Ik ga mn verhaal zo goed mogelijk omschrijven maandag moest ik voor en echo na het zh na de gyn ik zou op dat momnt 6 weken en 5 dagen zijn ( heb 1 okt iui gehad) Nu was er wel wat te zien maar ze zei meteen dat het niet goed was Maar ze zag wel een prille zwangerschap. Wij klapte natuurlijk helemaal dicht de zoveelste keer dat we daar liggen en de echo is niet goed. Nu heb ik maandag weer een afspraak voor een echo en daarna curretage. Is het niet raar dat ze wel een prille zwangerschap ziet maa ook zegt het is niet goed? Mijn idee zou zijn als er wel en prille zwangerschap te zien is dat ze zou zeggen hou rekening met het ergste maar kom maandag weer om te kijken of er wat gegroeit is. Ik wil mn zelf absoluut geen hoop geven en ga dr ook vanuit dat het mis is . maar ik lees zoveel verhalen van mensen die 2 weken achterlopen als ik op www.9maand.com kijk is mijn echo gelijk aan de echo van 5 weken. heel veel eerder zien ze ook nog niks in de baarmoeder.
snap wat je bedoelt maar als je iui heb gehad moet je na mij weten toen 6 weken en 5 dagen zijn geweest was je spontaan zwanger geworden kon je wel late eisprong hebben. nu is de iui behandeling net voor je ei sprong geweest. ja het is niet anders dan tot maandag wachten echt balen zeg veel sterkte en succes
hoi hoi dan nog zou het kunnen toch dat het eitje nog niet was ingenesteld gelijk ik weet het eigenlijk niet heb geen verstand van iui je zou maandag wel even kunnen vragen om nog een echo om te kijken of er veranderingen zijn dat is je goed recht en als je twijfeld zou ik in elk geval geen curretage laten doen succes meid groetjes nathalie
Ik ga er vanuit dat het mis is hoor Maar als ze wel een prille zwangerschap ziet vind ik het erg fout dat ze dan maar meteen zegt van het is fout en maandag curretage. Het is meer haar reactie ,,de vorige keer was het hetzelfde was alleen iets verder en toen werd me gezegd wacht een week af en dan maken we een echo ,maar hou rekening met het ergste.
Ik denk dat ze met prille zwangerschap bedoelen dat je wel zwanger was maar dat het misschien niet verder gegroeid is. Anderhalf jaar geleden heb ik ook een ma gehad, vruchtje zag er niet goed uit en een week later was het niks gegroeid. Ik zou erop vertrouwen dat als er maandag niet veel verandering is, je helaas voor de 3x een tegenslag zal moeten verwerken. Veel sterkte, en geef de moed niet op!
ik zit meer met het idee van als er wel wat te zien is waarom die reactie na mijn idee mogen ze dan niet meteen zo handelen werk zelf nl in het zh. Ik heb het zelf vaker meegemaakt en toen werd er wel gezegd hou rekening met het ergste Nu zeg ze gewoon het is fout en maandag curreteren. en zolang je de vrucht nog bij je draagt ben je zwanger helaas het is waar
Ik heb het zh gebelt en gelukkig mn eigen gyn aan de foon gehad Hij heeft de echo bekeken en hij zei idd voor de duur wat je zou moeten zijn is het te klein maar ze had niet zo mogen handelen ( daar ging het me dus ook om) zoals hij kan zien zou ik ong op de echo 5 weken zijn. Hij zei wel het ziet er niet goed uit maar ik wil je maandag zelf zien om een echo te maken voordat we verder gaan op curreteren.
Ik begrijp je Danjo, ik heb ook een heel brute behandeling van mijn toenmalige gyn gehad. Die wou de dag erna al curreteren! Maar stel nu dat het toch nog goed komt he, dacht ik. Heb dan de afspraak afgebeld en nog even afgewacht maar helaas...