Ik heb pco en heb doormiddel van clomid een eisprong gekregen deze maand. Mijn eisprong is afgelopen vrijdagnacht geweest, nu 6 dagen geleden dus nog 9 dagen tot nod. Nu heb ik sinds drie dagen al vreselijk pijnlijke tepels. Het lijkt wel of ze in de fik staan soms. Ook voel ik me erg warm, koortsig bijna. Vandaag had ik af en toe een vlaag van miselijkheid en ik heb mezelf erop betrapt dat ik de hele dag aan het poetsen en opruimen ben geweest. Ik vraag me zo af of dit normaal is na een eisprong of dat dit misschien al symptomen zijn van een eventuele zwangerschap. Omdat ik nooit eerder een eisprong heb gehad weet ik niet of dit normaal is na een eisprong. Ik kan haast niet wachten tot ik kan testen maar ben bang dat ik mezelf blij maak met een dooie mus, omdat deze symptomen misschien niet zo vroeg voor kunnen komen... Zouden jullie meer kunnen vertellen over wat jullie voor de nod voelden? en of jullie al iets voelden? Liefs demi
ik voelde niets van een eisprong alleen vlak voor NOD zere borsten. Probeer rustig af te wachten (heel lastig), het zegt allemaal niets.
alles kan helaas, ik heb 6 rondes lang gedacht dat ik zwanger was en toen was ik het niet, ik voelde toen van alles en in de maand dat het RAAK was wist ik zeker dat ik NIET zwanger was. . . zo zie je maar dat je lichaam een raar spelletje met je kan spelen. Ik hoop uiteraard dat het raak is voor je maar het enige wat je kunt doen wachten tot je kan testen! Succes
Ik voelde altijd aan mijn borsten wanneer ik een eisprong had. Ze deden dan altijd zeer en vooral mijn tepels maarja... waar de rest op duidt.. Ze zeggen dat je tijdens je eisprong ook meer zin krijgt om te vrijen... Last van?
Ja wel last van gehad maar de eisprong is alweer een week geleden dus dat is nu wel over. Ik geloof dat er echt niks anders op zit dan wachten.... En daar ben ik zo slecht in Hebben jullie daar geen last van gehad het niet kunnen wachten? Liefs
Mijn lichaam voelde na een paar dagen zwanger zijn al warm aan. Normaal ben ik een kouwkleum met koude billen en voeten en ineens kon m'n man niet meer tegen me aanliggen omdat ik zo gloeide! Andere symptomen kwamen pas een stuk later, ik testte 3 dagen nod positief. Dus wat mij betreft; ja, je lichaam kan al snel aangeven als je zwanger bent. Ik hoop het heel erg voor je, laat je het weten?
ik had elke maand zere borsten voordat ik mijn menstruatie kreeg.. dit was nu ook zo alleen bleef het aanhouden en iets later met ongeveer 5 weken gingen mijn tepels pijnlijk aanvoelen en dat heb ik nu nog.. en als ik verder terug denk.. ik was ontzettend moe.. en ik had erg trek in lekkere dingen.. normaal hield ik me niet zo met eten bezig maar toen wel.. verder voelde het alsof ik mijn menstruatie kreeg.. je weet wel die buikkrampen..
Hoi Demi, Hier ook een pco muts.... Had idd met clomid vanaf ei tot mens. zere tepels en warm. Tot ik zwanger raakte. Toen had ik geen zere tepels maar zere borsten, en ik was doodmoe, niet extreem warm. Veel succes, en clomid geeft veel valse seintjes af hoor. EN het niet kunnnen wachten hoort er bij. Dat gaat niet meer weg totdat je een positieve test hebt. Veel sterkte!