indroogstreepje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door joyce26, 9 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoi meiden,
    even een vraag als je een indroogstreepje op je test hebt of vermoed dat het een indroogstreepje is en je zet de foto in het negatief zie je dan dat streepje ook oplichten?
    bedankt alvast

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ja.. indroogstreepjes lichten ook op.. alleen dan grijs.. de roze streepjes worden zelfde kleur als controle streep.. zit bij mij wel steeds iets verschil in.. die worden in negatief vaak oranje..

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    heb je foto?

4. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    aha ok zouden jullie dan even willen kijken ernaar zet ik de gewone foto en die in het negatief even in me album bedankt alvast

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    foto s staan in me album

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    jemig.. wanneer heb je getest?

ik heb nog noooooooit zo'n duidelijke indroger gehad hoor.. die is echt niet zichtbaar op een foto.. ik zeg zwanger!

7. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    zal het dan echt? ik heb 2 dagen geleden deze test gedaan maar ik dacht echt dat het niet goed was de test had er wel foto s van gemaakt zodat als ik weer zou testen ik zou kunnen vergelijken maar toen zette ik de foto in het negatief en toen zag ik hem ook nog en dacht laat ik het hier maar eens vragen pfffff word gek haha

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    meid, als ik die foto had.....ZWANGER!

9. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    tis zo onwerkenlijk mede omdat ik vorige maand een posi cb test had en s avonds gelijk begon te vloeien en nu dan deze test pfff misschien dat ik het daarom niet geloof.
    normaal gesproken als ik seks heb gehad vlak voor of net na nod breekt het wel door maar nou echt flink geklust en niks nada en al 7 dagen overtijd en dan die test haha kan het gewoon niet geloven dat het echt zo zou kunnen zijn...

10. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Waarom doe je niet nog zo'n test, je bent nu 2 dagen verder en moet hij duidelijk positief zijn, geen getwijfel meer.
    Maar deze lijkt mij: zwanger!

11. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    ik wil van de week nog de digitale van cb doen maar durf nu nog niet stom he elke maand hoop en dan was het weer niks en nu durf ik gewoon niet nog een test te doen heb tegen me mannetje gezegt dat ik pas weer test op valentijns ochtend omdat de digitale van cb meer hcg nodig hebben toch?
    zal ik dan toch maar heel voortzichtig me banner gaan veranderen?

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik zeg ook dat je zwanger bent.. op de gewone foto zie je de streep zelfs al duidelijk..

en het is een kruidvat test 2 voor 5 euro toch? die geven ZELDEN een indroogstreepje, zijn super testen..

gefeliciteerd :D

13. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoi ja klopt is van kv 2 voor 5 euro ben gewoon zo onzeker dat ik het niet durf te geloven haha wil van de week of op valentijnsochtend nog een digitale van cb doen die hebben meer hcg nodig toch ?

14. SeaShell

ze zeggen dat de KV testen gevoeliger zijn.. maar die KV test is alweer van een paar dagen geleden, dus is je HCG allang omhoog geschoten, dus denk wel dat die posi aangeeft :)

zoek een mooie banner uit meid!

15. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    volgens mij kan je iedere test nu doen en zal die positief zijn.
    waarom de hele week onzekerheid, ik zou nu nog zo'n kruidvattest doen kan je de 14e altijd nog zo'n cb digitaal doen

16. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik heb ook getest met deze test toen ik zwanger was en die zag er precies hetzelfde uit!gefeliciteerd!

17. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    kan het nog niet echt bevatten haha ga toch nog een keer testen van de week maar dan met de digi cb weet ook niet echt hoever ik nu eigenlijk ben....
    bedankt allemaal voor het kijken en de reaktie s :D

18. SeaShell

ik heb een vergelijkbare kv test als jou !
    En weet je al meer of niet?
    Ben ook zo bang dat het een indroogstreepje is al is hij wel rose ( zie album)

liefs Daantje

19. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Daantje.. volgens mij is ze toch "ongesteld" geworden.. staat ook bij NOD FEB...

20. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoi meis,
    ik ben helaas na 8 dagen overtijd en die vage test flink ongi geworden heb trouwens na die test ook niet meer getest wou ik eigenlijk op valentijnsochtend doen met me ventje de digi cb maar dat hoeft nu dus niet meer.

jou test daarintegen vind ik een stuk positiever dan de mijne jouwe is echt mooi roze van mij een voortzichtige gefeliciteerd :D

Deel Deze Pagina