hej allemaal, kunnen jullie mij helpen? ik heb 13 juli mijn spiraal laten verwijderen, en een pil meegekregen om eerst een beetje mijn lichaam tot rust kan komen.. mijn cyclus is 28 dagen (al voordat ik ooit aan de pil was of iets) maar.... ik heb wel gewoon seks gehad met mijn man 8) en nu... - hoofdpijn / last van mijn ogen - moe maar niet echt diep kunnen slapen - zere borsten - gevoelige onderbuik - last van mijn rug - trek in van alles - meer plassen - heel veel aandacht van de hond van mijn ouders... iemand enig idee wat dit kan zijn? zwanger, wennen aan de pil iets alvast bedankt allemaal
ontpillen van een mirena spiraal, kan dat? volgens de omschrijving ben ik gelijk weer vruchtbaar als hij er uit is namelijk, vandaar ook de pil.. oh ik ben eigenwijs ik weet het maar het voelt zo raar bedankt voor je reactie in ieder geval
ochh jemig ik ben wel bezig zegh.. nee dan kan ontpillen idd niet.. *bloos* sorry hoor... aan mij heb je ook niet veel zo
haha maakt niet uit, vind het al heel lief van je dat je meedenkt heeft iemand anders misschien een idee?
@Liz: dank je wel voor je reactie.. maar dan kan ik beter nog even wachten toch dames? ohh moet je nagaan heb al 2 dochters en nog weet ik het niet bloos, bloos