Deze testen zijn 10 en 11 dagen na pregnyl 5000. Benieuwd naar jullie mening. Zooooooooooooooooooooooooooooo spannend.
Ik testte op 11 dpo (13 dagen na pregnyl 5000) nog positief op de pregnyl. Ik hoop voor je dat ze gaan oplopen!!
Ai het kan nog pregnyl zijn dus. Pffff zit niks op dan afwachten. Heb je een foto van zo'n test RoGiJuli? Slopend dat wachten en alles voelen Je lichaam kan je zo goed voor de gek houden
Zijn inderdaad geen goede testen,en geven vaak lijntjes terwijl je niet zwanger bent.Ik zou het bij kv2v5 houden.
Zou goed kunnen dat het nog van de pregnyl is. Die zwangerschapstesten zijn mij altijd goed bevallen hoor. Ik hoop voor je dat de testen gaan oplopen.
Pregnyl 5000 is over t algemeen na 10 dagen wel uit je lichaam hoor! En ze lopen op! Als het van de pregnyl was dan zouden ze lichter worden... Dus ik denk dat je voorzichtig blij mag zijn!!! Komende dagen nog even testen en afwachten of ze nog verder oplopen! Succes!!!
mijn test op 10 dpo was ook iets duidelijker dan 9 dpo en toch 11 dpo (normale nod) ongesteld geworden. Pas als ze de komende dagen nog meer gaan oplopen denk ik dat je blij moet zijn
Ja en zo is het bij iedereen anders! Ik testte 4 dagen na tp al positief en werd steeds donkerder... Dus ik heb ook gezegd dat als ze op blijven lopen dat het dan goed zit... Maar als ik jou hier zo vaker lees ben jij de expert... En ik ben maar iemand met ruim 5 jaar mmm achtergrond....dussss
Het kan wel hoor. Ik heb 10.000 pregnyl gespoten en dat was 8dpo bijna uit mijn urine en vanaf 9dpo liepen mijn testen weer op. Ook getest met zwanger en kids. Dus ik hoop voor je dat je testjes gaan oplopen de komende dagen.
Ik heb net gebeld met het ziekenhuis. En zei zeggen dat ik vandaag nog maar op 12 dagen na pregnyl zit en 11 dagen na IUI. Ik snap de berekening niet helemaal, maar ga maar van hun uit. Maar wat zien jullie op de test met 3? En op de test hieronder alleen? Ik ga nergens meer vanuit. Zolang ik niet vloei is er nog hoop. Wat kan je lichaam je soms voor de gek houden.