mijn tweede cyclus 43 dagen en de derde 29 dagen. Nu zit ik op mijn vierde cyclus te wachten, ben deze maand uitgegaan van 29 dagen en ben dan nu 1 dag overtijd maarja, kan dus ook weer een langere cyclus worden. test was negatief......dus nu afwachten tot de ongi komt, dan kunnen we wer verder. volgende maand ga ik gebruik maken van ovulatietesten.
Ik stond achteraan bij het uitdelen van het geduld , maar langzaam aan leer ik het wel (ik moet wel, want ik heb geen keuze . Oh... ik zal er verder niet naar vragen...