Meiden help me is!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tinkerbelletje, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

20 okt 2008
    205
    0
    0
    Ik ging vanmiddag naar het toilet en ik had met afvegen veel roze/bruin slijm waterig best wel veel niet met plassen alleen met afvegen nu daarna niks meer heb ook geen buikpijn morgen is mijn nod ik was vorige maand 2 dagen overtijd en nu dus dit 1 dag voor mijn nod normaal als ik mijn menstruatie krijg loop ik direct leeg met rood helder bloed ik heb zo gemengde gevoelens ik dacht echt dat het raak was hoor zou het toch nog kunnen of.....

gr linda

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    hoi meis, hoe lang ben je van de pil af? het kan zijn dat je ongie anders start dan je aan de pil bent, althans dat was bij mij zo.

Tja en het veegje roze/bruin, het kan de aankondiging zijn van je ongie maar het kan ook een late innestelingsbloeding zijn.
    Maar ik denk dat het de aankondiging is van je ongie, ik heb dit ook vaak voor mijn ongie namelijk.

Ik ga wel hard voor je duimen dat er verder niks meer komt natuurlijk en je zwanger bent

3. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    hoi,
    ik was niet aan de pil ik heb vorig jaar september mijn spiraal laten verwijderen en heb gewoon een regelmatige cyclus ik heb dit nog nooit voor mijn menstruatie gehad ik word gewoon ineen keihard ongesteld heel raar ik ben er ook niet voor me gevoel niet van overtuigd dat het menstruatie is echt raar

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    oke, ja ik kan je niet helpen meid, anders een testje doen morgen.

Ik heb het ook weleens hoor, dan wordt ik de dag erna of na 2 dagen ongie.

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Zolang je nu niet helderrood verliest ben je nog niet ongesteld. Verder is er niet zoveel van te zeggen. Niet elke menstruatie is hetzelfde, en als je zwanger zou zijn dan kan je idd wat bloed verliezen. Afwachten! En duimen! :)

6. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Sorry maar denk dat je ongie er gewoon aan komt

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    kan zijn dat je een innestelingsbloeding heb maar kan ook zijn dat het een aankondiging is van je ongi.
    Helaas is er weinig over te zeggen.

Succes met afwachten

8. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    bedankt voor jullie reactie's meiden,
    ben nog niet overtuigd er komt ook niks meer dus afwachten maar als er morgen nog niks is ga ik maar een test doen

9. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Meestal is de innesteling zn 9 dagen voor NOD , dus dat wou feitelijk niet meer kunnen ;)

10. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    nee het leek mij ook geen innesteling want ik dat ik die had gevoeld die dag had ik hele lage buikkrampen maar ja we wachten af

Deel Deze Pagina