ik heb dit ook gehad maar werd daarna helaas gewoon ongesteld... maar ik weet dat er meiden zijn die dan toch zwanger waren dus even testen en je weet meer... succes
@ bolly jeetje meis wat kan je gelukkig zijn als het dan eindelijk wel gewoon komt!!!maar toch ook wel weer jammer dat het niet zo is!!! succes in het ziekenhuis
het is al weer gestopt ??? ja een dag wel flink gebloed en vanochtend zat de stop er in en vanavond nog wat droge bruine druppels. mij man wilt dat ik voor de zekerheid toch een testje doe omdat ik vanochtend misselijk wakker werd en boven de pot heb gehangen en omdat mijn tepels halllllaaa luaaa zeggen hahah.. tja volgens mij zijn hormonen gewoon in de war dus doe het voor hem dan ( hij mag ze dus halen hahhahaha ) xxx
Tja ik wil je geen valse hoop geven maar bij mijn tweede verloor ik op mijn NOD (normaal 25 dgn) 1,5 dag wat bloed en bruine afscheiding (oud bloed). Ik dacht dat ik dus ook ongesteld was geworden en gebruikte dus al weer tampons. Maar omdat het dus maar heel weinig was en na 1,5 dag weer helemaal over begon ik te twijffelen. 5 dagen later toen toch maar getest en ik was dus echt zwanger! En 8 maanden later is onze tweede meid geboren Het kan dus wel. Ik duim voor je hoor meid!