vandaag 8 wk na curretage is hcg 24. twee weken geleden nog 70. ik had gehoopt dat hij al onder 6 zou zitten maar helaas... we moeten nog even geduld hebben.. volgens gynae hoeven we ons geen zorgen te maken. ik ben bnag dat hij blijft hangen.. volgende week weer bloed prikken. pff hoe lang zou dit nog duren?
Goed dat je weer bloed heb laten prikken ik weet uit ervaring dat bij mijn laatste vloedafnamen 67 en 4weken later was het 4.6 toen had ik al een eisprong gehad dit was dus 2weken geleden misschien geeft je dat weer een beetje rust je moet inderdaad engelen geduld hebben bij mij heeft het 14 weken geduurd in totaal hopelijk is hij volgende week een heel stuk gezakt
o minimuis dat is goed om te horen. dat zou betekenen dat ik misschien nog 2 weken geduld moet hebben. als hij onder de 6 komt zal er dan naar verwachting direct een eitje vrij komen? dan weet ik nl wanneer we aan de klus moeten..
ik heb zelf nog 1kleine bloeding gehad die beschouwde ik als mijn menstruatie omdat mijn temp toen ook zakte en 14dagen na die bloeding kreeg ik een eisprong ik ga geweldig voor je duimen dat het nu snel over is ik heb in juli het zelfde gehad 14juli echo niet goed en tot 31sep zoet geweest hcg nooit boven de 800 geweest vond het een rottijd ik hoop en duim dus dat het bij jou je waarde volgende week onder de 6 is
dat hoop ik ook.. nieuwe afspraak gemaakt voor as dinsdag, dus precies een week later! ik verwacht dat ik dan op 12 zit en een week later op 6. volgens mij halveert het bij mij in een week.
Het kan ineens heel snel gaan heb je een spontane miskraam gehad of een curettage. En goed dat je volgende week weer een afspraak heb ze kunnen je soms zo laten tobben en onder tussen jezelf maar afvragen waarom moet dit nu weer zo lang duren. Nou op naar een goede uitslag volgende week.
curretage bij 13 weken en 2 dagen.. o ik hoop echt dat het nu ineens snel gaat. heb wel een onttrekkingsbloeding gehad van 3 dg afgelopen dagen.. dank je wel voor je snelle reacties steeds. Ik hoop voor jou dat je niet ongesteld wordt en zwanger blijkt te zijn!! Laat het me weten ajb! ik duim voor je
Hey Bunchy, wat naar dat je zo lang HCG in je lijft kunt blijven hebben. En zolang dat er nog zit (onder de 5 beschouwen ze het als 'afwezig'), ook geen ei en geen nieuwe kansen. Balen. Wiskundig gezien gaat het aan het eind juist het langzaamst. Het daalt exponentieel/het halveert. Dus als het het nog maar weinig is, is de helft van weinig ook niet veel. Snap je wat ik bedoel... Wat ik maar wil zeggen is dat je je echt geen zorgen hoeft te maken, het is alleen superbalen. Sterkte!
een curettage op 13weken dat is wel heftig hopelijk kan je snel weer verder want ja dat geeft je toch iets meer rust en geen dank hoor ik hou je op de hoogte laat je mij weten hoe het met je hcg gaat hopelijk positief nieuws.
hallo, net uitslag van hcg. weer een week later, vandaag dus, zit ik op 17. dus van 24 naar 17 in een week tijd. volgende week moet ik weer bloed prikken. jeetje wat gaat dit langzaam.. ik word niet goed! ik had zo gehoopt al onder de 10 te zitten zodat eisprong er aan zou komen.. herkenbaar? hoe ging dit bij anderen die hcg lieten prikken?
hoi. Heb je dit al met de gyn besproken? Duurt wel erg lang zo hé! Maar ik dacht zelf altijd geen eisprong geen menstruatie. Maar je had hem al gehad, dus snap het ook niet zo goed. Zal gewoon een afspraak met je gyn maken. Gr
hoe lang is het nu geleden dan bunchy? Ja, ik heb aan de bel getrokken (heel hard en heel vaak) en eindelijk na 8 weken een hysteroscopie gekregen waarbij een verkleving (asherman) en restweefsel bleek. Toen de verkleving werd weggehaald, werd ik ook ongesteld. Hopelijk is de rest nu ook weg. Vandaag eindelijk met clomid gestart. Maar je kende mijn verhaal volgens mij al. Wanneer moet je weer prikken? Heb je je zelf ook voorgenomen wat je gaat doen als het nauwelijks gezakt is? Of ga je ervan uit dat het nu onder de 5 zit? Tis goed om je voor te bereiden op het gesprekje en te kijken wat je zelf wilt. Dan kun je het op dat moment duidelijk aangeven. Succes!
Hoe is het nu met je wanneer mag je weer bloed laten prikken ?. Ik duim nog steeds dat je nu eindelijk op het einde zit en een hcg waarde van onder de 6 heb.
hoi, dank jullie wel! Donderdag as ga ik weer bloedprikken, vrijdag volgt dan de uitslag.. ik hoop ook zo dat ik iig onder de 10 zit en dat we er weer voor kunnen gaan. Afgelopen dagen veel last van buikkrampjes, en eergisteren bij het afvegen steeds heel veel slijm, dradig, helderrood.. leek op slijm als bij ovulatie alleen dan nog meer en met rood bloed vermengd.. nouja lichaam is volgens mij nog aardig van slag.. gynaecoloog maakt zich geen zorgen en benoemt dat hcg zo langzaam daalt omdat er toch nog restjes zijn achtergebleven in baarmoeder.. deze verwijdert lichaam zelf of lost het zelf op.. nou daar hopen we dan maar op! Hoe gaat het met jullie?
Donderdag dat is nog 3dagen proberen rustig te blijven soms kan je zo gek worden van je eigen lichaam. Hier gaat het wel ben alleen mijn ei kwijt heb een hele lange cyclus voor mijn doen zit gemiddeld op 25 dus hier is het ook wachten.
Ik heb een cyclus van 85 dagen gehad! Na de hysteroscopie om dat de verkleving weg te halen, nu net weer ongesteld geworden. Eindelijk. bij mij zat er ook restweefsel, moet er blijkbaar nog uitkomen of is er al uit, ik zal het niet meer te weten komen. Raar he... wat een lang verhaal he, die miskraam en curettage. Hopelijk gaat het bij jou nu ook snel.
Loe jij ben eindelijk ongesteld geworden. Op naar een nieuwe kans dus gelukkig dat het nu eindelijk bij jou voorbij is.
ooooooooooooooo eindelijk!! hcg was donderdag 5 !!!!!!!!! ben zo blij want dat betekent dat er een eitje kan springen of al gesprongen is.. afgelopen dagen met vriend weekend weggeweest dus wie weet is er zelfs al een kindje verwekt.. haha denk het niet hoor.. had wel veel afscheiding, teken van ovulatie? dank jullie wel voor jullie medeleven. ik moet nog 1x bloed prikken van gynae om te zien of het helemaal naar de 0 gaat... maar maak ik me geen zorgen meer om.