Ik weet het even niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cyn1983, 10 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyn1983

Cyn1983 Lid

25 jan 2010
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het idee dat ik teveel bezig ben met zwanger worden.
    Ik zit nu in ronde twee en ben een beetje in de war door alles.

Ik heb zaterdag een ovulatietest gedaan en die gaf positief aan. Zondag hebben we voor het laatst geklust en de laatste twee dagen hadden we het beide wel even gehad en dus niet meer geklust. Ik ben 22 januari ongesteld geworden en mijn laatste cyclus was 31 dagen. Ik denk dus wel dat het goed zit. Wat denken jullie?

Ik heb nu vanaf dinsdag echt last van mijn onderbuik? Is dit nou de eiersprong? Ik denk dat dat dan wel erg laat is. Wie heeft er ook weleens last van zo'n onderbuikpijn en wat zal dit zijn?

2. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi, moeilijk he soms, om je gedachten te verzetten als je het zo graag wil... Dat is ook niet te doen. Mijn tip is toch afleiding zoeken, en er geregeld even met iemand (je man?) over praten. dan mag t er toch zijn en kun je het kwijt.

Pijn in de onderbuik...ja, dat heb ik ook wel eens en kan duiden op een eisprong, prille zwangerschap, maar ook op aank. menstruatie... het is afwachten, in ieder geval heel mooi dat je een eisprong hebt gehad end at je daardoor ook gericht kon klussen. Nu is t afwachten of het ook raak is....

Succes!

3. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Hoi Cyn1983,
    Ik weet waar je over praat, ben er echt bijna elke minuut mee bezig! Voor mij de 1e ronde... en weet ook wel dat het zelden gebeurd om gelijk zwanger te zijn, maar ik ben er ZO klaar voor.
    Elke x zeg ik weer tegen mijzelf: blijf nuchter, maar tis zoooo moeilijk!

Ook ik ben 22 jan ongesteld geweest en had vorige week donderdag echt mijn eisprong. Ik herkende dit door echt steken in mijn onderbuik.
    Dus denk dat het bij jou heel goed je ei kan zijn... zou dus proberen toch een romantisch avondje te plannen... maar het moet geen "moetje" worden.

We moeten ons niet gek laten maken ;)! Suc6!

4. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hey hallo,

het kan je eisprong zijn. Maar ik moet zeggen dat ik die zelf nooit voel! Laat je niet gek maken (ik weet dit is makkelijker gezegt dan gedaan. Ik laat me ook weer gek maken door alles wat met baby's te maken heeft!) en probeer druk te zijn met andere dingen.

succes !

5. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ik was er ook eerst heel veel mee bezig, en nu is dat een stuk minder.. het slijt wel na een paar rondes..;)

6. rollebolle

rollebolle Actief lid

10 dec 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad , dat vind ik ook. De eerste 2 rondes was ik er ook masssaaaal iedere minuut mee bezig. Nu is dit wel elke dag maar zeker niet meer elk uur om het maar even letterlijk uit te drukken.
    En je lichaam maakt je zoveel dingen wijs, ik dacht al 2 keer zwanger te zijn:) uiteindelijk niets en dnk dat er hier nog 100den vrouwen zijn die dezelfde mening delen. Je lichaam kan echt een loopje met je nemen!

Deel Deze Pagina