Nadat ik gisteren een nagatieve test had en mezelf beloofd had niet meer te gaan testen kon ik het vanmorgen niet laten. De test bleef erg roze aan de recherkant. Ik had wel eens gelezen dat een druppel water helpt om de test duidelijk te maken. Dus besloot ik dat te doen. Het roze trok meteen naar de test kant en liet een streep zien. Ik ben er erg van geschrokken. Hoe moet ik deze test nu zien. Licht positief?????? Ik weet het even niet meer. De foto's van de test zoals hij roze bleef en daarna een foto van torn ik er een druppel water in had gedaan.
Niet gaan klooien met water, ik denk eigenlijk niet dat ie positief is (nog). Hoeveel dpo? 4 dagen voor nod? Is ook wel erg vroeg.
Nou....ik denk dat hij inderdaad licht positief is...! Ik zie een lichte streep.... en wat ik steeds lees: streep = streep!
Ik zie ook wat komen. Hoe lang na start vd test was dit? Mijn test 4 dgn voor nod (zie topic juichen? in deze pijler) was net iets donkerder maar duurde zeker 10 min voor je de streep echt goed kon onderscheiden. Maar ik denk dat ie zomaar over 2 dagen veel duidelijker is?
Ik denk dat die licht positief is. Test over 2 dagen nog een keer dan zou die duidelijker moeten zijn.
Als je test niet goed doorloopt is een druppel water erin juist goed, hierdoor loopt het gele van urine en het opgekropte roze vloeistof mooi weg. @ts ik zie wel een licht streepje, morgen of overmorgen maar weer testen in de hoop dar het duidelijker is
Dank jullie wel voor de reacties. Ja de streep staat er best duidelijk zeker in het echt. Ik ga proberen rustig af te wachten en dan over 2 dagen nog eens testen. Het is wel weer spannend. Wel fijn dat jullie de streep ook zien.
Test ziet er nu zo uit. Best spannend ik zie toch duidelijk een roze streep en is ook roze opgedroogd.